SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Dat is hier ook zo maar is best gebruikelijk toch, of hoe anders?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan rustig zeggen "ik wist niet dat je er niet was dus wat mij betreft ligt dit nu al twee weken stil WAAROMHOE"
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanavond een fundraiser, morgenavond een feestje. Zondag KO.
Gaat Solo ook naar de meet?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Straks naar Solo en morgen vreten met wat mensen van hier.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat Solo ook naar de meet?
Neequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat Solo ook naar de meet?
Nice. Open bar en aftrekbaar van de belastingquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanavond een fundraiser, morgenavond een feestje. Zondag KO.
Neequote:
Vorige week hier toko afgebrandquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nice. Open bar en aftrekbaar van de belasting
Hoi Modusquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:45 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:45 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gelijk tien jaar levensverwachting weg.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:48 schreef essnhills het volgende:
Aankoopcontrole net en toen klopte het niet volgens het systeem
Ik meteen helemaal warm en "wat heb ik dan niet gescand?"
"Nee sorry ik heb dit item 2x erlangs gehaald maar u heeft er maar 1. Mijn fout"
"Oh okee”
*Annuleert hartverzakking
Ik snap niet hoe mensen dit bewust kunnen. Dingen stelen, pfffquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelijk tien jaar levensverwachting weg.
die hebben geen moreel kompas.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen dit bewust kunnen. Dingen stelen, pfff
DOEquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:51 schreef Ama het volgende:
Verleidelijk om Mocro Maffia topic aan te klikken maar moet nog kijken.
Jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die hebben geen moreel kompas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |