SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2024 16:41:17 ]![]()
Mijn 5 bonenplanten zijn eindelijk de grond uitDingen produceerden nog wel een beetje, maar mijn vriezer ligt vol met bonen
Nog wat onkruid wieden en dan een hoop boekweit zaaien. Deze winter sla ik even over met veel groenten groeien en dan is mijn tuintje in de lente weer prima in orde
![]()
/einde lief dagboek
#nobodycares![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
patatmetdikkeklodderzaansemayonaissebolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moeet niet gekker wordenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wou vanmiddag die yuzupistacheslofjes halen maar deze ah had ze niet. Volgende week bij de grote eens kijken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Staat bij mij morgen weer op het menu
Want yuzu![]()
![]()
Patatquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:03 schreef Dotteke het volgende:
patatmetdikkeklodderzaansemayonaissebolk![]()
![]()
Het was heerlijkquote:
Van de chinees?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ChickenbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heerlijk tutdagje hier, beetje huishouden, beetje FOK!, beetje wandelen met de haarbal, beetje series kijken![]()
![]()
Lekker tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Laat je kop niet gek maken, lekker laten dreigen. omdraaien en weglopenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:31 schreef ToT het volgende:
Kut ex, ik ben haar echt zooooo zat!
Gedreig en alles, BAH!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb de deur voor haar neus dicht gesmeten en ze bleef maar doorgaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat je kop niet gek maken, lekker laten dreigen. omdraaien en weglopen![]()
Waarom loop ze dreigen dan, schiet ze toch helemaal niks mee opquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:31 schreef ToT het volgende:
Kut ex, ik ben haar echt zooooo zat!
Gedreig en alles, BAH!Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de deur voor haar neus dicht gesmeten en ze bleef maar doorgaan.![]()
![]()
![]()
Groot gelijk, weg met die hap en je er niet al te druk om maken. ALs jij weet dat je in je recht staat lekker laten lullen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de deur voor haar neus dicht gesmeten en ze bleef maar doorgaan.
En anders als ze zo doorblijft gaan bel je zelf de politie. Maar laat je niet de kop gek maken en zeker niet zo ver dat jezelf flipt Denk ook aan de kleine manWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze had een verouderde versie van het ouderschapsplan in gedachten en dacht dat ik met een leuke boswandeling met Mini-ToT de afspraken overtrad.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom loop ze dreigen dan, schiet ze toch helemaal niks mee op![]()
En dus kwam ze daarom maar even bij de deur om dat te vertellen etc?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze had een verouderde versie van het ouderschapsplan in gedachten en dacht dat ik met een leuke boswandeling met Mini-ToT de afspraken overtrad.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Om Mini-ToT op te halen en het uit te praten, maar dat wil ik niet met hem er bij omdat de emoties toch altijd hoog oplopen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dus kwam ze daarom maar even bij de deur om dat te vertellen etc?![]()
Lekker laten denken ToT als jij zeker weet datje in je recht staat laat haar maar razen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze had een verouderde versie van het ouderschapsplan in gedachten en dacht dat ik met een leuke boswandeling met Mini-ToT de afspraken overtrad.
Hij is het weekend bij haar toch, vanaf wanneer?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah zo... snap ik wel maar sowieso zit je daar helemaal niet op te wachten lijkt mij..quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Om Mini-ToT op te halen en het uit te praten, maar dat wil ik niet met hem er bij omdat de emoties toch altijd hoog oplopen.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dat is heel verstandig van je. En anders spreek je de volgende keer ergens anders af om hem op te laten halen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Om Mini-ToT op te halen en het uit te praten, maar dat wil ik niet met hem er bij omdat de emoties toch altijd hoog oplopen.
Niet meer bij je thuis om dit soort escalaties te voorkomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is heel verstandig van je. En anders spreek je de volgende keer ergens anders af om hem op te laten halen.
Niet meer bij je thuis om dit soort escalaties te voorkomen![]()
Wel zo verstandig ....quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Om Mini-ToT op te halen en het uit te praten, maar dat wil ik niet met hem er bij omdat de emoties toch altijd hoog oplopen.![]()
Ja, als het niet anders kan dan maar zo, zeker om die kleine te behoeden voor dit.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat was het punt van conflict; hij hoort pas morgenochtend bij haar te zijn, maar ze kwam hem nu al opeisen en zegt dat "we" (ik) volgens de afspraken flexibel moeten zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker laten denken ToT als jij zeker weet datje in je recht staat laat haar maar razen.
Hij is het weekend bij haar toch, vanaf wanneer?
Ik ben de laatste tijd al veel te flexibel geweest voor haar.![]()
Probeer zo kalm mogelijk te blijven en hou de eer aan jezelf.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was het punt van conflict; hij hoort pas morgenochtend bij haar te zijn, maar ze kwam hem nu al opeisen en zegt dat "we" (ik) volgens de afspraken flexibel moeten zijn.
Ik ben de laatste tijd al veel te flexibel geweest voor haar.
Schrijf wel alles op!
![]()
![]()
Oeps, ze heeft wel lef.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was het punt van conflict; hij hoort pas morgenochtend bij haar te zijn, maar ze kwam hem nu al opeisen en zegt dat "we" (ik) volgens de afspraken flexibel moeten zijn.
Ik ben de laatste tijd al veel te flexibel geweest voor haar.
Is er iemand die jullie begeleid, en had ze met je gebeldom dit te regelen.
Voor een kind is het juist belangrijk dat dingen volgens een vast schema gaan. Regelmaat is juist zo belangrijk
IN goed overleg kan het altijd even iets anders lopen maar je kan toch niet zomaar een kind komen ophalen zonder afspraak? Heb je mini wel meegegeven?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik snap niet waarom sommige mensen niet gewoon aan de regels kunnen houden die op papier staan..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Gelijk heb je, een strijd voeren waar een kind bij is is niet okéquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:49 schreef ToT het volgende:
Ik heb Mini wel meegegeven ja, maar heb wel allerlei instanties op de hoogte gesteld.
Goed dat je de instanties hebt ingeschakeld
Misschien toch maar weer eens met haar en iemand om tafel gaan zitten.
En zelf ook minder flexibel naar haar zijn, op deze manier bepaald ze wel jullie leven.
Kan jij hem nu ook een dag eerder ophalen, is zij ook zo flexibel?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In scheidingen die niet zo leuk verlopen en waar kinderen bij betrokken zijn, is dat heel moeilijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:54 schreef Lovely het volgende:
Ik snap niet waarom sommige mensen niet gewoon aan de regels kunnen houden die op papier staan..Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Toch weer even wennen nu mijn wenkbrauwen weer geverfd zijnMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Mensen moeten eens nadenken, ga je uit elkaar en er zijn kinderen bij betrokken ga je dan als volwassene gedragen voor de bestwil van je kinderen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helaas wel ja, zeker als het uit elkaar gaan al een heel drama en gedoe is..quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In scheidingen die niet zo leuk verlopen en waar kinderen bij betrokken zijn, is dat heel moeilijk.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik hou niet zo van die geverfde wenkbrauwen, helemaal niet die dikke zwarte dingenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:59 schreef Lovely het volgende:
Toch weer even wennen nu mijn wenkbrauwen weer geverfd zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vaak was het huwelijk al drama en gedoequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Helaas wel ja, zeker als het uit elkaar gaan al een heel drama en gedoe is..Trotste mama van Ambar
Ik wel, heb hele lichte wenkbrauwen.. en elke keer zelf weer kleuren met wenkbrauwpotlood geen zin inquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van die geverfde wenkbrauwen, helemaal niet die dikke zwarte dingenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Moet je ook zelf weten natuurlijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wel, heb hele lichte wenkbrauwen.. en elke keer zelf weer kleuren met wenkbrauwpotlood geen zin inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het knap dat mensen de tijd en aandacht hebben om elke dag een gezicht te verven en plamurenTrotste mama van Ambar
Nog geen 5 minuten en ik ben klaarquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het knap dat mensen de tijd en aandacht hebben om elke dag een gezicht te verven en plamurenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja daar heb ik het geduld ook niet voor.. al is t soms wel mooi mits het niet te veel isMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Beetje oogschaduw en lijntje onder de ogen dat was het
Heel soms een beetje foundaintion onder de ogen, voor de wallen![]()
Maar verder ook niets, geen mascara, geen lippenstift, geen wenkbrauwen die ik verf of met potlood bewerkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bier Bitterballen Blijdschap en Saufen tot we Kraupenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
We zijn nog steeds Wochenende saufen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je, een strijd voeren waar een kind bij is is niet oké
Goed dat je de instanties hebt ingeschakeld
Misschien toch maar weer eens met haar en iemand om tafel gaan zitten.
En zelf ook minder flexibel naar haar zijn, op deze manier bepaald ze wel jullie leven.
Kan jij hem nu ook een dag eerder ophalen, is zij ook zo flexibel?Hell no, de flexibiliteit moet altijd van mij af komen!
![]()
Mascara en soms meestal in de wintermaanden foundation.. heel soms lijntje onder de ogen
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Mee kappen dan!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]Hell no, de flexibiliteit moet altijd van mij af komen!
Flexibel zijn is goed, maar moet wel van beide kanten komen. Is dat niet zo, dan mag jij even "flexibel" als haar worden.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Soms lijntje onder je ogen en anders een lijntje onder je neus?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:09 schreef Lovely het volgende:
Mascara en soms meestal in de wintermaanden foundation.. heel soms lijntje onder de ogen
Daar doe ik toch niet aanquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms lijntje onder je ogen en anders een lijntje onder je neus?![]()
:
Sommigen hebben dermate een kutkop dat het nodig isquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het knap dat mensen de tijd en aandacht hebben om elke dag een gezicht te verven en plamurenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Die kunnen beter een zak over de kop trekkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sommigen hebben dermate een kutkop dat het nodig is
Duurt mij al te langquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog geen 5 minuten en ik ben klaarTrotste mama van Ambar
Door t zachte weer denk ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
De eerste bloembollen komen al boven?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Om op te slaan hihiquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Weer![]()
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Raar wel, want ze zouden eerst kou nodig moeten hebbenquote:Trotste mama van Ambar
Nou heeft wel een paar nachten wat kouder geweest, maar dat zal wel niet voldoende zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Raar wel, want ze zouden eerst kou nodig moeten hebbenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Tegen sommige kut koppen valt niet op te plamuren al had je de beste plamuurders in dienstquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb hier bloembollen gegroeid. Ze groeiden prima, maar zonder een paar nachten heel koud weer, zul je geen bloemen krijgen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou heeft wel een paar nachten wat kouder geweest, maar dat zal wel niet voldoende zijn![]()
Heb ook bloembollen hier, die geven mijn gerechten smaakquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb hier bloembollen gegroeid. Ze groeiden prima, maar zonder een paar nachten heel koud weer, zul je geen bloemen krijgen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dan is het toch raar, dat de bloembollen naar boven komenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb hier bloembollen gegroeid. Ze groeiden prima, maar zonder een paar nachten heel koud weer, zul je geen bloemen krijgen.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik had ze gekocht op schiphol (quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan is het toch raar, dat de bloembollen naar boven komen___!) en hier geplant. Kwamen mooi op, maar dus nooit gebloeid
Forum Opties Forumhop: Hop naar: