Toevallig gisteren nog met iemand over het paspoort plan in Paraguay gesproken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:32 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Okay, laten we het hebben over de dingen die er toe doen. Hoe zit het met Paraguay?
Je gaat gewoon beasten, geef je haar een knuffel als jullie elkaar zien?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Thanks maat.
Nee nog niet nerveus , paar minuten van tevoren waarschijnlijk pas.
Paraguay goden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:32 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Toevallig gisteren nog met iemand over het paspoort plan in Paraguay gesproken.
Wat kom je toch over als een hautaine lulhannes zegquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:31 schreef Bezsen het volgende:
[..]
ja ontspannen 14 uur in het vliegtuig niet hoeven na te denken
Ik ga denk ik weer rokenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat kom je toch over als een hautaine lulhannes zeg
T is dat je een hekel aan joden hebt
Nu zeker wel juichen vanwege een joodquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat kom je toch over als een hautaine lulhannes zeg
T is dat je een hekel aan joden hebt
De meeste joden zijn bedrogquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:35 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Nu zeker wel juichen vanwege een jood
hoezoquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:36 schreef Fok-it het volgende:
Ik ken Inso nu al jaartje of 10 en ik vind zijn leven nog steeds erg moeilijk te peilen.
Ja gewoonquote:
Ken of 'ken'quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:36 schreef Fok-it het volgende:
Ik ken Inso nu al jaartje of 10 en ik vind zijn leven nog steeds erg moeilijk te peilen.
genoeg (ex) fok!kers die mij met naam en toenaam kennen hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gewoon
Vergeleken met de rest die ik hier langer ken hangt er bij jou nog wel meeste anonimiteit en mysterie om heen ofzo
Stuartgodquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:38 schreef Bezsen het volgende:
[..]
genoeg (ex) fok!kers die mij met naam en toenaam kennen hoor
Tusseninquote:
Ja ook niet pedofiele FOK!kers hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuartgod
Ken alleen je voornaam, en de namen van je gezinnetje dan
Absoluutquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die moet gewoon gaan daten met een leuk juffie, niets mis met hem
Is dat tegenwoordig de norm of alleen bij bepaalde airlines?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:41 schreef Bezsen het volgende:
Had nog een mooie business case @:fok-it
Zat van 't weekend in het vliegtuig terug naar huis. En er was live sportkanalen op (bijv. ATP tennis)
Zou mooi zijn als je ook vanuit je in flight entertainment system een gokje kon zetten ter vermaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |