Ik werk met feiten. Dit lijken vooralsog aannames. Doe ik niet aan mee bevroren-moordenaartje.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent niet zo snugger he. Je leest verder ook niet wat anderen posten dus.
If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik werk met feiten. Dit lijken vooralsog aannames. Doe ik niet aan mee bevroren-moordenaartje.²
Nu ik in een hotel zit. Krijg ik allerlei berichten van haar binnen, dat ik terug moet komen en dat we afspraken gaan maken en ga zo door.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, jij doet dat wel. Zij niet. Dus je levert continue in. Totdat de leeuw die je in potentie bent verandert in een marmot.²
Dus wat ga je nu doen?quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:15 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Nu ik in een hotel zit. Krijg ik allerlei berichten van haar binnen, dat ik terug moet komen en dat we afspraken gaan maken en ga zo door.
Geen enkele excuses, behalve dat wat zij deed niet normaal is. Ze sloeg mij drie keer op mijn mond tijdens auto rijden en sloeg 10x in op mij met een stoel.
Wederom, wat wil je horen van ons?quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:15 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Nu ik in een hotel zit. Krijg ik allerlei berichten van haar binnen, dat ik terug moet komen en dat we afspraken gaan maken en ga zo door.
Geen enkele excuses, behalve dat wat zij deed niet normaal is. Ze sloeg mij drie keer op mijn mond tijdens auto rijden en sloeg 10x in op mij met een stoel.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:30 schreef Lienekien het volgende:
Als het een geloofwaardig topic was, dan zouden we het hebben over hoe niet alleen vrouwen slachtoffer kunnen zijn van huiselijk geweld. Want een partner die op je inslaat met een stoel = huiselijk geweld. Dan zou aan de orde komen of TS hierover praat met zijn omgeving, wat hem tegenhoudt om aangifte te doen, hoe hij hulp kan zoeken.
Oh... tijdens de OP kwam dat niet eens in me op... wat dom van me. Je hebt gelijk, als hij een zij was geweest zou ik niet begonnen zijn over "brieven" en "mediators". Dan had ik een go girl go gezegd, van zet hem op en ga weg.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:30 schreef Lienekien het volgende:
Als het een geloofwaardig topic was, dan zouden we het hebben over hoe niet alleen vrouwen slachtoffer kunnen zijn van huiselijk geweld. Want een partner die op je inslaat met een stoel = huiselijk geweld. Dan zou aan de orde komen of TS hierover praat met zijn omgeving, wat hem tegenhoudt om aangifte te doen, hoe hij hulp kan zoeken.
Klopt. Hoewel ik denk dat een vrouw het geweld als eerste zou benoemen en niet terloops tussen alle andere dingen vermelden.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... tijdens de OP kwam dat niet eens in me op... wat dom van me. Je hebt gelijk, als hij een zij was geweest zou ik niet begonnen zijn over "brieven" en "mediators". Dan had ik een go girl go gezegd, van zet hem op en ga weg.
Best erg hoe er (of eigenlijk dat ik) met dubbele maten gemeten wordtOprecht voel ik me hier schuldig over...
Goed dat je ons hierop wijst
Je hebt het niet tegen je (ex)vrouw hèquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:05 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Weetje wat ik altijd doe als ik een topic zie die mij niet aanstaat of denk: is een herhalingspost. Dan klik ik er niet eens op. En als ik er toch op klik, dan reageer ik niet. Jij doet beide wel, doe je allemaal zelf, maar houdt mij ervoor verantwoordelijk.
Lienekien, doe het alsjeblieft niet.
Ja misschien... maar geweld kan ook zo normaal worden dat je het niet als eerste noem. Heb zelf in een relatie gezeten, minder heftig dan die van OT, waar ik pas na de relatie bewust werd over dat het onacceptabel is wat er gebeurt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klopt. Hoewel ik denk dat een vrouw het geweld als eerste zou benoemen en niet terloops tussen alle andere dingen vermelden.
Ik had er zelf dus ook overheen gelezen.
Maar het is ook erg als een vrouw geweld gebruikt, des te meer een reden ermee te kappen TO.
Wie weet sta je wel sterker in de scheiding als je het geweld van haar kant uit ook benoemd, of als je er aangifte van doet.
Dit gedrag moet je absoluut niet pikken.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:56 schreef Lienekien het volgende:
@:ChildoftheStars
Wat je benoemt, snap ik heel goed. Ben het met je eens.
Maar TS heeft hiervoor dus al vaker gepost over deze relatie/dit huwelijk en de geloofwaardigheid is imo twijfelachtig.
Alsnog kan dit een opening zijn voor TS om aan te snijden wat hier mogelijk werkelijk het probleem is.
Het huis staat alleen op jouw naam of niet?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:51 schreef Eerdmans020 het volgende:
Ik ben vervolgens naar huis gegaan, mijn ouders afgebeld en op bed gaan liggen. Na 10 min kwam zij ook naar huis en begon meteen de slaapkamerdeur kapot te trappen, schoenen naar mij te gooien en ook stoelen. Op dat moment kwam mijn vader ook langs, omdat die heeft gedacht, ze hebben afgebeld last minute, dus waarschijnlijk hebben ze weer ruzie. Hij zag dat alles kapot was en sommeerde mij om het huis te verlaten.
Huurhuis.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het huis staat alleen op jouw naam of niet?
Tjah, TS.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:14 schreef Lienekien het volgende:
Dit was trouwens het vorige topic.
Lees en huiver.
R&P / Handen in het haar
En zij mag wel slaan onder het rijden? Moet dat wijf zelf ook maar normaal doen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:06 schreef capricia het volgende:
Nou.. als je je partner uit je auto trapt, ergens langs een weg, zelf naar huis gaat en op bed gaat liggen..
Vind ik ook wel een vorm van geweld.
Zeker niet. Daarom zegt ook iedereen dat hij bij haar weg moet gaan. Dit was niks, is niks en wordt niks.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:31 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
En zij mag wel slaan onder het rijden? Moet dat wijf zelf ook maar normaal doen.
Alles wat vrouwen geflikt word is tegenwoordig grote schande maar al wat vrouwen zelf doen word verschoond en gepardonneerd.
Kun je me aanwijzen waar ik schrijf dat zij dat wel mag?quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:31 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
En zij mag wel slaan onder het rijden? Moet dat wijf zelf ook maar normaal doen.
Alles wat vrouwen geflikt word is tegenwoordig grote schande maar al wat vrouwen zelf doen word verschoond en gepardonneerd.
Niet als je ff doordenkt op het gebied van algehele veiligheid.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Kun je me aanwijzen waar ik schrijf dat zij dat wel mag?
Je bent wel snel met je conclusie naar mij toe.
En dan wat?quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:33 schreef Eerdmans020 het volgende:
Waar ik ook mee zit is of ik dit gewelddadige gedrag van haar uitlok en/of haar zo ver heb gekregen dat zij zo reageert.
Of is dit haar karakter en vorming (manier van uiten).
Als het niet door al deze ruzies is gevormd, zou het mij geruststellen.
Lees dit eens even rustig door...quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:33 schreef Eerdmans020 het volgende:
Waar ik ook mee zit is of ik dit gewelddadige gedrag van haar uitlok en/of haar zo ver heb gekregen dat zij zo reageert.
Of is dit haar karakter en vorming (manier van uiten).
Als het niet door al deze ruzies is gevormd, zou het mij geruststellen.
Ik herken bijna al symptomen bij haar. Ze is een dag heel gelukkig en doet leuk mee, de andere dag zit ze sip op de bank en zegt dat ik niks voor haar beteken terwijl zij zoveel voor mij zou doen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:54 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Lees dit eens even rustig door...
https://www.psyned.nl/bor(...)gTEDC5gaAnXmEALw_wcB
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |