abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 10:39:03 #1
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_215348662
Stel je hebt alle tijd en alle geld, wat zou je dan tot op de bodem willen onderzoeken, en waarom?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 23 oktober 2024 @ 10:53:03 #2
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_215348841
De oceanen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_215348880
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 10:53 schreef PzKpfw het volgende:
De oceanen.
Dit.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_215348886
Sociale isolatie en de gevolgen daarvan
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 23 oktober 2024 @ 11:10:57 #5
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215349023
De rol van ouders van criminelen.
pi_215349125
Ruimtepuin
Drie nachten per maand, bij Volle Maan, verander ik in een weerwolfje. Een schattig weerwolfje met een brilletje. Ik eet enkel wraps met rode bietenburger bij extreme hongertjes. #TeamWerewolf
  woensdag 23 oktober 2024 @ 11:29:36 #7
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215349167
De invloed van gebruikte architectural patterns, architectural methods, paradigms, design patterns en design principles op code kwaliteit.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 23 oktober 2024 @ 11:37:56 #8
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215349254
quote:
16s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:29 schreef FlippingCoin het volgende:
De invloed van gebruikte architectural patterns, architectural methods, paradigms, design patterns en design principles op code kwaliteit.
Hallo, wat staat hier.
pi_215349351
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:10 schreef Boca_Raton het volgende:
De rol van ouders van criminelen.
Dit is toch al enorm onderzocht?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 23 oktober 2024 @ 12:00:43 #10
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215349453
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:48 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dit is toch al enorm onderzocht?
Oh zeker, maar ik zou zelf ook graag mijn eigen indruk willen. Middels interviews e.d.
pi_215349653
De verschillende samenstellingen van tropische zandstranden. Uiteraard 100% veldonderzoek 8-)

Maar wat serieuzer: De invloed van het (on)bewuste besef dat het leven eindig is op het nemen van grote (politieke) beslissingen.
pi_215349674
Oh en koralen O+
Drie nachten per maand, bij Volle Maan, verander ik in een weerwolfje. Een schattig weerwolfje met een brilletje. Ik eet enkel wraps met rode bietenburger bij extreme hongertjes. #TeamWerewolf
  woensdag 23 oktober 2024 @ 15:03:28 #13
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215350962
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hallo, wat staat hier.
Een aantal groepen proven practices van verschillende abstractie binnen de software ontwikkeling, waar ik de daadwerkelijke impact van zou willen onderzoeken door dit te meten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_215351153
- of er nog realistischere dinosaurussen te animeren zijn met CGI. De meeste CGI die ik nu heb gezien missen eigenlijk alle dierlijke factoren en zijn qua gedrag nog net robotjes.

- En gegeven dat we bij veel dinosaurussen een impressie maken op basis van het skelet en dit met zoogdieren rare constructies oplevert, hier mogelijk ook wat extra geld inpompen. (niet dat het zin heeft omdat we het ook maar moeten doen met wat er is, maar gewoon meer geld inpompen :P)

An Elephant (left) , Zebra (top) , and Rhino look markedly different from what palaeontologists may have imagined them to look like from just bones

ook leuk om te weten is dat veel dinosaurussen die een subcategorie kregen soms jongere versies van hetzelfde dier waren.

[ Bericht 21% gewijzigd door Beathoven op 23-10-2024 15:53:57 ]
pi_215351363
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ruimtepuin
Dan heb je wel veel te maken met brokken en schroefjes van alles wat ooit gelanceerd is, als je het met zulke hoge snelheden kunt vangen
  Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 16:52:43 #16
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_215351705
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 15:30 schreef Beathoven het volgende:
- of er nog realistischere dinosaurussen te animeren zijn met CGI. De meeste CGI die ik nu heb gezien missen eigenlijk alle dierlijke factoren en zijn qua gedrag nog net robotjes.

- En gegeven dat we bij veel dinosaurussen een impressie maken op basis van het skelet en dit met zoogdieren rare constructies oplevert, hier mogelijk ook wat extra geld inpompen. (niet dat het zin heeft omdat we het ook maar moeten doen met wat er is, maar gewoon meer geld inpompen :P)

[ afbeelding ]

An Elephant (left) , Zebra (top) , and Rhino look markedly different from what palaeontologists may have imagined them to look like from just bones

ook leuk om te weten is dat veel dinosaurussen die een subcategorie kregen soms jongere versies van hetzelfde dier waren.
Je zou prima iets kunnen creeëren dat het op alle huidige dieren kan alleen op basis van skelet en dan loslaten op dino's, tof project :D
pi_215352310
quote:
88s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 16:52 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Je zou prima iets kunnen creeëren dat het op alle huidige dieren kan alleen op basis van skelet en dan loslaten op dino's, tof project :D
Ik vraag me eigenlijk af of je AI iets kunt voeden met huidige dieren op basis van skelet en de werkelijkheid. Dat er wat mogelijk wat uitrolt waar het systeem vermoedt dat er nog wat bij Dino’s kan zitten wat er aan zacht tissue nog ontbreekt.

Sommige dinosaurussen zien er namelijk nogal Spartaans uit. En de neushoorn had beslist zo’n soort impressie gekregen. Een triceratops zou er bijvoorbeeld wat “normaler” uitgezien kunnen hebben. We zijn er aan gewend, maar toch. Het is mogelijk wat meer dan vel over been en spieren

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 23-10-2024 18:08:09 ]
pi_215352431
UFO's/UAP's lijkt me wel heel vet als je alle middelen en geld tot je beschikking hebt, inclusief vliegers. Al dat geclassificeerde ook van het (Amerikaanse) leger.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 18:42:29 #19
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_215352881
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 17:59 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik vraag me eigenlijk af of je AI iets kunt voeden met huidige dieren op basis van skelet en de werkelijkheid. Dat er wat mogelijk wat uitrolt waar het systeem vermoedt dat er nog wat bij Dino’s kan zitten wat er aan zacht tissue nog ontbreekt.

Sommige dinosaurussen zien er namelijk nogal Spartaans uit. En de neushoorn had beslist zo’n soort impressie gekregen. Een triceratops zou er bijvoorbeeld wat “normaler” uitgezien kunnen hebben. We zijn er aan gewend, maar toch. Het is mogelijk wat meer dan vel over been en spieren
Dat moet niet heel moeilijk zijn
pi_215443610
Ik ben een vrij beroerde onderzoeker. Alhoewel ik in mijn onderzoek naar UV-curable acryltaten onbewust een supergevoelige thermometer heb weten we bouwen. Waardoor ik uiteindelijk een jaar verder met een bak ruis zat.

Wat ik wel eens zou willen onderzoeken is het implementeren van een aantal systems engineering-principes in de zorgsector. Volgens mij zou daarmee best veel winst in te behalen zijn, in de zin van betere samenwerking en vermindering van fouten en faalkosten.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_215516040
Ik kijk graag naar kanalen als Nuke's top 5 over paranormale fenomenen, dat heeft me altijd geïntrigeerd. Net als ufo's, overigens, alleen is dat minder goed empirisch te onderzoeken. Er zijn legio 'onderzoeksteams' van paranormale fenomenen, maar wat ik op YouTube zie is methodisch gezien vaak erbarmelijk slecht en veel pseudowetenschap. Niet dat er geen serieus onderzoek naar wordt gedaan, overigens.

Als het iets natuurkundigs zou zijn, dan zou ik donkere materie willen onderzoeken. Ik denk dat daar wel eens de sleutel van kwantumzwaartekracht zou kunnen liggen.
  Moderator vrijdag 8 november 2024 @ 13:18:48 #22
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_215519232
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 23:40 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik ben een vrij beroerde onderzoeker. Alhoewel ik in mijn onderzoek naar UV-curable acryltaten onbewust een supergevoelige thermometer heb weten we bouwen. Waardoor ik uiteindelijk een jaar verder met een bak ruis zat.

Oeh zou je dat ook toe kunnen passen op swellable hydrogels, en mag ik jou eens aan de tand voelen over wat eigenschappen van acrylaat acrylamide gels?
pi_215606118
quote:
88s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:18 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Oeh zou je dat ook toe kunnen passen op swellable hydrogels, en mag ik jou eens aan de tand voelen over wat eigenschappen van acrylaat acrylamide gels?
Ik vrees dat dat inmiddels niet veel meer is dan wat je ook op wikipedia zou kunnen lezen. Het is al allemaal alweer dik 15 jaar geleden en sindsdien doe ik er werkelijk helemaal niets meer mee. Naast een rondborstige Italiaanse aio, staat me vooral nog bij dat het iets was met EHA en PEGDA en een hoop gekloot met objectglaasje en zwavelzuur.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_215744156
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 12:00 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Oh zeker, maar ik zou zelf ook graag mijn eigen indruk willen. Middels interviews e.d.
Aan mij kan je je vraag andersom stellen: de rol van criminelen als ouders van kinderen op het leven van die kinderen.
pi_215787874
Voor de rest zou ik graag onbeperkte en onvoorwaardelijke toegang tot bronmateriaal willen hebben dat de status staatsgeheim heeft en had. Lijkt me bijzonder om te onderzoeken.

[ Bericht 6% gewijzigd door yessie234 op 06-12-2024 19:34:41 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')