SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
en tekenfilmpjes die toen nog leuk waren enzo vrouwtje theelepel enzo en dommel en etc gummy beertjes en kindernet.
beter als de AI prut die er nu is.Do what you love, love what you do!![]()
Kree oppassen! Is uit 1991 Toen was geluk heel gewoon uit 1994.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ja zeg ik daarom was die laatste iets herkenbaarder voor me, ken ze wel allebei trouwens.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 02:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kree oppassen! Is uit 1991 Toen was geluk heel gewoon uit 1994.
Do what you love, love what you do!![]()
Sam samThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
en die andere ,met eddy veenstra? allerlei joh
kijkt jeugd toch niet meer.
laat staan lullo en Jiskefet. maar vind t nog steeds grappig.
nu kijken ze wat is t met die auto-tjes ofzo mijn neefjes zijn er gek van, hoe heet t. prut digitale namaak pruts serie tv?Do what you love, love what you do!![]()
Flodder kijkt de jeugd wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
F1quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 02:09 schreef kree het volgende:
en die andere ,met eddy veenstra? allerlei joh
kijkt jeugd toch niet meer.
laat staan lullo en Jiskefet. maar vind t nog steeds grappig.
nu kijken ze wat is t met die auto-tjes ofzo mijn neefjes zijn er gek van, hoe heet t. prut digitale namaak pruts serie tv?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
neeeeee hoe heet t nou, tis heel populair. kom er ff niet op omdat t me niet boeit, maarja tis bijna weer sinterklaas en moet oom ook weer kado kopen voor die gastjes enzoquote:
Carsquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 02:12 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeee hoe heet t nou, tis heel populair. kom er ff niet op omdat t me niet boeit, maarja tis bijna weer sinterklaas en moet oom ook weer kano kopen voor die gastjes enzoProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Joh ik heb geen kinderen en m’n neefjes en nichtjes zijn inmiddels bijna allemaal 25+.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 02:13 schreef kree het volgende:
[..]
omg ik zit hier weer met boomere ook nog meer als ik.,Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja die van mij 7-8. zien mijn ellendequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 02:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Joh ik heb geen kinderen en m’n neefjes en nichtjes zijn inmiddels bijna allemaal 25+.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Peutertelevisie schijnt wel echt verschrikkelijk te zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
PAWN patrol......... dat is het helemaal en zijn ze gek vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Lubach ook.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Peutertelevisie schijnt wel echt verschrikkelijk te zijn.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 02:17 schreef kree het volgende:
PAWN patrol......... dat is het helemaal en zijn ze gek vanPAW, niet pawn. Dat is een ander programma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nouja je snapt wat ik bedoel. iig is het prut, was goed dat we met Alfred kwak vroeger nog leerde over een hitler enzo..... hoewel ik dat later pas begreep. maar ok.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 02:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
PAW, niet pawn. Dat is een ander programma.Do what you love, love what you do!![]()
Haquote:
R.I.P DTS.![]()
Daar was ik al te oud voor. Ik keek He-Man.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 02:20 schreef kree het volgende:
[..]
nouja je snapt wat ik bedoel. iig is het prut, was goed dat we met Alfred kwak vroeger nog leerde over een hitler enzo..... hoewel ik dat later pas begreep. maar ok.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Paw patrol gaat over police brutality ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 02:20 schreef kree het volgende:
[..]
nouja je snapt wat ik bedoel. iig is het prut, was goed dat we met Alfred kwak vroeger nog leerde over een hitler enzo..... hoewel ik dat later pas begreep. maar ok.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
geen idee waar het over gaat. tis animatie serie of AI enzo over paar politie agenten enzo of weet ik veelquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 02:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Paw patrol gaat over police brutality ?
volgens mij is het niet verkeerd bedoelt allemaal.
Maar ok dat vind jeugd nu geweldig voor 10 njaar enzoDo what you love, love what you do!![]()
En 1st Amendment autitors.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 02:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Paw patrol gaat over police brutality ?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Niet alles dat met een computer gemaakt is, is AI hè.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 02:26 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee waar het over gaat. tis animatie serie of AI enzo over paar politie agenten enzo of weet ik veel
volgens mij is het niet verkeerd bedoelt allemaal.
Maar ok dat vind jeugd nu geweldig voor 10 njaar enzoProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nog nooit een aflevering van gezien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nouja bedoel meer het is niet gemaakt zoals dommel en semafoor of dergelijke serie uit mijn jeugd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 02:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet alles dat met een computer gemaakt is, is AI hè.
wat niet uit maakt, maar kijk eens mee enzo en dacht ik vroeger waren die verhalen en tekenfilmpjes leuker voor mijn idee.Do what you love, love what you do!![]()
De iets oudere jeugd is helemaal gek van Rick en Morty, over een bejaarde pedofiel en zijn autistische kleinzoon schijnt het Southpark van deze tijd te zijn.
R.I.P DTS.![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-10-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 3827 / +238 / +0 / 4938 / 5783
2. JustinK / 1532 / +6 / +0 / 5653 / 6357
3. KillemWieft / 924 / +50 / +9 / 644 / 1039
4. Lovely / 917 / +41 / +0 / 3578 / 4185
5. devzero / 801 / +18 / +3 / 822 / 1085
6. AardappelSchotel / 792 / +17 / +0 / 3309 / 3897
7. Sally / 631 / +79 / +14 / 522 / 725
8. ieniminimuis / 592 / +64 / +0 / 1827 / 2117
9. hemarookworst / 514 / +26 / +2 / 1237 / 1541
10. mascara-klodder / 497 / +5 / +0 / 773 / 967
11. MizzezAmy / 486 / +18 / +0 / 2286 / 2640
12. mario390 / 454 / +23 / +0 / 284 / 426
13. Pinnenmutske / 443 / +27 / +0 / 1137 / 1426
14. loveyoulongtime / 439 / +1 / +12 / 1621 / 1865
15. ToT / 406 / +51 / +0 / 2318 / 2522
16. Kissingbird / 354 / +18 / +0 / 1971 / 2244
17. sp3c / 286 / +7 / +18 / 576 / 696
18. gebrokenglas / 257 / +0 / +0 / 1119 / 1289
19. marc0871 / 209 / +0 / +0 / 235 / 362
20. Grrrrrrrr / 202 / +1 / +0 / 301 / 366SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
geen neefjes nichtjes nee? van rond de 10 of jonger ofzo nu dan?quote:
my god zeg, die serie is bij hun heilig en willen ze ook kasootjes van. waar je natuurlijk dik voor opgelicht gaat worden want nl helft wereld met die van die leeftijd wil dat kopen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb die figuren wel een keer zien lopen in een duits pretpark.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
maak me nu alweer zorgen want hoezeer ik eigenlijk weer sinterklaas wil ontwijken.
tis familie ding enzo en zeker nu er neefjes en nichtje zijn. Maargoed die worden overladen met kadootjes van alle kanten dat ik denk WTF.
Dus sta alweer open voor creatieve suggesties, ik kan ze niet meer verzinnen.Do what you love, love what you do!![]()
https://www.thegamer.com/(...)action-figure-price/quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 02:36 schreef kree het volgende:
maak me nu alweer zorgen want hoezeer ik eigenlijk weer sinterklaas wil ontwijken.
tis familie ding enzo en zeker nu er neefjes en nichtje zijn. Maargoed die worden overladen met kadootjes van alle kanten dat ik denk WTF.
Dus sta alweer open voor creatieve suggesties, ik kan ze niet meer verzinnen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
tja mijn punt dus..... LOLquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
https://www.thegamer.com/(...)action-figure-price/
kan beter naar de kringloop gaan en hoop ouder shitload elektronica halen want vinden ze leuker om te slopen.Do what you love, love what you do!![]()
KoopjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
EnzoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SlaffenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Rick & Mortyquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 02:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
De iets oudere jeugd is helemaal gek van Rick en Morty, over een bejaarde pedofiel en zijn autistische kleinzoon schijnt het Southpark van deze tijd te zijn.
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat je het niet vaak hebt gezien![]()
![]()
midlife crisis denk beetje ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 04:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo oud ben je toch ook weer niet? Of voel je je een boomer in spirit?
Ik snap nl jongeren niet die nu echt geboren zijn na "90 of zo en moet ik uitleggen wat wij mss nog leuk vonden toen.Do what you love, love what you do!![]()
en Rick & Morty komt uit iets van 2013quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 04:02 schreef kree het volgende:
[..]
midlife crisis denk beetje ?
Ik snap nl jongeren niet die nu echt geboren zijn na "90 of zo en moet ik uitleggen wat wij mss nog leuk vonden toen.![]()
![]()
ja als ik kom uit "83 was dat wss al iets wat me wss niet zo boeide en meer met andere dingen muzikaal helemaal bezig was. ook leuk. trouwensquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 04:03 schreef devzero het volgende:
[..]
en Rick & Morty komt uit iets van 2013
echt het is hier soms tussen met bejaarden praten of nog ervoor en veel jonger. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Je bent zo oud als je je voelt. En jij doet je voor als iemand uit 1953quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 04:06 schreef kree het volgende:
echt het is hier soms tussen met bejaarden praten of nog ervoor en veel jonger. hahaha![]()
echt? ik denk valt mee hoor niet uit die tijd, mss wel van ff ervoor en ja wmb allemaal te snel enzo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 04:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je je voelt. En jij doet je voor als iemand uit 1953Do what you love, love what you do!![]()
en vind ik techniek natuurlijk weer leuk enzo. de tegenstellingen allemaal
hoezo tegenstelling? Techniek is toch leuk?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 04:15 schreef kree het volgende:
en vind ik techniek natuurlijk weer leuk enzo. de tegenstellingen allemaal![]()
het wel het maken op praktische niveau enzo zoals ik doe en half mechanisch enzo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 04:22 schreef devzero het volgende:
[..]
hoezo tegenstelling? Techniek is toch leuk?
en hobby achtig ook nog wel in programma maken in C++ ofzo ik weet er nog vrij veel van, maar niet mijn ding gewoon.
dat AI ik vrees ervoor.Do what you love, love what you do!![]()
Waarom C++? Ben je bekend met Object Oriented programmeren? Anders kun je beter met Java of zo beginnen. Wil je gewoon snel wat kunnen programmeren? Dan met python beginnen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 04:29 schreef kree het volgende:
[..]
het wel het maken op praktische niveau enzo zoals ik doe en half mechanisch enzo.
en hobby achtig ook nog wel in programma maken in C++ ofzo ik weet er nog vrij veel van, maar niet mijn ding gewoon.
dat AI ik vrees ervoor.en als je begint over pure virtual destructors in je base classes, dan vallen alle vrouwen in de kerk als bosjes voor
1 std::cout << "Verder niets mis met C++" << std::endl ![]()
![]()
jawel ik snap vragen nl want ik heb het gehad allemaal op HBO al. dus van C naar C++ en toen idd object georiënteerd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 04:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom C++? Ben je bekend met Object Oriented programmeren? Anders kun je beter met Java of zo beginnen. Wil je gewoon snel wat kunnen programmeren? Dan met python beginnen.
[ code verwijderd ]
en als je begint over pure virtual destructors in je base classes, dan vallen alle vrouwen in de kerk als bosjes voor
punt is dat vond ik opzich nog leuk, maar kreeg er hele shit bij wiskundig enzo op energietechniek. en dat is natuurkunde enzo. ook wel en dikke wiskunde.wat ik niet trok met complexe getallen en imationare regio blablabalaa
maar na P nog wel verder gegaan nog wel geleerd FPGA dingen ook nog. en daarna dacht ik dit red ik nooit dus maar gaan werken en nu schulden afbetalen.Do what you love, love what you do!![]()
weet seriesus niet of jullie dat raar vinden?
eigenlijk wss het een goed pad toen, en met goeie toekomst, en profiteer er nu nog wel van van dat ik weet.
alleen ander pad gegaan?????
en nouja met omwegen ook nog, nog leuke baan en best goed verdienen, tja
wel nog 18.000 dokken aan staatDo what you love, love what you do!![]()
Complexe getallen zijn echt niet zo complex. Maar als je begint met electromagnetisme, dan ontkom je er niet aan. Kreeg je nog wel dingen als kring-integralen en de Maxwell vergelijkingen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 04:39 schreef kree het volgende:
[..]
jawel ik snap vragen nl want ik heb het gehad allemaal op HBO al. dus van C naar C++ en toen idd object georiënteerd.
punt is dat vond ik opzich nog leuk, maar kreeg er hele shit bij wiskundig enzo op energietechniek. en dat is natuurkunde enzo. ook wel en dikke wiskunde.wat ik niet trok met complexe getallen en imationare regio blablabalaa
maar na P nog wel verder gegaan nog wel geleerd FPGA dingen ook nog. en daarna dacht ik dit red ik nooit dus maar gaan werken en nu schulden afbetalen.![]()
al die dingen en je kunt zeggen mss jij snapt dat. ik voor deel wel want er zit logica in. maar toch ik trok t niet,. mea toch te simpel ervoor wellicht.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 04:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Complexe getallen zijn echt niet zo complex. Maar als je begint met electromagnetisme, dan ontkom je er niet aan. Kreeg je nog wel dingen als kring-integralen en de Maxwell vergelijkingen?Do what you love, love what you do!![]()
snap de basis ervan dus wel, want eigenlijk die imaginaire is om t simpeler te maken. maar te snel ging t voor bmij toen.Do what you love, love what you do!![]()
grappige was en heel stel jonge meiden open oprit in Scheveningen naar pompstation en is best een lange weg en rondje
en oooei oeh zag er een paar op hielen lopen enzo al.
echt dacht al dat is die Cooper run test ofzo... gvd nog net geen hart aanval toen ik die moest doen en ben niet eens dik. LOLDo what you love, love what you do!![]()
moet toch ff zeggen want wie weet leest iemand dit die ermee aan deed....
geen zorgen hoor dit is vmbo ellende, later hoef je dat niet echt meer te doen
techniek is goeie keus nu voor alles ook voor jongere meiden btw. snap niet dat ze dat neit doen????? gouden kans nuDo what you love, love what you do!![]()
zo graag zou ik
willen want weet dat ze het wel kunnen? maar het is neer persoon vrouw die niet wil als dat zeg maar de mogelijk er wel is........?Do what you love, love what you do!![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-10-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 3934 / +238 / +107 / 4950 / 5800
2. JustinK / 1532 / +6 / +0 / 5653 / 6357
3. KillemWieft / 952 / +50 / +37 / 647 / 1046
4. Lovely / 917 / +41 / +0 / 3578 / 4185
5. devzero / 837 / +18 / +39 / 828 / 1099
6. AardappelSchotel / 796 / +17 / +4 / 3317 / 3909
7. Sally / 631 / +79 / +14 / 522 / 725
8. ieniminimuis / 592 / +64 / +0 / 1827 / 2117
9. hemarookworst / 514 / +26 / +2 / 1237 / 1541
10. mascara-klodder / 499 / +5 / +2 / 773 / 969
11. MizzezAmy / 486 / +18 / +0 / 2286 / 2640
12. mario390 / 472 / +23 / +18 / 284 / 433
13. Pinnenmutske / 444 / +27 / +1 / 1138 / 1428
14. loveyoulongtime / 439 / +1 / +12 / 1621 / 1865
15. ToT / 406 / +51 / +0 / 2318 / 2522
16. Kissingbird / 354 / +18 / +0 / 1971 / 2244
17. sp3c / 286 / +7 / +18 / 576 / 696
18. gebrokenglas / 257 / +0 / +0 / 1119 / 1289
19. marc0871 / 209 / +0 / +0 / 235 / 362
20. kree / 202 / +6 / +50 / 708 / 844SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hij is bijna met pensioenquote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Jij mag het afscheidsfeestje organiseren.quote:
probleem maar was vergeten vanochtend of inspectie. tijds spanning ergens ochtend of middag.......... lekker dan?
heb ze al twee keer gemist zelfs na vragen dus van bel me dan en kom ik wel...
gvd
nu neem ik maar dag vrij danDo what you love, love what you do!![]()
nou iig wel vrij nu dan. lol werk was er niet blij mee maar dit kon.quote:Do what you love, love what you do!![]()
niet om wat te zeggen hoor, maar jij bent soms ook wel beetje dag en nacht aanwezig?quote:Do what you love, love what you do!![]()
meerderen hier trouwens en een oordeel doe ik er niet over want ieder zijn ding.
maarja als ik uitga van mezelf moet ik toch wel aardig weekje werken enzo full-time.
vraag en eerlijk he heb er geen vooroordelen over. want geloof alles zelf mss meegemaakt.
hoe doen jullie dat?
(ook dus het praktische, schoonmaken, koken, woningbouw die weer langs moet voor inspectie CV, schilderwerk, brandmelders. isolatie..0
Leuk dat alles onder werk tijd en geen tijd maar dag venster...... wtf.Do what you love, love what you do!![]()
Geen tijd om te antwoorden, ik moet werken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 07:49 schreef kree het volgende:
meerderen hier trouwens en een oordeel doe ik er niet over want ieder zijn ding.
maarja als ik uitga van mezelf moet ik toch wel aardig weekje werken enzo full-time.
vraag en eerlijk he heb er geen vooroordelen over. want geloof alles zelf mss meegemaakt.
hoe doen jullie dat?
(ook dus het praktische, schoonmaken, koken, woningbouw die weer langs moet voor inspectie CV, schilderwerk, brandmelders. isolatie..0
Leuk dat alles onder werk tijd en geen tijd maar dag venster...... wtf.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 07:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Geen tijd om te antwoorden, ik moet werken.werkze!
![]()
mascara-klodder, goedemorgen![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
ja bekend probleem dusquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 07:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Geen tijd om te antwoorden, ik moet werken.Do what you love, love what you do!![]()
ik doe bakje koffie met je mee hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Altijd thee hierAlhoewel ik mezelf straks trakeer op een cappuccino, denk ik
![]()
Mogguhhhh.Do what you love, love what you do!![]()
vinden jullie je soms wel eens onwijs zielig voor jezelf enzo?
kweet niet mss is dat omdat ik ouder wel. maar vertel?Do what you love, love what you do!![]()
Alles op zijn tijd?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 07:49 schreef kree het volgende:
hoe doen jullie dat?
Leuk dat alles onder werk tijd en geen tijd maar dag venster...... wtf.![]()
ja en daar is de tijd dan he? want dat doet elk bedrijf dus ze willen langskomen in werk tijden en dan werk ik ook. rara. hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Als er iemand langs moet komen voor een reparatie oid dan ga ik gewoon naar huis. Ik woon 5 minuten van mijn werk af, en heb dit met solliciteren aangegeven dat ik dat zo wil doenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:09 schreef kree het volgende:
[..]
ja en daar is de tijd dan he? want dat doet elk bedrijf dus ze willen langskomen in werk tijden en dan werk ik ook. rara. hahaha![]()
O, dat klinkt goed.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Altijd thee hierAlhoewel ik mezelf straks trakeer op een cappuccino, denk ik
![]()
Mogguhhhh.
Ik begin altijd met normale koffie en later op de ochtend wat variatie. Een Latte of Au Lait, of Amaretto...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daarom ben ik ook bij mijn vorige werk weggegaan. Daar werd een half jaar van te voren je agenda volgepland met afspraken door het hele land, en dan kon niks meer.![]()
Scherfquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dat klinkt goed.
Ik begin altijd met normale koffie en later op de ochtend wat variatie. Een Latte of Au Lait, of Amaretto...![]()
![]()
nouja dat was dus mijn idee ook...... hele dag niks gehoord en kaartje in de bus we hebben u gemist.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als er iemand langs moet komen voor een reparatie oid dan ga ik gewoon naar huis. Ik woon 5 minuten van mijn werk af, en heb dit met solliciteren aangegeven dat ik dat zo wil doen
en was t nog binnen 10nmin toen helemaal geplande.
maarja ben er eigenlijk beetje klaar mee? denken jullie ga ik dood aan een gasketel die niet elk jaar gekeurd is>
geloof mijn mn ma is ie 10n jaar niet officieel gekeurd en daarvoor hoeven we het al niet eens over te hebben, leef nog enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ligt eraan hoeveel je stookt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:15 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat was dus mijn idee ook...... hele dag niks gehoord en kaartje in de bus we hebben u gemist.
en was t nog binnen 10nmin toen helemaal geplande.
maarja ben er eigenlijk beetje klaar mee? denken jullie ga ik dood aan een gasketel die niet elk jaar gekeurd is>
Ik stook zo'n 200m3 per jaar, en laat hem om de 2-3 jaar doen. Vaak is ie dan nog vrij schoon.![]()
Aardappel, goedemorgen.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O, da's zeker niet veel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel je stookt.
Ik stook zo'n 200m3 per jaar, en laat hem om de 2-3 jaar doen. Vaak is ie dan nog vrij schoon.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Morguh Assiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
qua cv en douchen. want combi. ik denk 2 kuub per dag en schat ik het al hoog in.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel je stookt.
Ik stook zo'n 200m3 per jaar, en laat hem om de 2-3 jaar doen. Vaak is ie dan nog vrij schoon.Do what you love, love what you do!![]()
Hee, Dotteke is er.
* gebrokenglas zet snel de koffie neer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
750m3 per jaar dusquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:18 schreef kree het volgende:
[..]
qua cv en douchen. want combi. ik denk 2 kuub per dag en schat ik het al hoog in.![]()
ik weet dit dus neit he, want weet wss wat meer cv monteurs enzo.
elektrisch heb ik het op orde, of mijn ketel btw beetje rendement is geen idee
kan nazoeken. maar lokaal is dat niet dus veel verbruik. toch hoogste kosten komen van gas.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Amaretto in de ochtend?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dat klinkt goed.
Ik begin altijd met normale koffie en later op de ochtend wat variatie. Een Latte of Au Lait, of Amaretto...![]()
![]()
Ja, waarom niet?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hey GGquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee, Dotteke is er.
* gebrokenglas zet snel de koffie neer.
Mogguh Dot. Het is rustig hier. Even wat punten pakken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is nog geeneens 9.00 en nu al aan de zuip?quote:Zoals het eeen eckte FOK!ker betaamt!
Goeiemorgen allentezaam!
![]()
Ja de meeste zitten tegenwoordig in de SC van ONZquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh Dot. Het is rustig hier. Even wat punten pakken.
Punten pakken heeft geen zin meer, einde van de maand en de strijd is allang gestreden.
Volgende maand nieuwe ronde, nieuwe kansen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh ToTquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:50 schreef ToT het volgende:
Ow gebrokenglas neemt een glaasje?
Proost, kerel!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mogguh. Ja, druk aan het werk, zometeen het eerste overleg weer in.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is nog geeneens 9.00 en nu al aan de zuip?Zoals het eeen eckte FOK!ker betaamt!
Goeiemorgen allentezaam!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Owja. Ja maar ik pak toch even wat punten. Omdat het kanquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de meeste zitten tegenwoordig in de SC van ONZ
Punten pakken heeft geen zin meer, einde van de maand en de strijd is allang gestreden.
Volgende maand nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geen punt, toch bolken.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ow dan kun je beter aan de whiskey gaan i.p.v. amaretto!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh. Ja, druk aan het werk, zometeen het eerste overleg weer in.![]()
![]()
Mag gewoonquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh Dot. Het is rustig hier. Even wat punten pakken.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgende maand nieuwe ronde, nieuwe kansen.![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2024 08:58:56 ]![]()
Zelfs dem mario zat in de sc!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgende maand nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Wel per ongeluk, maar toch!![]()
![]()
ToTTiequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs dem mario zat in de sc!
Wel per ongeluk, maar toch!![]()
![]()
Hee man!quote:
Ja ik heb geen geld om het aan een professional over te laten, maar in de lente ga ik hiermee met een kameraad aan de slag.![]()
![]()
Ja aan de koffie Ik drink geen alcohol en toen ik nog wel eens een glaasje dronk was het nooit voor 21 in de avondquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]Helleuh! Ook aan de zuip, of valt dat nog mee?
Wanneer ga jij er eens voor?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zag het, dacht al zoiets toen hij daar druk aan het posten wasquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs dem mario zat in de sc!
Wel per ongeluk, maar toch!
Ja hij was zo te zien aardig pissed toen hij er achter kwam!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag het, dacht al zoiets toen hij daar druk aan het posten was![]()
![]()
Ja hij wil punten natuurlijk en die krijgt hij daar niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij was zo te zien aardig pissed toen hij er achter kwam!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt er nu nog droog weer bijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het zou de hele komende week half bewolkt tot zonnig zijn, maar ik zie dat dat al weer veranderd is.quote:![]()
O dat is jammer, heb het weer nog niet bekeken
Er is ook niets zo veranderlijk als het weer, er is niet echt op te b ouwen als je plannen wil makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, ik had dit weekend flink er aan willen werken omdat Mini-ToT dan bij z'n mama is, maar de voorspellingen voor juist het weekend zijn flink veranderd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
O dat is jammer, heb het weer nog niet bekeken
Er is ook niets zo veranderlijk als het weer, er is niet echt op te b ouwen als je plannen wil maken![]()
Ik vond de reactie op hem daar wel zwaar overtrokkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij was zo te zien aardig pissed toen hij er achter kwam!![]()
Mee eens, het ligt daar om één of andere reden allemaal erg gevoelig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vond de reactie op hem daar wel zwaar overtrokken
Ow of bedoel je dat over "wijfen"?
Ik denk dat dat ook een taalbarrière-probleem is: weiber - wijven.![]()
Hier is de verwachting dat het 2 weken droog blijft en volgde week een paar dagen zon.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, ik had dit weekend flink er aan willen werken omdat Mini-ToT dan bij z'n mama is, maar de voorspellingen voor juist het weekend zijn flink veranderd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zie jou niet keihard voor punten gaan, zie je juist terughoudend bolken, doordacht om mensen niet in te halen of een te grote voorsprong te nemen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet. Ondanks dat sommige denken dat ik keihard voor punten gaat, geef ik er geen fuck omWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach ja, haters gonna hatequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie jou niet keihard voor punten gaan, zie je juist terughoudend bolken, doordacht om mensen niet in te halen of een te grote voorsprong te nemen.![]()
Dat zeer zeker.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vond de reactie op hem daar wel zwaar overtrokkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Paulquote:
That's what she said
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
O lekker, goed geslapen dusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet het niet?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gehoord?
Misschien ben jij zoals dit konijn, gelijk in slaap vallen
Living the dream.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het niet?
[ afbeelding ]
Ze is wel een starfish, zo te zien
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2024 10:22:48 ]![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het niet?
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het niet?
[ afbeelding ]!
![]()
Zij is ook Living the dreamquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Living the dream.
Ze is wel een starfish, zo te zien
Hij doet het beter dan die van mij.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het niet?
[ afbeelding ]
Voordat het vrouwtje geholpen was reed zij op hem en dan niet de achterkant, maar op zijn hoofd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die slaapt eet en poept/plast alleen?
Dus hij doet vooral alleen dat, hij snapt het niet zo goed.
Arme konijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Voordat het vrouwtje geholpen was reed zij op hem en dan niet de achterkant, maar op zijn hoofd.
Dus hij doet vooral alleen dat, hij snapt het niet zo goed.![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Omgquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Voordat het vrouwtje geholpen was reed zij op hem en dan niet de achterkant, maar op zijn hoofd.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Hahaha mijn mannetje reed ook op het hoofd van zn vrouwtje. Naja alleen bij het koppelen dan, daarna zaten ze eigenlijk alleen nog maar lieflijk naast elkaar, net zoals een getrouwd koppelquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:38 schreef aeque het volgende:
[..]
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Zag hetquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]op die nummerplaat staat ZEEMELAP hihi
![]()
Vandaar de Like
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Is een groep op facebook.quote:
Ik heb een gewone nummerplaat van belgieWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
bolk geen lieve
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Birdie
Goedemorgen Dott!quote:![]()
Schreef ik net nog zonnetje hier ... is er nu zon en regen
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Dott!![]()
Schreef ik net nog zonnetje hier ... is er nu zon en regeno jee dat is minder.
Zo zie je maar niets zo veranderlijk als het weer
Even gekeken hier 18 graden. Ook wel lekkerquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:21 schreef Kissingbird het volgende:
uurtje en dan gaat het 20 graden wordenniet dat het nu fris is.
Heb je nog plannen voor het weekend?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar nog geen regenboog te zien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]o jee dat is minder.
Zo zie je maar niets zo veranderlijk als het weer
Als het droog is ga ik weer een wandeling maken langs de vele rood witte paddenstoelen die nu her en der te zien zijn
Smile, it's free therapy.![]()
Hier maar 13 gradenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even gekeken hier 18 graden. Ook wel lekker
Heb je nog plannen voor het weekend?
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
O dat is minderquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neuh niks concreets nog. De vakantieweek is weer voorbij gevlogen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even gekeken hier 18 graden. Ook wel lekker
Heb je nog plannen voor het weekend?
Misschien even naar een vriendin of poolen met zoon.
Bedenk me nu dat hij nog huiswerk moet maken
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: