Die van Sodeknetters was mooier.quote:
Die verschillende soorten pasta is alleen de vorm. Verse pasta is wel anders dan gedroogde; die eerste is vaak met ei en de tweede vaak zonder.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar jullie food fetish people hier.. zit er verschil in het deeg welke pasta er gemaakt word? Of alleen in de vorm?
Behalve dan die gekleurde dingen hè.
Mysterie opgelostquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan helpt het dat er geen geurstoffen in zitten
Het deeg is hetzelfde, maar het gaat om de beleving, de ene pasta smaakt mij lekkerder bij een bepaalde saus dan een andere.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar jullie food fetish people hier.. zit er verschil in het deeg welke pasta er gemaakt word? Of alleen in de vorm?
Lekkerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:29 schreef Domnivoor het volgende:
Oerhollandse bruine bonen![]()
[ afbeelding ]
GATVERDAMME !!!!!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Ik heb het net op.
Spaghetti carbonara met een hele courgette erdoor gesneden, voor één persoon.
Sorry @:soury
Daar zeg je watquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die van Sodeknetters was mooier.
Ik heb deze meestal, die is wel met eiquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die verschillende soorten pasta is alleen de vorm. Verse pasta is wel anders dan gedroogde; die eerste is vaak met ei en de tweede vaak zonder.
Als je zelf pasta maakt, kun je elk soort meel gebruiken wat je wil. Ik had een paar weken geleden gnocchi gemaakt (technisch ook pasta, met aardappel zelfs!) en had maismeel gemaakt ipv gewone meel; was echt verrassend lekker
Bij goede originele pasta zijn de ingrediënten wel hetzelfde.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nee Soury, sorryquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
GATVERDAMME !!!!!
En dan is het geen carbonara he?
Carborettequote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee Soury, sorry
Maar het was wel lekker
Ja die ken ik! Die koop ik ook vaak als ik spaghetti koopquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb deze meestal, die is wel met ei
[ afbeelding ]
Ik had vorig jaar pasta mee genomen vanuit Italie, dat zat toch meer smaak aan dan de Grand Italia hier.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij goede originele pasta zijn de ingrediënten wel hetzelfde.
En redelijk smakeloos aan het eind.
De smaak komt van wat je erbij doet.
Zat er guanciale door?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee Soury, sorry
Maar het was wel lekker
Ik vind dit een prima naam voor wat ik hem gegetenquote:
Het ene meel is ook het andere meel nietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar pasta mee genomen vanuit Italie, dat zat toch meer smaak aan dan de Grand Italia hier.
Klopt, die grand italia is ook niet echt heel goed.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar pasta mee genomen vanuit Italie, dat zat toch meer smaak aan dan de Grand Italia hier.
Ben niet zo'n fan van courgettes maar wel eens in een schotel met aardappels gehakt en kaas gegeten dat was prima te nassen, beetje dat griekse mousaka idee.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee Soury, sorry
Maar het was wel lekker
Dat klinkt dan wel weer goedquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van courgettes maar wel eens in een schotel met aardappels gehakt en kaas gegeten dat was prima te nassen, beetje dat griekse mousaka idee.
Fok!enquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pfff veels te vroeg gegeten.. nu heb ik niets meer te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |