Het ligt allemaal aan ons.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:20 schreef Crack_ het volgende:
Of ja, nog anders gezegd
als iets oprecht een vraag is (gaat men hiervan genieten), waarom ben je er dan zo op tegen?
Ik ook. En ik moest sowieso gaan verhuizen. En dat zou niet per se een betere en goedkopere situatie opleveren. Waarschijnlijk ergens een appartementje waar ik nu een heel huis met tuin heb. Waar ik zelf alles mag bepalen van hoe of wat. Omdat het MIJN huisje is.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon op een leuke plek wonen
waarom?quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:24 schreef bitterbal het volgende:
ik voel mij hier ook gelimiteerd in mijn huurwoning
Ik heb hiervoor alleen kort in onderhuur gezeten, dus ik weet niet hoe het was geweest als ik zelf iets was gaan huren, want ik zat steeds in het huis van een ander. Maar de eerste keer huurde ik van de woningbouw en toen was ik echt heel weinig kwijt en werd alles voor je gefikst, dat mis ik nu soms wel. Er zat op een gegeven moment een gat in het gipswerk van het plafond, dat werd kosteloos gemaakt. De ketel moest vervangen worden, enorme onderneming, kostte niks extra's. Er ging een stopcontact kapot, werd even gratis gemaakt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook. En ik moest sowieso gaan verhuizen. En dat zou niet per se een betere en goedkopere situatie opleveren. Waarschijnlijk ergens een appartementje waar ik nu een heel huis met tuin heb. Waar ik zelf alles mag bepalen van hoe of wat. Omdat het MIJN huisje is.
Ik voel mij hier veel vrijer dan in een huurwoning.
En vanwege mijn inkomen toen zou ik toen ongeveer evenveel of meer huur gaan betalen dan hypotheek. Met ieder jaar huurverhogingen en mogelijk ook scheefwoners verhogingen er bovenop.
Mijn hypotheek blijft 20 jaar hetzelfde.
En nu kan ik zelf sparen voor onderhoud en daarvoor zelf inplannen hoe of wat en wanneer.
Ik heb veel meer woongenot dan in een huurwoning.
ohhhh, kan dat niet?quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wil wel iets leuks op de muur
nou denk niet dat ze het op prijs stellen als ik ga borenquote:Op maandag 21 oktober 2024 15:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhhh, kan dat niet?
Dat mag hier wel maar het blijft wel een beetje tokkiewoning, mn eigen woning zou ik nooit zo inrichten. En grote investeringen doe je ook nietOf ik niet
Waarom zoek je geen getint prinsje uit Brunei of zo, kun je kopen wat je wil (zelfs een roze paleis met rode panda's en grappige marters) en daar schijnt de zon ook best vaak.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:24 schreef bitterbal het volgende:
ik voel mij hier ook gelimiteerd in mijn huurwoning
Gewoon Tesa bestellen bij Bolquote:Op maandag 21 oktober 2024 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou denk niet dat ze het op prijs stellen als ik ga boren![]()
het is nu allemaal wit wat handig is vanwege de beestjes
Huur je van particulier ofzo?quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou denk niet dat ze het op prijs stellen als ik ga boren![]()
het is nu allemaal wit wat handig is vanwege de beestjes
Mja, dat vond ik 1 van de weinige voordelen, dat zulke dingen gratis worden gefixt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor alleen kort in onderhuur gezeten, dus ik weet niet hoe het was geweest als ik zelf iets was gaan huren, want ik zat steeds in het huis van een ander. Maar de eerste keer huurde ik van de woningbouw en toen was ik echt heel weinig kwijt en werd alles voor je gefikst, dat mis ik nu soms wel. Er zat op een gegeven moment een gat in het gipswerk van het plafond, dat werd kosteloos gemaakt. De ketel moest vervangen worden, enorme onderneming, kostte niks extra's. Er ging een stopcontact kapot, werd even gratis gemaakt.
Dat soort dingen mis ik wel
Aan de andere kant, ik ben nu wel een smak geld kwijt maar als het goed is krijg ik geen gaten in het plafond.
Ik kan totaal niet klussen. Ik moet echt wat meer leren want m'n vader is ook al in de 70.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, dat vond ik 1 van de weinige voordelen, dat zulke dingen gratis worden gefixt.
Al had ik in mijn vorige woning vooral dat dat nou net in onder de verantwoordelijkheid van de verhuurder viel en ik het zelf moest doen. Nu moet ik gewoon alles zelf doen.
hoho, gratis?! Kost me 600 euro per maandquote:Op maandag 21 oktober 2024 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, dat vond ik 1 van de weinige voordelen, dat zulke dingen gratis worden gefixt.
Al had ik in mijn vorige woning vooral dat dat nou net in onder de verantwoordelijkheid van de verhuurder viel en ik het zelf moest doen. Nu moet ik gewoon alles zelf doen.
dat is wel het fijne aan huren.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor alleen kort in onderhuur gezeten, dus ik weet niet hoe het was geweest als ik zelf iets was gaan huren, want ik zat steeds in het huis van een ander. Maar de eerste keer huurde ik van de woningbouw en toen was ik echt heel weinig kwijt en werd alles voor je gefikst, dat mis ik nu soms wel. Er zat op een gegeven moment een gat in het gipswerk van het plafond, dat werd kosteloos gemaakt. De ketel moest vervangen worden, enorme onderneming, kostte niks extra's. Er ging een stopcontact kapot, werd even gratis gemaakt.
Dat soort dingen mis ik wel
Aan de andere kant, ik ben nu wel een smak geld kwijt maar als het goed is krijg ik geen gaten in het plafond.
gewoon doen, op het begin mislukt alles maar yoloquote:Op maandag 21 oktober 2024 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan totaal niet klussen. Ik moet echt wat meer leren want m'n vader is ook al in de 70.
zijn ze daar moslim?quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom zoek je geen getint prinsje uit Brunei of zo, kun je kopen wat je wil (zelfs een roze paleis met rode panda's en grappige marters) en daar schijnt de zon ook best vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |