Watquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie downie niet in de lijst met winnaars.
Gelukkig heb ik het dit weekend weer te druk.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:36 schreef wimderon het volgende:
De nieuwe aidshouse is uit @:Alaphilippe_
Toplevel nieuws. Dat is 1 cringe opkomst minderquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 00:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer dat Bunting er maar weer es vroeg uitligt op n tv toernooi
Het gaat zo’n smerig warm bad worden, heerlijke simpele gezelligheidquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
ZIN IN HET WK BOYS NOG 51 NACHTJES SLAPEN
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat zo’n smerig warm bad worden, heerlijke simpele gezelligheid
Darts brengt alle mannen bij elkaar. En twee vrouwen.
Één als man geboren en één gaat trouwen met de erg ranzige Cameron Menzies, dus je moet er op dát vlak niet veel bij voorstellen.quote:
Oh, ik dacht in ons warme bad...quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Één als man geboren en één gaat trouwen met de erg ranzige Cameron Menzies, dus je moet er op dát vlak niet veel bij voorstellen.
Maar verder is iedereen welkom en maken we het een ontzettend gezellige boel
Trannies zijn welkom. Iedereen is welkom.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:23 schreef Wertha het volgende:
[..]
Oh, ik dacht in ons warme bad...
Trannies zijn niet welkom. Fraudeurs mag ik geen opdrachten voor uitvoeren.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Trannies zijn welkom. Iedereen is welkom.
Als jij lief bent over Noa-Lynn vertel ik aankomend WK darts een van mijn ervaringen met een transpersoonquote:
Zojuist toch wel een flinke trilling op de bank gevoeld na zijn gestamp op het podium.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:33 schreef Wertha het volgende:
Viaplay moet het fotootje van Wattimena even updaten. Dit is -50 kilo geleden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |