ja t duurt nog heel ff... dan kunnen we om 18u de lapjes weer aan doenquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het nog lang licht 's avonds, vroeg me al af wanneer de klok verzet moest worden.
Volgende weekendNog even genieten allemaal
quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:10 schreef Karzai het volgende:
Je kunt het vergelijken met een woord's stamboom, hoe fascinerend!
die ' vooral ookquote:
en om 19.00 naar bedquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja t duurt nog heel ff... dan kunnen we om 18u de lapjes weer aan doen
quote:
ieder zn interessesquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:nova wat is het IQ van @:uitstraling?
oh dat is wel leuk jaquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik gebruik AI alleen voor inspiratie om te tekenen...
Voor feitjes gebruik ik wel google of wikipedia....
Die is zo ingesteld dat ze alleen maar in dat ene topic(reeks) je vraag kan beantwoorden....quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
146, volgende vraagquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
beide op dezelfde dag? dat was een zwarte dag voor die kerelquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
vandaag is de eerste zanger van hun namelijk gestorven en overleden.
Jaquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
beide op dezelfde dag? dat was een zwarte dag voor die kerel
quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
beide op dezelfde dag? dat was een zwarte dag voor die kerel
mensen die sterven komen meestal te overlijdenquote:
Dat is aardig van ze, waar gaat de reis heen?quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmz, krijg van booking.com een gratis taxirit van de luchthaven naar mijn accommodatie. Wel handig, want ik kom om 23.00 uur aan. In december pas, dus nog wat nachtjes slapen
Goed dat je dit even uitlegt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mensen die sterven komen meestal te overlijden
je bedoelde vast iets anders![]()
Is gewoon waar tochquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:54 schreef Crack_ het volgende:
ik had - geen grap - in mijn master thesis echt overal 'fatal mortality' staan![]()
kwam er nog wel op tijd achter
Oh dat is ideaalquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmz, krijg van booking.com een gratis taxirit van de luchthaven naar mijn accommodatie. Wel handig, want ik kom om 23.00 uur aan. In december pas, dus nog wat nachtjes slapen
Nee. Ik bedoelde gewoon wat ik zei. Beetje slecht garpje, want ik weet ook wel dat het hetzelfde is...quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mensen die sterven komen meestal te overlijden
je bedoelde vast iets anders![]()
ohquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoelde gewoon wat ik zei. Beetje slecht garpje, want ik weet ook wel dat het hetzelfde is...
Boedjequote:Op maandag 21 oktober 2024 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is aardig van ze, waar gaat de reis heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |