quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee omdat het voor iedereen lastig is. als je je badkamer moesten laten vanwege een lekkage dan sta je er anders n natuurlijk. Ik zou gewoon naar een hypotheker gaan en kijken wat je kan lenen. Als je een bedrag weet kan je kijken wat je eventueel kan kopen en of dat een upgrade is van je huidge situatie
nu en komende tijd zal het zo zijn dat je met een koophuis een betere positie hebt financieel dan met een huurhuis omdat je dat huis waarschijnlijk met winst zal kunnen verkopen
Nu ja er staat niemand met een pistool tegen je hoofd die je dwingt een compleet nieuwe badkamer te kopen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt absurd en je hebt gewoon geen keus
dat is de beste positiequote:Op maandag 21 oktober 2024 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]is ook mijn plan. Gewoon vrijblijvend. Is wel chille positie hoor, niks moet in principe
quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Nu ja er staat niemand met een pistool tegen je hoofd die je dwingt een compleet nieuwe badkamer te kopen.
mag je ook langer over doen hoorquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:58 schreef Modus het volgende:
Verder nog even los van de totale ondoorzichtigheid bij het kopen van een huis. Een matras mag je 3 maanden uitproberen maar een huis van 4 ton mag je 30 min binnen kijken en dan moet je beslissen
0,0 data over gehorigheid, hoe de buurt is etc.
Hoe laat beginnen die Canadezen straks?quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:58 schreef Ama het volgende:
Klinkt als een bandje wat ik over 2 maanden weer vergeten ben.
20:15quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe laat beginnen die Canadezen straks?
Is toch zo.quote:
Ik ben heel blij dat ik de stap gezet heb en ben heel gelukkig met mijn huisjequote:Op maandag 21 oktober 2024 15:00 schreef Crack_ het volgende:
En ik lees veel harde woorden over het kopen van een huis maar inhoudelijke argumentatie waarom dat allemaal zo verschrikkelijk zou zijn en waarom het geen goed idee zou zijn mis ik een beetje@:modus
niet echt eerlijk gezegdquote:Op maandag 21 oktober 2024 15:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Je snapt ongetwijfeld wat ik bedoel.
Dankjequote:Op maandag 21 oktober 2024 15:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Veel plezier Ama alvast
Ik heb ook wel zin in morgen
Annie are you okay?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |