Maar als ik je nieuwste topic lees, dan wijst niets erop dat je hiertoe stappen hebt ondernomen.quote:
Maar ja, de advocaat kost ook ¤ 250 per uur, dan kun je beter in een relatie blijven zitten met fysieke en geestelijke mishandeling van beide zijden, dat kost immers geen ¤ 250 per uur.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maar als ik je nieuwste topic lees, dan wijst niets erop dat je hiertoe stappen hebt ondernomen.
Met wat voor monster ben jij getrouwd geweest?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:36 schreef Edensnator het volgende:
Pittig om te lezen. Schreeuwen, tieren en de 'systemen' (families) die betrokken zijn doen me denken aan mijn relatie ooit. Als mijn ex haar familie optrommelde tijdens een ruzie belde ik standaard 112 voor mijn veiligheid. Leverde prachtige taferelen op voor de buren. Ik ben inmiddels gescheiden
Waarom doe je dat jezelf aan hè?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:36 schreef Edensnator het volgende:
Pittig om te lezen. Schreeuwen, tieren en de 'systemen' (families) die betrokken zijn doen me denken aan mijn relatie ooit. Als mijn ex haar familie optrommelde tijdens een ruzie belde ik standaard 112 voor mijn veiligheid. Leverde prachtige taferelen op voor de buren. Ik ben inmiddels gescheiden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |