Ik - en jij waarschijnlijk ook - kan dat nummer van begin tot eind helemaal meezingenquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb vlieger van André Hazes al hele dag in mn hoofd dus die ga ik dan maar even luisteren he
quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee was in Hoorn.
Zitten nu mensen met van die flexcontracten in
Bouwplan is ook daar nog niet zo ver
Maar dat zagen we ook wel aankomen. Ze wilden heel groots gaan en hadden het ook samengetrokken met een ander sloopproject in de wijk. Maar die bewoners waren het dus niet eens met sloop
ja je kan jezelf minder erge muziek aan doenquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb vlieger van André Hazes al hele dag in mn hoofd dus die ga ik dan maar even luisteren he
Ik ben van boven naar beneden gelopen vandaag. Dat was wel weer genoeg bewegingquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet goed genoeg bewogen. Neem een voorbeeld aan @:Nattekat
IK HEEEEEEB HIER EEEN BRIEF VOOR MIJN MOOOOOOOOOOOEDER!!quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:31 schreef Crack_ het volgende:
ik heb diezelfde beweging gehad vanmorgen en ben net naar de keuken en terug gelopenquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben van boven naar beneden gelopen vandaag. Dat was wel weer genoeg beweging
oh valt hier meequote:Op maandag 21 oktober 2024 16:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik - en jij waarschijnlijk ook - kan dat nummer van begin tot eind helemaal meezingen
quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:19 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Deze mensen snappen het leven gewoon echt niet hé @:Wereldgozer @:nattekat
Ja hoor is prima dat het iig niet leeg staat.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]nog paar jaar wachten tot het helemaal verpauperd is
Maar wel goed dat die woonruimtes nog gebruikt worden
Wow!quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb diezelfde beweging gehad vanmorgen en ben net naar de keuken en terug gelopen
wel net zo overdreven met emoties zingen hequote:Op maandag 21 oktober 2024 16:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
IK HEEEEEEB HIER EEEN BRIEF VOOR MIJN MOOOOOOOOOOOEDER!!![]()
lijkt me ook niks, hoe lang je blijft hoe slechter het wordt lijkt mequote:Op maandag 21 oktober 2024 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor is prima dat het iig niet leeg staat.
Maar ik ben wel blij dat ik niet anderhalf jaar in de overgangsfase heb gezetendat er steeds meer bewoners verhuizen en er flexhuurders voor terug kwamen
Ik was als 1 van de eersten weg zelfs
is niet autobiografisch en was al van voor andrejr werd geborenquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh valt hier meewas/ben jij zo'n hazes fan?
![]()
ik snap dat nummer niet, het gaat over andre hazes junior die een vlieger wil en krijgt, en dan naar buiten wil want 'gunstig vlieger weer.' Oke top, dan gaan ze naar buiten en neemt dat kind een brief mee met 'een brief voor mijn moeder die hoog in de hemel is'
Welke moederzijn moeder is toch rachel hazes, die leeft nog gewoon?!!?
Jupquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lijkt me ook niks, hoe lang je blijft hoe slechter het wordt lijkt me
ohquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
is niet autobiografisch en was al van voor andrejr werd geboren
meine gutte, gut? götquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup
Een groot deel van het sociaal plan ging ook over afspraken omtrent overlast etc.
IK MOET BOODSCHAPPEN DOEN MAAR IK WEEEEET NIET WAAAAAATquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wel net zo overdreven met emoties zingen he
oke het nummer is afgelopen, terug naar sexy hoeren donker slet. Volgens mij luister ik dat vooral in de herfst/winter en in de zomer meer blije muziekquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
IK MOET BOODSCHAPPEN DOEN MAAR IK WEEEEET NIET WAAAAAAT![]()
voor jou?quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:42 schreef Karzai het volgende:
weer een deurwaarder aan de deur en heb me maar vastgeklonken aan de verwaaaaaaaaarmingsbuis
hij zingt de laatste hit van ha6sr voor zn doodquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |