abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215339732
Ik dacht ik ben Werkman een keer voor. Ik ben echt blij dat ik daar niet woon... :') _O-
quote:
Het resultaat van de 'leuke' Tiktokvideo:

omvergereden paaltjes in de middenberm van de Dr. J.M. Den Uyllaan. In het portier van de bestuurder werden blikjes bier aangetroffen. © Instagram politie_tiel
‘Leuke Tiktokvideo’ maar politie vindt het minder grappig: bestuurder rijdt verkeerszuilen aan gort in Tiel
Een bestuurder die in Tiel een paar palen op de middenberm kapot reed, had daar wel een heel wonderlijke verklaring voor. De man deed het naar eigen zeggen voor een ‘leuke’ Tiktokvideo. De politie, die lege bierblikjes in het portier aan de bestuurderskant vond, kon er minder om lachen.

Joni van Essen 21-10-24, 16:45
2 reacties
De politie ging zaterdagavond rond 19.45 uur rijden op een melding uit de Tielse wijk Passewaaij. Iemand had gezien dat een auto zich had vastgereden op een verkeerszuil: een paaltje op de middenberm die aangeeft aan welke kant je er voorbij moet. De bestuurder dacht vervolgens niet aan stoppen maar ging ervandoor. ‘Zonder de schade te melden', aldus de Tielse politie op Instagram.

Wanneer agenten de wagen even later zien rijden, zetten ze hem aan de kant. ‘Bij controle bleek de bestuurder onder invloed te zijn’ schrijft de politie: de post wordt vergezeld door een foto waarop wat lege bierblikjes én een vol blikje te zien zijn in het portier aan de bestuurderskant van de auto. Verschillende paaltjes op de middenbermen van de Dr. J.M. Den Uyllaan liggen om of staan scheef.

‘Niet erg handig’
De bestuurder had volgens de politie niet veel zin om mee te bewegen en weigerde op het politiebureau mee te werken aan het onderzoek. Dat ‘resulteerde in het opleggen van de maximale straf', zegt de politie. ‘Niet erg handig'.
https://www.ed.nl/binnenl(...)rt-in-tiel~a7a6efe4/

[ Bericht 5% gewijzigd door Joopklepzeiker op 22-10-2024 13:19:00 ]
  Spellchecker dinsdag 22 oktober 2024 @ 13:16:44 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215339814
Werkman Joopklepzeiker Tiel-topic _O_ *O* ^O^

Wat een idioten 8)7
pi_215340572
Eindelijk weer nieuws uit Tiel.
@Werkman , waar blijf je met je nieuws????
pi_215345610
Kansloos....het feit dat een volwassen iemand op TiktTok zit, kansloos dat iemand met bier in de auto rond gaat rijden, Kansloos dat zo'n sneuneus in onze mooie wijk woont.

Tiel!
I want to believe...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')