SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
nadeel is dan wel dat je een E-Mercedes hebtquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In Duitsland kun je al in je E-Mercedes een boek lezen als het verkeer niet te hard gaat. Geloof tot 110kmu.
Nog ffkes en het kan overal.
heb je hem gekocht?quote:
Voorzichtig zeggen? M'n moeder zegt dan dat ik uit m'n muiltje ruik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:11 schreef Crack_ het volgende:
Maar wat doe je als iemand echt stinkt maar het zelf niet zo ruikt? Of uit zn mond stinkt ofzo
Zeg… relnicht….quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel een beetje raar om net in de lapo zo over Uitstraling te praten hoor Crack.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er is een onderzoek gedaan in de psychologie wat de titel draag "Smells like clean spirit"
Ik hou van vreselijke humorHeerlijk dat soort onderzoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En helaas waar. Mooi dat er mensen zijn die proactief afval opruimen in dat opzicht.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Beetje als cartman?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Als ik in Australië was zou ik de hele dag Steve Irwin imiteren, net zoals mijn uitjes in Duitsland en ik Hitler nadoe zal dat niet gewaardeerd worden denk ik.
tegen mn vrienden zou ik dat wel durven/kunnen, maar wat onbekendere nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voorzichtig zeggen? M'n moeder zegt dan dat ik uit m'n muiltje ruik.
Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald op play4quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:13 schreef Karzai het volgende:
optreden van theo maassen en for a few dollars more op tv vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |