Ik weet nog wel een gelegenheidsduoquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:43 schreef Dave het volgende:
Flemming wil samen met iemand in een duo, Emma Heesters of zo, of over een paar jaar
Ah ok, helder.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:43 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Londen en London, twee spellingen, de Nederlandse en de Engelse, dezelfde stad.
Baze en Basel, twee spellingen, de Nederlandse en de Duitse, dezelfde stad.
Ze kregen dit jaar dacht ik 600 nummers binnen. Zou mij niet verbazen als ze echt maar 20 serieuze/redelijke opties bij zitten.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Beetje vreemde eis inderdaad, vooral omdat Joost er ook geen had. Maar misschien krijgen ze normaal gesproken echt veel bagger binnen van amateurs die thuis aan de keukentafel liedjes in zitten te zingen?anders kan ik ook niet bedenken waarom dat juist nu zo belangrijk is.
Het toont voor mij vooral dat ze niet weten waar ze over praten. Nou dacht ik dat altijd al van Avrotros, dus in die zin niks nieuws.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Beetje vreemde eis inderdaad, vooral omdat Joost er ook geen had. Maar misschien krijgen ze normaal gesproken echt veel bagger binnen van amateurs die thuis aan de keukentafel liedjes in zitten te zingen?anders kan ik ook niet bedenken waarom dat juist nu zo belangrijk is.
Lijken tot nu toe van de groep artiesten die recent een hit hebben gehad wel de enigen die nu positief reageren in de media ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:57 schreef TLC het volgende:
Snollebolles, Marco fucking Schuitemaker, God beware me
Ik denk dat deze regel er nu is omdat ze kort de tijd hebben en een artiest bij een platenmaatschappij waarschijnlijk iets van kwaliteit heeft, omdat ze immers een platendeal hebben. Zoals je zelf al zegt is dat idee anno 2024 nogal achterhaald, maar het blijft de AvroTros en ze zullen toch iets van criteria moeten hanteren om het enigszins behapbaar te houden in de korte tijd.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het toont voor mij vooral dat ze niet weten waar ze over praten. Nou dacht ik dat altijd al van Avrotros, dus in die zin niks nieuws.
Het songfestival van 2026 mag van mij wel naar Lille. Dan is het niet zo duidelijk dat het dezelfde stad is als Rijselquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:43 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Londen en London, twee spellingen, de Nederlandse en de Engelse, dezelfde stad.
Bazel en Basel, twee spellingen, de Nederlandse en de Duitse, dezelfde stad.
Anouk is natuurlijk een fantastische artiest. Maar ik vind haar zó niet likablequote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:29 schreef Zigsky het volgende:
Het wordt waarschijnlijk Anouk. Met der killersong.
Blij dat ze die eisen niet hadden in het jaar van Duncan, dan hadden we nooit gewonnen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Platenmaatschappij geëist... wat een rare eis. Podiumervaring ok, maar een platenmaatschappij, dat is echt niet relevant. 20 jaar geleden misschien.
Ik ook niet nu.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Anouk is natuurlijk een fantastische artiest. Maar ik vind haar zó niet likable
Die krijgt ook een hele storm over zich heen met de uitspraken die ze gedaan heeft. Dat moeten we echt niet willen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:29 schreef Zigsky het volgende:
Het wordt waarschijnlijk Anouk. Met der killersong.
Flemming was vanmorgen bij de Ochtendshow van 538 en zei dat het nog te vroeg voor hem was.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:01 schreef Dave het volgende:
Vandaag Flemming bij EVA met een nieuw album. Toeval!?!?!1!
Waar is hun pappie dan gebleven? Ik volg die meiden niet echt meer.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Nu papa Vol uit beeld is het misschien toch tijd voor poging 2... ik durf er ook wel een paar euro op te zetten dat ze zich aanmelden met een lied
https://www.bd.nl/show/og(...)-het-enige~aeada6ec/
Dat kan niet want uit je link:quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Nu papa Vol uit beeld is het misschien toch tijd voor poging 2... ik durf er ook wel een paar euro op te zetten dat ze zich aanmelden met een lied
https://www.bd.nl/show/og(...)-het-enige~aeada6ec/
nét nu AvroTros eist van de deelnemers dat ze bij een platenmaatschappij zitten.quote:Na jaren bij een platenlabel lanceren de zussen vrijdag in eigen beheer hun lied Phenomenon
Bonjequote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar is hun pappie dan gebleven? Ik volg die meiden niet echt meer.
Ohquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan niet want uit je link:
[..]
nét nu AvroTros eist van de deelnemers dat ze bij een platenmaatschappij zitten.
Laten we wel wezen, we hoeven niet bang te zijn dat ze vals gaan zingen....quote:Het drietal profileert zich nu als 'onafhankelijk' artiest en heeft alleen getekend bij een bedrijf dat nieuwe muziek op Spotify kan krijgen.
Vrouw lag op sterven en hij lag al op een ander. Je hoort het zoooo vaak dat families kapot gaan door o.a de ziekte zelf en alles eromheenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bonje
https://www.shownieuws.nl(...)n-og3ne-en-hun-vader
Denk het niet maar wie weet!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh
Maar misschien telt dit ook als "maatschappijj"
Nee dat is één ding dat zeker is. Dat moet ik ze absoluut nageven.quote:Laten we wel wezen, we hoeven niet bang te zijn dat ze vals gaan zingen....
Hahaha ja. De staging had zeker meer stijlvol gekund. Maar zelfs dan hadden ze het met dát lied niet gewonnen. Als ze ooit nog eens gaan dan graag met een wel goed lied.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet nog grinniken bij de gedachte aan dat "veenlijk" in de graphics
Nee het was inderdaad een zwak nummer, al moet ik ze nageven dat ze er in ieder geval nog een opbouw en climax in hadden zitten. Maar dat dat lied gewoon 5e werd bij de jury's was echt teveel eer.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja. De staging had zeker meer stijlvol gekund. Maar zelfs dan hadden ze het met dát lied niet gewonnen. Als ze ooit nog eens gaan dan graag met een wel goed lied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |