Eh nee het was tagliatellequote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm Weet je zeker dat het spaghetti was?![]()
Volgens mij was het lang uitgerekte Penne !
In je maag wordt het toch één grote breiquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm Weet je zeker dat het spaghetti was?![]()
Volgens mij was het lang uitgerekte Penne !
Smaakloze pastaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik lees net die verpakking nog eens... wat valt jullie hieraan op:
"Zonder geur-, kleur-, en smaakstoffen"
WTF!
Vooral met deze verse, 10 x lekkerder dan die gedroogde pastaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Toch wel t lekkerst carbonara met tagliatelle
Exact... Als er nou "Kunstmatige" bij gestaan had....quote:
Ja best welquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Smaakt heul anders hè
Ah ja dat is wel lekkerder idd..quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral met deze verse, 10 x lekkerder dan die gedroogde pasta
[ afbeelding ]
Het tegeltje is niet heel veel veranderd hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het servies wat ik in 2020 heb geretourneerd.
Het tegeltje zag er toen wel anders uit
quote:
Het eet wel een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:22 schreef Aoibhin het volgende:
Een vriendin van mij van vroeger wilde als klein kind altijd spaghetti, maar dan wel met de staafmixer gepureerd. Dat vond ik toen ook al zo raarDat is gewoon een brij
NU maar hopen dat die staafmixer niet in de knoop raaktequote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:22 schreef Aoibhin het volgende:
Een vriendin van mij van vroeger wilde als klein kind altijd spaghetti, maar dan wel met de staafmixer gepureerd. Dat vond ik toen ook al zo raarDat is gewoon een brij
Over de geur en de smaak kan ik niet oordelen, maar ik vind die pasta er toch wel aardig groen uitzienquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik lees net die verpakking nog eens... wat valt jullie hieraan op:
"Zonder geur-, kleur-, en smaakstoffen"
WTF!
Mijn tip staat een paar post hierbovenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Exact... Als er nou "Kunstmatige" bij gestaan had....
Maar nu staat er gewoon dat het niet smaakt.. geen geur heeft en kleurloos is
Ik neem ook altijd die verse als ik het zelf maakquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn tip staat een paar post hierboven
Zou dat aan die rare datum van April liggen?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Over de geur en de smaak kan ik niet oordelen, maar ik vind die pasta er toch wel aardig groen uitzien
Haha jaquote:
Dit is raarquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het tegeltje is niet heel veel veranderd hoor.
[..]
Een beetje kauwen verhoogd wel het eetgenot jaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha jaMaar ik vind het toch lekkerder als er wat structuur in het eten zit
Wie weet!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zou dat aan die rare datum van April liggen?
Dan helpt het dat er geen geurstoffen in zittenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie weet!
Maar dan zou je wel verwachten dat er een sterke geur vanaf komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |