SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
nadeel is dan wel dat je een E-Mercedes hebtquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In Duitsland kun je al in je E-Mercedes een boek lezen als het verkeer niet te hard gaat. Geloof tot 110kmu.
Nog ffkes en het kan overal.
heb je hem gekocht?quote:
Voorzichtig zeggen? M'n moeder zegt dan dat ik uit m'n muiltje ruik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:11 schreef Crack_ het volgende:
Maar wat doe je als iemand echt stinkt maar het zelf niet zo ruikt? Of uit zn mond stinkt ofzo
Zeg… relnicht….quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel een beetje raar om net in de lapo zo over Uitstraling te praten hoor Crack.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er is een onderzoek gedaan in de psychologie wat de titel draag "Smells like clean spirit"
Ik hou van vreselijke humorHeerlijk dat soort onderzoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En helaas waar. Mooi dat er mensen zijn die proactief afval opruimen in dat opzicht.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Beetje als cartman?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Als ik in Australië was zou ik de hele dag Steve Irwin imiteren, net zoals mijn uitjes in Duitsland en ik Hitler nadoe zal dat niet gewaardeerd worden denk ik.
tegen mn vrienden zou ik dat wel durven/kunnen, maar wat onbekendere nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voorzichtig zeggen? M'n moeder zegt dan dat ik uit m'n muiltje ruik.
Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald op play4quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:13 schreef Karzai het volgende:
optreden van theo maassen en for a few dollars more op tv vanavond
Mehquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald op play4
mensen moeten echt meer tact hebben, vooral met kinderenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tegen mn vrienden zou ik dat wel durven/kunnen, maar wat onbekendere niet![]()
mijn moeder zei vroeger gewoon dat ik stonk, het liefst nog door er iemand bij te halen en dan te vragen 'vind je ook niet dat ze stinkt'. Ja soms is ze neit altijd even tactisch
Goed bewijs voor z'n intelligentie.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:14 schreef CherryLips het volgende:
Alleen jammer dat de octopus zich niet liet zien.
Gedownload en ga het t.z.t. proberenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gevecht om de troon, de Rozenoorlogen en de opkomst van de Tudors
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tegen mn vrienden zou ik dat wel durven/kunnen, maar wat onbekendere niet![]()
mijn moeder zei vroeger gewoon dat ik stonk, het liefst nog door er iemand bij te halen en dan te vragen 'vind je ook niet dat ze stinkt'. Ja soms is ze neit altijd even tactisch
bij mij moest dat ook wel gezegd worden, had het niet doorquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mensen moeten echt meer tact hebben, vooral met kinderen
ook niet van mij hoor.... F1quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja, true, maar weet niet of dat altijd even realistisch isquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar dan deed je er ook wat aan en was het of opgelost of stonk je nog maar in het laatste geval kun je er denk ik neit zo veel aan doen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:16 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
bij mij moest dat ook wel gezegd worden, had het niet door
tja... uitmelken hequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja.
Maar zonde wat ze met die reeks hebben gedaan.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:17 schreef Karzai het volgende:
ik sluit af tot later, fijne avond mensen
als er wat van werd gezegd deed ik er wel wat aan, maar voordat dat een goed ritme was duurde wel effquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, true, maar weet niet of dat altijd even realistisch is
[..]
Maar dan deed je er ook wat aan en was het of opgelost of stonk je nog maar in het laatste geval kun je er denk ik neit zo veel aan doen?
ohjaquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:19 schreef mschol het volgende:
[..]
als er wat van werd gezegd deed ik er wel wat aan, maar voordat dat een goed ritme was duurde wel eff
wel dat kleine kamertje gebruikenquote:
oh, toen vond ik het strontirritant hoor..quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohjanou dan is het prima, als het jou ook oprecht helpt. Dan vat je het ook niet als afkraken op gok ik
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:22 schreef Ama het volgende:
Over een half uur zijn jullie even mij verlost.
Je kunt niet een camera gericht op je auto hangen ofzo? Is toch te gek voor woorden dat dat mens zoveel deuken en krassen in je auto maaktquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:21 schreef CherryLips het volgende:
O Ja, ik ben bang dat m'n buurvrouw die niet kan parkeren een nieuwe auto heeft. Ik hoop dat het een leenauto van de garage is ofzo anders ga ik heel veel deuken krijgen.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:22 schreef Ama het volgende:
Over een half uur zijn jullie even mij verlost.
quote:
ja wat, gewoon wat er staat hoorquote:
ohquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, toen vond ik het strontirritant hoor..
inmiddels weet ik wel beter
ja, zit hier ook aan te denken. Het gebeurd niet vaak maar die paar keer dat het gebeurd zijn meteen redelijk hoge kostenpostenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt niet een camera gericht op je auto hangen ofzo? Is toch te gek voor woorden dat dat mens zoveel deuken en krassen in je auto maakt
Het ging een tijdje goed eigenlijk. Er waren geen nieuwe streepjes bijgekomen. Maar zoals die nieuwe bak er net bij stondquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt niet een camera gericht op je auto hangen ofzo? Is toch te gek voor woorden dat dat mens zoveel deuken en krassen in je auto maakt
Als je dat niet kan moet je naar de huishoudschoolquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:24 schreef Ama het volgende:
Oke dit is wel te repareren hopelijk.
[ link | afbeelding ]
Ik ben echt slecht met naald en draad. 👀quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je dat niet kan moet je naar de huishoudschool
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ik kan dit nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dan kun je er op wachten inderdaad. Of een paar pool noodles van magneetjes voorzien en aan de zijkanten van je auto plakken bij het parkerenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ging een tijdje goed eigenlijk. Er waren geen nieuwe streepjes bijgekomen. Maar zoals die nieuwe bak er net bij stondik kon amper uitstappen.
Ik heb het nooit geleerd, boeide me nooit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kan dit niet![]()
mn moeder heeft het regelmatig uitgelegd maar kan het niet onthouden, doe het te weinig daarvoor
Nu schaam ik me wat minder.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:26 schreef Crack_ het volgende:
Oke generatie niet-huishoudschool komt hier te voor schijn
Youtubequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kan dit niet![]()
mn moeder heeft het regelmatig uitgelegd maar kan het niet onthouden, doe het te weinig daarvoor
Wel goed in naaien gelukkigquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben echt slecht met naald en draad. 👀
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan kun je er op wachten inderdaad. Of een paar pool noodles van magneetjes voorzien en aan de zijkanten van je auto plakken bij het parkeren![]()
laat je gaanquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo veel mogelijkheden om grappen te maken over naaien
Dit leer je jezelf toch gewoonquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:26 schreef Crack_ het volgende:
Oke generatie niet-huishoudschool komt hier te voor schijn
Oh ik vond het wel handig voor dit soort kleine dingenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het nooit geleerd, boeide me nooit.
quote:
dat pak ik er dan maar bij ja, of ik wacht tot mn moeder weer kan helpenquote:
Oh, nou ik niet danquote:
daarvoor hebben we kleermakersquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh, ja op die manier kan ik ook heeeel veelquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat kan ik zelfs nog. Nog nooit hoeven doen maar hoe moeilijk is dat?
Alsf jij de eisen steltquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:28 schreef UitStraling het volgende:
Vind dat toch wel de basis van vrouw zijn, naast heerlijk kunnen koken dan.
Ok mijn top 3;
1. wassen en strijken
2. minimaal 1 ster kunnen koken
3. kundig en vlot hanteren van naald en draad
Ik kan ook wel een huis bouwen. Heb het alleen nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja op die manier kan ik ook heeeel veel
hoezo is dat erg?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Shit
Ik heb boerderij ribbelchips meegenomen
niet goed?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Shit
Vier bier.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsf jij de eisen steltGimme a break jack
Ladies and gentleman, let me present you, our beloved sillverback Flash, the king of testosteronquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsf jij de eisen steltGimme a break jack
1. Vlinder zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:28 schreef UitStraling het volgende:
Vind dat toch wel de basis van vrouw zijn, naast heerlijk kunnen koken dan.
Ok mijn top 3;
1. wassen en strijken
2. minimaal 1 ster kunnen koken
3. kundig en vlot hanteren van naald en draad
Ach je kent vast wel iemand die dit voor je wil doen zonder dat je het eerst zelf een paar keer hoeft te proberen. Want waarom zou je dingen willen leren in het leven?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:26 schreef Ama het volgende:
Ik wil zeg maar ook dat het na een dag nog vast zit.
Ik hoop zo dat het een leenauto isquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, en tevens hint voor de buurvrouw
Heb je de ribbels al geteld?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Shit
ohja, ik vind dat ik dit kan maar vraag me niet wat ik doequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eens op vakantie eens dat de knoop van m'n fijne linnen broek al vrij vroeg in de reis losraakte. Had een naaisetje mee, kom de knoop ook wel vastmaken, maar hij bleef niet zittenheb het toen maar met schaamrood op de kaken aan iemand anders in de groep gevraagd. Kreeg je ook te horen "hoezo kun je dat niet??"
Oehhh wat doe jij nou!! Geef inderdaad maar snel hierquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Shit
legohuisquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een huis bouwen. Heb het alleen nog nooit gedaan.
Met trek boodschappen doen is nooit zo verstandigquote:
Ja, was ondertussen al even in slaap gevallenquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eens op vakantie eens dat de knoop van m'n fijne linnen broek al vrij vroeg in de reis losraakte. Had een naaisetje mee, kom de knoop ook wel vastmaken, maar hij bleef niet zittenheb het toen maar met schaamrood op de kaken aan iemand anders in de groep gevraagd. Kreeg je ook te horen "hoezo kun je dat niet??"
jeetjequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ach je kent vast wel iemand die dit voor je wil doen zonder dat je het eerst zelf een paar keer hoeft te proberen. Want waarom zou je dingen willen leren in het leven?
Nee en jaquote:
Maar ik kan het dan ook echt, maakt niet uit wat, kijk een filmpje op YouTube en doe dat dan ook. Net zoals met stuccen, badkamer vervangen, dakdekken, Riet dekkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja op die manier kan ik ook heeeel veel
owwww ik dacht dat de ribbels niet lekker waren..quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met trek boodschappen doen is nooit zo verstandig
Heb ook witte chocolademousse
Ja ik ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar ik kan het dan ook echt, maakt niet uit wat, kijk een filmpje op YouTube en doe dat dan ook. Net zoals met stuccen, badkamer vervangen, dakdekken, Riet dekkenenz.
Die had ik niet bij mequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
En ook altijd een lucifer o.i.d. onder de knoop doen bij het vastnaaien, anders zit de knoop te strak op de stof genaaid om 'm fatsoenlijk dicht te kunnen doen.
Okequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
owwww ik dacht dat de ribbels niet lekker waren..
maar het gaat dus om het niet te mogen snaaien.
doe het in een kast met slot
Omg witte chocolademousse is wel erg lekker.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met trek boodschappen doen is nooit zo verstandig
Heb ook witte chocolademousse
Heb wel een keer dankzij een filmpje de douchekraan vervangenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar ik kan het dan ook echt, maakt niet uit wat, kijk een filmpje op YouTube en doe dat dan ook. Net zoals met stuccen, badkamer vervangen, dakdekken, Riet dekkenenz.
Ik kan niet alles. Maar het meeste lukt wel idd met wat googlen enzo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
daar had ik geen filmpje voor nodig zowaarquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb wel een keer dankzij een filmpje de douchekraan vervangen
Is doodnormaal dit ook, mensen vinden al erg snel iets rocket science.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb thuis ook al veel gefixt met youtube en beetje googelen. Dan ben ik altijd heel trots op mezelf, voel ik me een echte Losquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb wel een keer dankzij een filmpje de douchekraan vervangen
Ik kan wel alles. En anders lieg ik er gewoon over. Net als alle echte mannen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan niet alles. Maar het meeste lukt wel idd met wat googlen enzo.
Die mensen heten vaak 4Equote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is doodnormaal dit ook, mensen vinden al erg snel iets rocket science.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan wel alles. En anders lieg ik er gewoon over. Net als alle echte mannen.
Heel goed voor je eigenwaarde inderdaad.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb thuis ook al veel gefixt met youtube en beetje googelen. Dan ben ik altijd heel trots op mezelf, voel ik me een echte Los
en nadat je een kast in elkaar hebt staan die volledig uit het lood hangt en daarom allemaal kartonnetjes onder de hoekjes heeft enzo..... de handleiding van ikea er bij pakkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan wel alles. En anders lieg ik er gewoon over. Net als alle echte mannen.
Alleen lekte hij nog steeds als een gek, dus toch m'n vader ernaar laten kijken. Die kreeg hem ook niet goed.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb thuis ook al veel gefixt met youtube en beetje googelen. Dan ben ik altijd heel trots op mezelf, voel ik me een echte Los
Nee die stamp ik gewoon de godverdemoeder immekaar want die heeft MIJ te gehoorzamen JA WAT IS ER MOEILIJK?? Dus.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
en nadat je een kast in elkaar hebt staan die volledig uit het lood hangt en daarom allemaal kartonnetjes onder de hoekjes heeft enzo..... de handleiding van ikea er bij pakken
Ik kan denk ik ook iets gewoon niet goed.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heet je buurvrouw rietquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kan 't best een keer proberenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik kan denk ik ook iets gewoon niet goed.
Bv open hart operaties. Denk ik.
Dat zijn de kleine geluksmomentjes in het levenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:36 schreef CherryLips het volgende:
En de waterstop van de wasmachineduurde even voor ik doorhad wat er mis was, toen met de oude naar de onderdelenwinkel gelopen. "Dit zoek ik."
Ik heb het gereedschap van m'n opa in de berging liggen en daar zat de juiste tang bij![]()
Meer stapjesquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee en ja
Ja: lekker
Nee: meer stapjes doen
Dat, en ik hou niet van afhankelijk zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel goed voor je eigenwaarde inderdaad.
Ik heb ook zo'n blik van quality street met allemaal losse schroefjes enzoquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zijn de kleine geluksmomentjes in het leven![]()
Dit.. echt dingen zijn allemaal niet zo ingewikkeld. Heb je er direct handigheid in, nee, maar dan moet je gewoon meer oefenenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of de buurman.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:37 schreef UitStraling het volgende:
Sommige vrouwen kunnen nog geen schilderijtje zelf ophangen of een lamp verwisselen "even een vriend vragen hoor, doen hij zooooo graag voor me hihihi"
Nee, ik ben de enige echtequote:
Ik ga je vriendin even benaderen via instagram. Moment.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh ja iets onbenulligs wat ik niet kan, want mega irritant, een dekbedovertrek over het dekbed trekken. Heb eens vastgezeten in het ding; en dat is gefilmd.
Wij zijn dan ook stoere koekjes.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat, en ik hou niet van afhankelijk zijn
12.988quote:
Op een dag komt er eentje van pas, heb ook zo'n doosquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n blik van quality street met allemaal losse schroefjes enzo
Nee, totaal nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ben je toevallig veel gementioned laatst?
Ja en bij mij gaat als ik iets naai het ook wel eens weer los. Naja dan naai ik het nog een keer, grote kans dat ik die naaispulletjes toch nog niet had opgeruimd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit.. echt dingen zijn allemaal niet zo ingewikkeld. Heb je er direct handigheid in, nee, maar dan moet je gewoon meer oefenen
15.244quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
12.988
Ik vind het wel voldoende voor vandaag
Vreemd...quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, totaal niet
Iedereen is mij vergeten hier
Heb een hard schilletjequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook stoere koekjes.
Of naja ik dan, maar jij ook.
Zo'n doos sleep je een half leven met je mee voor net dat ene momentje dat je een specifiek schroefje nodig hebtquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op een dag komt er eentje van pas, heb ook zo'n doos
Overtrek binnenstebuiten, dan dekbed bij de bovenpuntjes pakken en schudden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh ja iets onbenulligs wat ik niet kan, want mega irritant, een dekbedovertrek over het dekbed trekken. Heb eens vastgezeten in het ding; en dat is gefilmd.
Heh?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:40 schreef Crack_ het volgende:
oke maar dit zou de sfeer wel bevorderen
En een kastje met allemaal losse lades met spijkertjes op grootte en nog wat losse dingen, zoals ijzerdraad en een muizenvalquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op een dag komt er eentje van pas, heb ook zo'n doos
Maar mannen ook hoor. Vooral ITers, enzo. Ja ik heb geen boormachine. NEE JE BENT GEWOON LUIquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:37 schreef UitStraling het volgende:
Sommige vrouwen kunnen nog geen schilderijtje zelf ophangen of een lamp verwisselen "even een vriend vragen hoor, doen hij zooooo graag voor me hihihi"
2 wasknijpers aan de bovenpunten, nog sneller.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Overtrek binnenstebuiten, dan dekbed bij de bovenpuntjes pakken en schudden.
Tadaaaaaa, nu kan je het wel
Ik weet dat ik niet in de positie ben om eisen te stellen, maar ik zou het liefst een vrouw hebben die alles ook zonder mij kan. ALLES.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat, en ik hou niet van afhankelijk zijn
er werden eerder wat opmerkingen gemaakt dat de sfeer hier niet zo oke is want 'laat mensen gewoon dit dat', en eens hoor maar gebeurd nu ook niet echtquote:
Ze zoeken stad en land af op ooghoogte maar dan sta je zeker weer ergens achter een drempel te springen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, totaal niet
Iedereen is mij vergeten hier
ik moet voor elke keer dat ik schroefjes nodig heb ze kopen.. behalve 2 maten, daar heb ik een groter doosje van gekocht want redelijk standaard matenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n blik van quality street met allemaal losse schroefjes enzo
En elke verhuizing sta je weer met die doos in je handen.. weer meeslepen of niet? Ja toch maar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n doos sleep je een half leven met je mee voor net dat ene momentje dat je een specifiek schroefje nodig hebt
Zo doe ik het ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het aantal stapjes per dag vermelden is blijkbaar autistischquote:
Ik heb geen boormachinequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar mannen ook hoor. Vooral ITers, enzo. Ja ik heb geen boormachine. NEE JE BENT GEWOON LUI
Echt hequote:
... of op je biljetjes uit is!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet in de positie ben om eisen te stellen, maar ik zou het liefst een vrouw hebben die alles ook zonder mij kan. ALLES.
Die mij dus uit liefde kiest, en niet omdat ik ergens bij nodig ben.
Die gaan ook gillen als ze een spin of een naaktslak zien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar mannen ook hoor. Vooral ITers, enzo. Ja ik heb geen boormachine. NEE JE BENT GEWOON LUI
dat kan ik ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en bij mij gaat als ik iets naai het ook wel eens weer los. Naja dan naai ik het nog een keer, grote kans dat ik die naaispulletjes toch nog niet had opgeruimd.
Je krijgt minder aandacht. Dus ja!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:40 schreef Crack_ het volgende:
oke maar dit zou de sfeer wel bevorderen
Oh, die melding heb ik niet meegekregenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het aantal stapjes per dag vermelden is blijkbaar autistisch
Ja. stil nouquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze zoeken stad en land af op ooghoogte maar dan sta je zeker weer ergens achter een drempel te springen?
haha nou je kunt best zeggen dat ik blind voor hints ben, maar een vrouw die soppig wordt van een Rhodesia & Nyasaland 10 Pounds 1961 daar wil ik wel even het gesprek mee aangaan ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... of op je biljetjes uit is!!
Zal wel weer anders zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
er werden eerder wat opmerkingen gemaakt dat de sfeer hier niet zo oke is want 'laat mensen gewoon dit dat', en eens hoor maar gebeurd nu ook niet echt
Ik wel, maar ik doe er lekker niets meequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, die melding heb ik niet meegekregen
De dag nadat je toch maar afscheid van die doos hebt genomen heb je dat ene schroefje nodig, zo werkt de leven.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En elke verhuizing sta je weer met die doos in je handen.. weer meeslepen of niet? Ja toch maar.
quote:
idem voor deze opmerking natuurlijk, bevordert de sfeer toch ook nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je krijgt minder aandacht. Dus ja!
Vrij zeker dat die niet bestaat hoor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haha nou je kunt best zeggen dat ik blind voor hints ben, maar een vrouw die soppig wordt van een Rhodesia & Nyasaland 10 Pounds 1961 daar wil ik wel even het gesprek mee aangaan ja.
Komt omdat die balk nog in je eigen oog zit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
er werden eerder wat opmerkingen gemaakt dat de sfeer hier niet zo oke is want 'laat mensen gewoon dit dat', en eens hoor maar gebeurd nu ook niet echt
Nou ik zie wel een klein verschil in stom reageren op wanneer iemand iets verteld over de dood van zijn moeder of wat er nu gebeurd. Want waar we het nu over hebben is toch gewoon een stukje basis? Iets wat we kinderen al leren met dingen als Kanniet woont hier niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb een boormachine.. maar moet een hamerboor hebben voor 90% van de gaten die ik moet borenquote:
ga jij nou maar de airco aansluiten he. Met je Meningkjequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vrij zeker dat die niet bestaat hoor.
Ik draai me gewoon altijd een ongeluk met die imbussleuteltjesquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]Accuboor is toch wel het meest gebruikte gereedschap hier in huis. Al is het maar om ikea spul in elkaar te zetten
Wowquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Komt omdat die balk nog in je eigen oog zit.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik draai me gewoon altijd een ongeluk met die imbussleuteltjes
Zie eerst de balk in eigen oog, en pas dan de splinter in dat van een ander. Mattheüs 7:3.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Even in een papieren zak ademen?quote:
Kom je met je pink ergens klem te zitten bij elke draai.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik draai me gewoon altijd een ongeluk met die imbussleuteltjes
Ik heb juist allemaal holle wandjes. Nou ja, behalve de buitenmuren danquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een boormachine.. maar moet een hamerboor hebben voor 90% van de gaten die ik moet boren
Vijfquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie eerst de balk in eigen oog, en pas dan de splinter in dat van een ander. Mattheüs 7:3.
Akkoord ook ?quote:
Ygritte kent de bijbel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie eerst de balk in eigen oog, en pas dan de splinter in dat van een ander. Mattheüs 7:3.
Watte?quote:
En dan zit het nog niet stevig vastquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]en dan de blaren op je handen hebben staan
Hebben er net augurken in gezeten in die zakquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even in een papieren zak ademen?
Of in een kussen gillen, doe ik elke avond rond een uur of negen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even in een papieren zak ademen?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben er net augurken in gezeten in die zak
"Wil je mijn 1914 Montenegrijnse 2 Perper met Nikolai I zien"?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haha nou je kunt best zeggen dat ik blind voor hints ben, maar een vrouw die soppig wordt van een Rhodesia & Nyasaland 10 Pounds 1961 daar wil ik wel even het gesprek mee aangaan ja.
probleem is dat meeste dingen die ik wil vast zetten ,de buitenmuren in moetenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb juist allemaal holle wandjes. Nou ja, behalve de buitenmuren dan
Hmquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of in een kussen gillen, doe ik elke avond rond een uur of negen.
Het is altijd wel een gedoe jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je met je pink ergens klem te zitten bij elke draai.
Ja ook dat nog, met de boor weet je tenminste dat het niet weer uit elkaar valt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan zit het nog niet stevig vast
Had eens stoelen gekocht bij jysk, goedkope zooi dus kreeg dat onderstel er niet goed in, en kwam een hand te kort. Boor erop gezet en nu durf ik er wel op te zitten.
wel een goed plugje er bij doenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is dat meeste dingen die ik wil vast zetten ,de buitenmuren in moeten
de holle wanden hier zijn inderdaad zo gepiept met accuboor
okequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik snap niet goed waar die vergelijking vandaan komt eerlijk gezegd, en nee ik vind de opmerkingen niet sfeerbevorderend omdat ze best wel afkrakend zijn. Maar goed, als iedereen dat hier niet ziet dan kan het zijn dat ik dat anders zie dan julliequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik zie wel een klein verschil in stom reageren op wanneer iemand iets verteld over de dood van zijn moeder of wat er nu gebeurd. Want waar we het nu over hebben is toch gewoon een stukje basis? Iets wat we kinderen al leren met dingen als Kanniet woont hier niet.
Ik denk dat het pas echt slecht voor de sfeer zou zijn als we gingen reageren met opmerkingen als "Nee, ik denk inderdaad niet dat jij dit kan, je kunt het ook beter niet proberen want dat zal wel weer falen worden, net als met alles in het leven."
Gelukkig wil ik niet zoveel dingen vastzettenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is dat meeste dingen die ik wil vast zetten ,de buitenmuren in moeten
de holle wanden hier zijn inderdaad zo gepiept met accuboor
EWLquote:
Doequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik wil dit nu uitproberen hč?
Ik doe ook mee aan de help-buda-boren actie @Lospedrosaquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is altijd wel een gedoe ja
Ettooooquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
of toch de Romuald Traugutt 5 zlotych uit 1934?
Die onderstequote:
Oh daar heb ik de 1, 2, 5 en 10 Perper(a) vanquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Wil je mijn 1914 Montenegrijnse 2 Perper met Nikolai I zien"?
Cue Barry White
(Is wel mijn meest zeldzame trouwens)
Dat heet de burgerrupsquote:
Heb iets met Montenegro...quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar heb ik de 1, 2, 5 en 10 Perper(a) vanMooi spul wel. Lastig in hele mooie kwaliteit maar in 35-40 goed te doen
Ik heb nu het idee dat alles in je huis bij een zuchtje wind als een kaartenhuis in elkaar zaktquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig wil ik niet zoveel dingen vastzetten
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ach we zijn best goed terechtgekomen.
Straks begint iemand weer over die schelequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe ook mee aan de help-buda-boren actie @:lospedrosa
Us vertelt over het overlijden van zijn moeder en dat het niet zo ging als ze gewild had en jij reageert daar semi lollig op. En dat mag he? Ik zou dat nooit doen maar dat mag.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke
[..]
Ik snap niet goed waar die vergelijking vandaan komt eerlijk gezegd, en nee ik vind de opmerkingen niet sfeerbevorderend omdat ze best wel afkrakend zijn. Maar goed, als iedereen dat hier niet ziet dan kan het zijn dat ik dat anders zie dan jullie
@Citizen.Erasedquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks begint iemand weer over die schele
Met zware stem in een zwierezwaai gewaad roepen ergens op een stadsplein "release every rooma"quote:
Mijn hele huis hangt van prittstift aan elkaar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nu het idee dat alles in je huis bij een zuchtje wind als een kaartenhuis in elkaar zakt
Mijn moeder probeert het nog wel eens, maar weet dat ik het er gewoon niet meer met haar over wil hebben. Dus dat herinner ik haar dan gewoon even.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]Klopt.
Wel een onderwerp waar wij thuis ‘gewoon maar niet over praten’
Heb je toch ook niet nodig? Als je ergens niks van weet sla je gewoon over. Maar sommige mensen hebben een punch om overal wat op te zeggen te moeten hebben, zelfs als ze er niks van weten. EN dan gaan ze nat, zoals US.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorzelfs daar faal ik in
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zware stem in een zwierezwaai gewaad roepen ergens op een stadsplein "release every rooma"
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn hele huis hangt van prittstift aan elkaar.
Lang geleden ditquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die was ik helemaal vergeten, bedankt voor de herinneringquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was die schele alweer vergetenquote:
Boks ouwequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die was ik helemaal vergeten, bedankt voor de herinnering
Ik vind het fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die dat soort klusjes niet kan. Al vind ik van mezelf dat ik ze wel een keertje moet leren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Us vertelt over het overlijden van zijn moeder en dat het niet zo ging als ze gewild had en jij reageert daar semi lollig op. En dat mag he? Ik zou dat nooit doen maar dat mag.
Maar dan ga je nu zeggen dat de sfeer even niet zo goed is, daarom haalde ik dat voorbeeld erbij.
Ik zie dit echt niet als afkrakend maar misschien komt het afkrakend over op mensen die nooit iets zelf proberen te fixen ja. Maar dat ligt dan echt meer aan hun. Ik vind het juist fijn om te lezen dat veel mensen hier dingen zelf proberen en meestal handiger zijn dan ze zelf denken.
mja, ook voor mn lampen enzo moet ik een betonnen plaat inquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig wil ik niet zoveel dingen vastzetten
Ehhh, even een pakken toetje?quote:
Je vertelt net dat je zelf een kraan hebt geinstalleerd. Ik reken jou gewoon in de groep van probeerders joh.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die dat soort klusjes niet kan. Al vind ik van mezelf dat ik ze wel een keertje moet leren.
We hebben g&r en bonjovi gehad nu begin je zo met die rock ballads en op het einde dat plaatje die je denk aan je oude liefde.quote:
Ik hoop dat ze mij inmiddels is vergeten. De Belgische zat gisteren weer op mijn LinkedInquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was die schele alweer vergeten
Je zegt net nog dat je een kraan hebt gerepareerd truusquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die dat soort klusjes niet kan. Al vind ik van mezelf dat ik ze wel een keertje moet leren.
Iquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Us vertelt over het overlijden van zijn moeder en dat het niet zo ging als ze gewild had en jij reageert daar semi lollig op. En dat mag he? Ik zou dat nooit doen maar dat mag.
Maar dan ga je nu zeggen dat de sfeer even niet zo goed is, daarom haalde ik dat voorbeeld erbij.
Ik zie dit echt niet als afkrakend maar misschien komt het afkrakend over op mensen die nooit iets zelf proberen te fixen ja. Maar dat ligt dan echt meer aan hun. Ik vind het juist fijn om te lezen dat veel mensen hier dingen zelf proberen en meestal handiger zijn dan ze zelf denken.
Je hebt gelijk dat die opmerking niet nodig was. Al vraag ik me af oprecht af waarom er zo heftig op die opmerking wordt gereageerd en niet op alle andere opmerkingen die hier worden gemaakt over mensen. Maar dat doet niks af aan mijn opmerking, dat klopt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij bent wel handig, toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, ook voor mn lampen enzo moet ik een betonnen plaat in
dus daarom is het wel handig als ik er een keer eentje koop
nu is het telkens houtje touwtje ophangen
Dat je naar de koelkast loopt en er springt ineens vanachter de deur een toetje naar je halsquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ehhh, even een pakken toetje?
????quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze mij inmiddels is vergeten. De Belgische zat gisteren weer op mijn LinkedIn :{
Ja, maar wel zondag danquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je naar de koelkast loopt en er springt ineens vanachter de deur een toetje naar je hals
Dadelijk Duitse marsmuziekquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We hebben g&r en bonjovi gehad nu begin je zo met die rock ballads en op het einde dat plaatje die je denk aan je oude liefde.
Ik probeer het wel eerst voor ik m'n vader vraagquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je vertelt net dat je zelf een kraan hebt geinstalleerd. Ik reken jou gewoon in de groep van probeerders joh.
Mijn moeder zei in het begin als ik haar zo rond het eind van de week aan de telefoon had ‘ nou alvast een fijne zondag he’….quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn moeder probeert het nog wel eens, maar weet dat ik het er gewoon niet meer met haar over wil hebben. Dus dat herinner ik haar dan gewoon even.
?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil graag nog even
Nee eerst even alle financials settlen nu. Al ben ik daar al bijna klaar mee ook. Even rust, gewoon.Ook wat waard.
Je leert relatief snel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We hebben g&r en bonjovi gehad nu begin je zo met die rock ballads en op het einde dat plaatje die je denk aan je oude liefde.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze mij inmiddels is vergeten. De Belgische zat gisteren weer op mijn LinkedIn
Je hebt me wel een indruk gemaakt zegquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee dates en ze is er nooit meer overheen gekomen
ik vind van niet, maar echt 2 linkerhanden heb ik niet.. basic klusjes kan ik best, lampjes ophangen enzo lukt wel, ook met electra klooien kan ik wel (maar er moet dus wel een set gaatjes zitten anders is het: nope)quote:
quote:
Gewoon. Geld binnen. Dingens afbetalen, potjes aanvullen. Zuchtquote:
Toch flinke impact gemaakt op die deerne.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee dates en ze is er nooit meer overheen gekomen
Dat vind ik vrij gevorderdquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind van niet, maar echt 2 linkerhanden heb ik niet.. basic klusjes kan ik best, lampjes ophangen enzo lukt wel, ook met electra klooien kan ik wel
maar ik ben veel te bang dat ik dingen kapot maak en duurt eff voor ik ergens mee begin
En hele stellingkasten bouwen kun je ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind van niet, maar echt 2 linkerhanden heb ik niet.. basic klusjes kan ik best, lampjes ophangen enzo lukt wel, ook met electra klooien kan ik wel
maar ik ben veel te bang dat ik dingen kapot maak en duurt eff voor ik ergens mee begin
Is het schip met geld ook bij jou weer binnen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon. Geld binnen. Dingens afbetalen, potjes aanvullen. Zucht
Die had haar hele leven al uitgestippeld met Buda.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch flinke impact gemaakt op die deerne.
Iedereen hier vindt jou ook leukquote:
dit potje zal even het rekeningnummer sturenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon. Geld binnen. Dingens afbetalen, potjes aanvullen. Zucht
Nou ja, we zijn wel naar de Zoo geweestquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt me wel een indruk gemaakt zeg
Please do tellquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je leert relatief snel.
Maar gelukkig (kan het moeilijk "helaas" noemen) komen dezer dagen op bijzondere wijze al mijn oude liefdes bij elkaar. Wil je dat ik je daar meer over vertel? Kan laat worden. Just saying
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |