Wie zijn ze? Hoor ik daarbijquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:34 schreef Bezsen het volgende:
[..]
inshallah zullen we (((ze))) verslaan
@Kaneelstokje kan dan garant voor mij staanquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:36 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Foto van je voorhuid + neus om te controleren.
Wtf, heb nooit jouw voorhuid gezien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:kaneelstokje kan dan garant voor mij staan
Hij insinueert dat je homofiel bentquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wtf, heb nooit jouw voorhuid gezien.
Jouw rijkdom gaat niemand evenarenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:34 schreef Bezsen het volgende:
luxe leventje hier allemaal hoor met wintersport
Als mede Indo weet je toch dat wij Gods schepping intact latenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wtf, heb nooit jouw voorhuid gezien.
Wat een rare gedachtequote:
Sorry ik vergat jouw million dollar ideequote:
Rijkdom zit in je hart!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry ik vergat jouw million dollar idee
Oh dan is Inso straatarm (lol)quote:
Vind besneden piemels er altijd maar vreemd uitzien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als mede Indo weet je toch dat wij Gods schepping intact laten
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:36 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Foto van je voorhuid + neus om te controleren.
Jij was zowel in de oorlog als in het heden van de verkeerde kant!!quote:
Ik vind voorhuiden er vies uitzienquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind besneden piemels er altijd maar vreemd uitzien.
Is gelukkig in Nederland ook niet nodig, op enkele uitzonderingen na.
Ik ook en ook tegen bottom feedersquote:
Hier heb ik ooit een lange ban voor gekregen!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:11 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Typisch iets wat een pedofiel zou zeggen
Wat vind je van oogleden?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:07 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik vind voorhuiden er vies uitzien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |