abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:27:08 #151
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215338300
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 09:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik bedoel dus dat hij redeneert dat een nieuwe partner misschien nog wel erger is dan zij. En dat gekoppeld aan (zie dat topic) dat hij kinderen wil en dat hem mogelijk te lang duurt als daar eerst een andere partner voor gevonden moet worden.
Dat is dus de crux en het zal daarover moeten gaan. Dit snijdt hout. Hier komt hij verder mee. Wat mij betreft gaan we niet meer in op die oorlogsverhalen.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:28:26 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215338309
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 09:25 schreef Leandra het volgende:

[..]
Als een volgende partner net zo of nog erger is moet TS misschien ook toegeven dat hij er een grote rol in heeft.
Maar voordat dat zou blijken en hij dat inzicht zou krijgen, is hij wel jaren verder.

Ik vind het kwalijker dat hij het al een tijd als argument gebruikt om in een slechte relatie te blijven en zelfs het stichten van een gezin met haar serieus te overwegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lienekien op 22-10-2024 09:36:21 ]
The love you take is equal to the love you make.
pi_215338337
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 09:27 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dat is dus de crux en het zal daarover moeten gaan. Dit snijdt hout. Hier komt hij verder mee. Wat mij betreft gaan we niet meer in op die oorlogsverhalen.
Ik zou het eerder fantasieverhalen willen noemen. Je ziet hetzelfde ook bij Britney.
Steeds dezelfde hoofdthema's met een iets veranderde setting.
En altijd met dezelfde afloop.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:34:17 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215338343
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 09:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Maar voordat dat zou blijken en hij dat inzicht zou krijgen, is hij wel jaren verder.

Ik vind het kwalijker dat hij het al een tijd als argument gebruikt om in een slechte relatie te blijven en zelf het stichten van een gezin met haar serieus te overwegen.
True, er is geen enkele reden bij elkaar te blijven, laat staan om kinderen te krijgen.

Stel nou dat ze idd zo gestoord is als TS ons wil laten denken, hoezo zou je dan kinderen willen krijgen met iemand die dat gedrag niet alleen genetisch zou kunnen overbrengen, maar die de kinderen er ook mee zou opvoeden?

Dan ben je toch niet goed als je al die gedragingen van je partner aan een psychisch probleem wijt en er toch kinderen mee wilt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:38:17 #155
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215338378
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 09:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Er zijn al genoeg red flags om te zien dat dit een doodlopende weg is. Hij kan 2 dingen doen:

• Nu stoppen
• Er mee leven en zichzelf steeds kleiner maken tot er niks meer van hem over is en over tig aantal jaren alsnog de handdoek gooien

De dame is te labiel.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:39:17 #156
236264 crew  capricia
pi_215338386
TS had beter thuis bij zijn moeder kunnen blijven. Gezien het feit dat hij zo aan zijn moeder hangt. En woedend wordt dat zijn vrouw daar anders in staat.

Die navelstreng is nog niet doorgeknipt.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:57:08 #157
13462 BansheeBoy
pi_215338484
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 09:39 schreef capricia het volgende:
TS had beter thuis bij zijn moeder kunnen blijven. Gezien het feit dat hij zo aan zijn moeder hangt. En woedend wordt dat zijn vrouw daar anders in staat.

Je zit nu raar te doen. De moeder is de belangrijkste persoon in iemands leven. Een vrouw, hoe oneerbeedig het ook klinkt, is inwisselbaar. Je moeder niet.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_215338507
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 09:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je zit nu raar te doen. De moeder is de belangrijkste persoon in iemands leven. Een vrouw, hoe oneerbeedig het ook klinkt, is inwisselbaar. Je moeder niet.

Je vrouw is niet een product die je inwisselt als je er niet tevreden mee bent
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 10:17:06 #159
13462 BansheeBoy
pi_215338590
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 10:01 schreef Thaddeus het volgende:

[..]
Je vrouw is niet een product die je inwisselt als je er niet tevreden mee bent
En je moeder al helemaal niet. Er is te weinig respect voor moeders.

pi_215338623
quote:

[..]

Is jouw moeder geen vrouw dan? :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215338628
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 10:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
En je moeder al helemaal niet. Er is te weinig respect voor moeders.

Op het moment dat je trouwt met een vrouw is zij de belangrijkste vrouw in je leven, dat betekent niet dat je je moeder moet verwaarlozen of minder liefde moet geven.

Maar zaken veranderen, je hebt een eigen familie en die gaan, in mijn beleving, voor.

Zijn er problemen tussen je moeder en je vrouw, dan moet je die oplossen voor je gaat trouwen en anders drastische keuzes maken.
Hell To The Liars
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 10:36:27 #162
13462 BansheeBoy
pi_215338708
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 10:23 schreef Droopie het volgende:

[..]
Op het moment dat je trouwt met een vrouw is zij de belangrijkste vrouw in je leven, dat betekent niet dat je je moeder moet verwaarlozen of minder liefde moet geven.
Dat ben ik niet met je eens. Je vrouw heeft te accepteren dat je moeder belangrijker is. Als er conflict of interests is zal men altijd voor de moeder moeten kiezen. Haar moeder is ook belangrijker dan jij.

Maar wijze mensen drijven zaken niet op de spits en zijn dingen voor. Zodat zo'n situatie nooit gebeurt.

@Hiddendoe
Lachen man. Misschien iets voor de oudejaarsconference?

dinsdag 22 oktober 2024 @ 10:39:10 #163
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215338719
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 10:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat ben ik niet met je eens. Je vrouw heeft te accepteren dat je moeder belangrijker is. Als er conflict of interests is zal men altijd voor de moeder moeten kiezen. Haar moeder is ook belangrijker dan jij.

Maar wijze mensen drijven zaken niet op de spits en zijn dingen voor. Zodat zo'n situatie nooit gebeurt.

@:Hiddendoe

Wat een onzin. Je kunt van beide evenveel houden en ze even belangrijk vinden.
Zelf ben ik dan van mening dat een huwelijk je partner niet ineens de belangrijkste vrouw maakt.

Je hoeft niet te kiezen in mijn ogen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215338721
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 10:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

@:Hiddendoe

Nee, ik wijs jou er op dat jouw vader jouw moeder ook beschouwd als iets wat makkelijk in te wisselen is.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 10:40:56 #165
13462 BansheeBoy
pi_215338738
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 10:39 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nee, ik wijs jou er op dat jouw vader jouw moeder ook beschouwd als iets wat makkelijk in te wisselen is.
Wie heeft het over makkelijk. En ja, dat klopt.

dinsdag 22 oktober 2024 @ 10:46:09 #166
13462 BansheeBoy
pi_215338764
Je moeder heeft gehuild voor je toen je buikkrampen had. Ze heeft nachten slaap moeten inleveren. Ze heeft dingen laten staan voor jou. Ze heeft je (romige) borstvoeding gegeven. Als je ergens mee zat was zij de eerste die er last van had. NIEMAND kan die plek innemen. Je bestaat bij de gratie van je moeder.

pi_215338828
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 10:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Je moeder heeft gehuild voor je toen je buikkrampen had. Ze heeft nachten slaap moeten inleveren. Ze heeft dingen laten staan voor jou. Ze heeft je (romige) borstvoeding gegeven. Als je ergens mee zat was zij de eerste die er last van had. NIEMAND kan die plek innemen. Je bestaat bij de gratie van je moeder.

Je eigen vrouw gaat dat ook doen voor jouw kinderen.
Zij zal zorgen dat jouw zoon of dochter nooit iets te kort komt en terwijl jij gaat werken om centjes binnen te harken zal zij 24 uur per dag jullie kinderen verzorgen.
Hell To The Liars
pi_215338832
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 10:39 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat een onzin. Je kunt van beide evenveel houden en ze even belangrijk vinden.
Zelf ben ik dan van mening dat een huwelijk je partner niet ineens de belangrijkste vrouw maakt.

Je hoeft niet te kiezen in mijn ogen.
Juist. Het is gewoon onmenselijk om je partner te dwingen om een keuze te maken over dit soort emotionele zaken.
Alsof gevoelens hapklare brokjes zijn die je in een nauwkeurig afgewogen hoeveelheid kunt uitdelen.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 10:57:10 #169
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215338843
quote:

Het is alleen niet de bedoeling dat je moeder een schaduw werpt over je vrouw.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 11:03:47 #170
13462 BansheeBoy
pi_215338894
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 10:57 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Het is alleen niet de bedoeling dat je moeder een schaduw werpt over je vrouw.
Dat ben ik met je eens. Daarom is wijsheid ook heel belangrijk. Het is de kunst om niet in situaties te komen om te moeten kiezen.

Moderator dinsdag 22 oktober 2024 @ 15:59:55 #171
236264 crew  capricia
pi_215341084
quote:

[..]

"Daarom zal een man zijn vader en zijn moeder verlaten en zich aan zijn vrouw hechten"
Genesis 2:24
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 17:32:25 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215341876
quote:

Als mijn zoon moet kiezen tussen mij en zijn vrouw (de moeder van zijn kinderen) redden, en hij kiest mij ten koste van zijn vrouw, dan heb ik flink gefaald in de opvoeding van mijn kind.

Je partner gaat voor je ouders.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 17:33:55 #173
13462 BansheeBoy
pi_215341891
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 17:32 schreef Leandra het volgende:

Je partner gaat voor je ouders.
Dat je uberhaupt bent wie je bent, zowat alles heb je te danken aan je ouders. En iemand die (net) je leven in komt boven je ouders plaatsen is schandalig. Man man man.

dinsdag 22 oktober 2024 @ 17:38:26 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215341965
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 17:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat je uberhaupt bent wie je bent, zowat alles heb je te danken aan je ouders. En iemand die (net) je leven in komt boven je ouders plaatsen is schandalig. Man man man.

Net in zijn leven? Inmiddels de helft van zijn leven en ze hebben 2 kinderen samen.
Ik ben 58 en zijn vrouw moet met hem die 2 kinderen nog volwassen zien te krijgen, hoezo zou hij in godsnaam mij moeten redden ten koste van zijn vrouw?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215342092
quote:

[..]

Dat staat er niet, wel goed lezen.
pi_215346587
Waarom doe je niet gewoon wat iedereen je in het vorige topic adviseerde?
pi_215348980
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:51 schreef Eerdmans020 het volgende:
Ik ben bijna 3 jaar getrouwd met mijn partner. Hiervoor ook 3 jaar relatie gehad. Na het trouwen waren de eerste breuken meteen zichtbaar in onze relatie, omdat zij voornamelijk alleen met mij tijd wilde doorbrengen en geen vrienden en familie van mij over de vloer wilde hebben. Nu bijna 3 jaar later is er ook geen respect en liefde meer over in onze relatie. Afgelopen vrijdag hadden wij een etentje en een theatervoorstelling ingepland. Voordat wij uit huis vertrokken heb ik aangegeven dat ik het zou waarderen als zij dat oranje klont aan make-up niet op haar gezicht aanbrengt, omdat ik het enerzijds niet mooi vind en ook het idee heb dat ik met een TikTok-meisje op pad ben. Dit doet ze trouwens niet zo lang, denk 2/3 weken en iedere keer geef ik aan dat het er niet uitziet.

Eenmaal in de auto zie ik dat ze het toch heeft gedaan en begint de discussie. Ik geef aan dat ze niets doet met mijn mening. Zij geeft aan dat ik overdrijf en het haar gezicht is. Vervolgens begint de discussie te groeien tot een verbale ruzie. Tijdens de ruzie begint ze ineens te krijsen en alles in de auto kapot te slaan. Eindstand: uiteten en voorstelling zonder een woord met elkaar gedeeld te hebben. Afgelopen zaterdag waren we beiden thuis en was het gewoon oké. Samen gegeten en weer gesproken.

Gisteren, dus zondag zouden wij de stad in gaan en daarna bij mijn ouders avondeten. Voordat we vertrokken naar de stad gaf ik aan dat ik weer geen discussie over haar make-up wil en of ze alstublieft daar rekening mee hield. Ze begon ineens te schreeuwen en te vloeken. Ik ben toen uit huis gegaan en in de auto gaan wachten. Nadat ze aankwam en wij gingen rijden, zij ik heel geïrriteerd: ‘Waarom kunnen wij nergens heen zonder ruzie en discussie?’ Begon ze ineens te hebben over mijn verleden en dat ik geen man ben en ga zo maar door. Ik begon haar ook te beledigen. Ineens gaf ze mij drie klappen op mijn gezicht toen ik aan het rijden was. Ik was zo kwaad dat ik bang was om terug te slaan, dus heb de auto aan de kant gezet en gevraagd om uit te stappen.

Ik ben vervolgens naar huis gegaan, mijn ouders afgebeld en op bed gaan liggen. Na 10 min kwam zij ook naar huis en begon meteen de slaapkamerdeur kapot te trappen, schoenen naar mij te gooien en ook stoelen. Op dat moment kwam mijn vader ook langs, omdat die heeft gedacht, ze hebben afgebeld last minute, dus waarschijnlijk hebben ze weer ruzie. Hij zag dat alles kapot was en sommeerde mij om het huis te verlaten.

Hij geeft aan dat deze relatie niet is gebaseerd om respect en liefde. Dat wij hiermee moeten stoppen, maar zij wil dat niet. Ze doet alsof er niets is. Ze stuurt nu ook al uren sms’jes met: ‘ik hou van je. Ik mis je. Jij had mij nooit moeten afzetten, hoop dat je dit inziet en wat ik deed was ook niet normaal. Kom laten we praten en dit in het vervolg voorkomen.’

Ik heb besloten om te scheiden, maar kan dus niet naar mijn eigen huis. Moet ik haar ouders inlichten over de situatie? Ik weet niet wat ik moet doen.
Ik weet het niet zeker hoor, maar jij hebt volgens mij een probleem met jezelf wanneer je iedere keer weer onder een andere naam/account begint over dezelfde sores met je vrouw, gaat het wel goed met je?

Ik ga er verder niet meer op in joh, wanneer jij jezelf niet serieus neemt dan doe ik het ook niet meer.

Sterkte ermee...
pi_215359973
quote:

[..]

Al die fijne (jeugd)trauma's die ik te danken heb aan mijn ouders ja :')
Moet ik dan alles wat mijn moeder heeft geflikt maar ok vinden puur en alleen omdat het mijn moeder is? Denk het niet }:| .

@TS: Sterkte met je issues.
Just because you can doesn't mean you should
pi_215373844
Pittig om te lezen. Schreeuwen, tieren en de 'systemen' (families) die betrokken zijn doen me denken aan mijn relatie ooit. Als mijn ex haar familie optrommelde tijdens een ruzie belde ik standaard 112 voor mijn veiligheid. Leverde prachtige taferelen op voor de buren. Ik ben inmiddels gescheiden :P
Edensnator over 'n out
pi_215373875

[ Bericht 100% gewijzigd door Edensnator op 25-10-2024 19:37:47 ]
Edensnator over 'n out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')