quote:Nu in de bonus
Peren en ook koffiemelk
Dat wordt hamsteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 66% gewijzigd door Symphonic op 02-11-2024 08:57:18 ]Juin uit Eigen Tuin!
Zonder trommelvliesquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Constant weer herhaald
Blijft de stille stilte stil
Zonder trommelvlies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
wij begrijpen elkaarquote:Op zondag 15 december 2024 23:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Leren liplezen
Bij ons twee niet nodig want
wij begrijpen elkaar
In mijn eigen hoofdquote:Op maandag 16 december 2024 10:19 schreef ChipsZak. het volgende:
We mogen weer los
Maar ik, ja, ik, zit rotsvast
in mijn eigen hoofd
Ben jij dit … of ik?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:37 schreef Odoaker het volgende:
Zwart en wit gekleurd
In duizenden tinten grijs
Ben jij dit ... of ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Stilte is het woord
Toch trek ik mijn mond open
Je zult me horenAu oké, ja ik begreep het al niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn eigen hoofdquote:Op maandag 16 december 2024 10:19 schreef ChipsZak. het volgende:
We mogen weer los
Maar ik, ja, ik, zit rotsvast
in mijn eigen hoofd
quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Stilte is het woord
Toch trek ik mijn mond open
Je zult me horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heldenverhaalquote:Op dinsdag 17 december 2024 12:35 schreef DaMart het volgende:
Vanaf hier verder:
[..]
In mijn eigen hoofd
Ben ik de hoofdpersoon van
Een heldenverhaal
Veilig buiten brachtquote:Op woensdag 18 december 2024 10:46 schreef Alexxxxx het volgende:
"Pak jij hem maar, schat!"
Waarop wederhelft de spin
Veilig buiten bracht
Iedereen is blijquote:Op zondag 22 december 2024 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Eindelijk weer rust
Ze houdt nu haar Boca dicht
Iedereen is blij
quote:Op zondag 22 december 2024 21:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Bassie, ik hoop dat je er tegen kunt. Ik vind het een leuke gimmick. Gewoon terugplagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |