abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 oktober 2024 @ 14:07:08 #91
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215330897
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Je bent niet zo snugger he. Je leest verder ook niet wat anderen posten dus.
Ik werk met feiten. Dit lijken vooralsog aannames. Doe ik niet aan mee bevroren-moordenaartje.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 21 oktober 2024 @ 14:09:42 #92
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215330913
quote:
15s.gif Op maandag 21 oktober 2024 14:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik werk met feiten. Dit lijken vooralsog aannames. Doe ik niet aan mee bevroren-moordenaartje.

If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.
pi_215330969
quote:
15s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, jij doet dat wel. Zij niet. Dus je levert continue in. Totdat de leeuw die je in potentie bent verandert in een marmot.

Nu ik in een hotel zit. Krijg ik allerlei berichten van haar binnen, dat ik terug moet komen en dat we afspraken gaan maken en ga zo door.

Geen enkele excuses, behalve dat wat zij deed niet normaal is. Ze sloeg mij drie keer op mijn mond tijdens auto rijden en sloeg 10x in op mij met een stoel.
  Spellchecker maandag 21 oktober 2024 @ 14:18:21 #94
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215330997
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 14:15 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Nu ik in een hotel zit. Krijg ik allerlei berichten van haar binnen, dat ik terug moet komen en dat we afspraken gaan maken en ga zo door.

Geen enkele excuses, behalve dat wat zij deed niet normaal is. Ze sloeg mij drie keer op mijn mond tijdens auto rijden en sloeg 10x in op mij met een stoel.
Dus wat ga je nu doen?

advocaat bellen en scheiden

Cursus zelfverdediging.
pi_215331031
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 14:15 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]

Wederom, wat wil je horen van ons?
Ga je na advies van je vader, contact met de advocaat en nu hier alleen je eigen mening verdedigen?
Jullie behandelen elkaar al 15 maanden als stront, misschien word jij slechter behandeld, maar je vrouw reageert hier niet, dus het is allemaal eenzijdig wat we horen.

Wat wil je horen in je hotelkamer of ga je over een maand weer een topic openen omdat ze met de kerst niet mee wilt naar je ouders en je dat zo belangrijk vindt?
Hell To The Liars
  maandag 21 oktober 2024 @ 14:30:47 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215331105
Als het een geloofwaardig topic was, dan zouden we het hebben over hoe niet alleen vrouwen slachtoffer kunnen zijn van huiselijk geweld. Want een partner die op je inslaat met een stoel = huiselijk geweld. Dan zou aan de orde komen of TS hierover praat met zijn omgeving, wat hem tegenhoudt om aangifte te doen, hoe hij hulp kan zoeken.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 21 oktober 2024 @ 14:32:04 #97
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215331116
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 14:30 schreef Lienekien het volgende:
Als het een geloofwaardig topic was, dan zouden we het hebben over hoe niet alleen vrouwen slachtoffer kunnen zijn van huiselijk geweld. Want een partner die op je inslaat met een stoel = huiselijk geweld. Dan zou aan de orde komen of TS hierover praat met zijn omgeving, wat hem tegenhoudt om aangifte te doen, hoe hij hulp kan zoeken.
Daar heb je helemaal gelijk in.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215331149
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 14:30 schreef Lienekien het volgende:
Oh... tijdens de OP kwam dat niet eens in me op... wat dom van me. Je hebt gelijk, als hij een zij was geweest zou ik niet begonnen zijn over "brieven" en "mediators". Dan had ik een go girl go gezegd, van zet hem op en ga weg.
Best erg hoe er (of eigenlijk dat ik) met dubbele maten gemeten wordt -O- Oprecht voel ik me hier schuldig over...

Goed dat je ons hierop wijst ^O^
  maandag 21 oktober 2024 @ 14:38:44 #99
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215331172
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 14:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh... tijdens de OP kwam dat niet eens in me op... wat dom van me. Je hebt gelijk, als hij een zij was geweest zou ik niet begonnen zijn over "brieven" en "mediators". Dan had ik een go girl go gezegd, van zet hem op en ga weg.
Best erg hoe er (of eigenlijk dat ik) met dubbele maten gemeten wordt -O- Oprecht voel ik me hier schuldig over...

Goed dat je ons hierop wijst ^O^
Klopt. Hoewel ik denk dat een vrouw het geweld als eerste zou benoemen en niet terloops tussen alle andere dingen vermelden.
Ik had er zelf dus ook overheen gelezen.

Maar het is ook erg als een vrouw geweld gebruikt, des te meer een reden ermee te kappen TO.
Wie weet sta je wel sterker in de scheiding als je het geweld van haar kant uit ook benoemd, of als je er aangifte van doet.

Dit gedrag moet je absoluut niet pikken.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215331214
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:05 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Weetje wat ik altijd doe als ik een topic zie die mij niet aanstaat of denk: is een herhalingspost. Dan klik ik er niet eens op. En als ik er toch op klik, dan reageer ik niet. Jij doet beide wel, doe je allemaal zelf, maar houdt mij ervoor verantwoordelijk.

Lienekien, doe het alsjeblieft niet.
Je hebt het niet tegen je (ex)vrouw hè
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_215331254
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 14:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Klopt. Hoewel ik denk dat een vrouw het geweld als eerste zou benoemen en niet terloops tussen alle andere dingen vermelden.
Ik had er zelf dus ook overheen gelezen.

Maar het is ook erg als een vrouw geweld gebruikt, des te meer een reden ermee te kappen TO.
Wie weet sta je wel sterker in de scheiding als je het geweld van haar kant uit ook benoemd, of als je er aangifte van doet.

Dit gedrag moet je absoluut niet pikken.
Ja misschien... maar geweld kan ook zo normaal worden dat je het niet als eerste noem. Heb zelf in een relatie gezeten, minder heftig dan die van OT, waar ik pas na de relatie bewust werd over dat het onacceptabel is wat er gebeurt.
Het feit dat het geweld niet als eerste benoemd wordt is een veeg tegen aan de muur, dan is het blijkbaar normaal? Juist dan moeten mensen zeggen van "hey gaat het wel goed met je"

Zulke situaties zijn complex en moeilijk om te doorzien als je er midden in zit. En dan is scheiden juist een heel dappere keus.

Ergens vermoed ik hier ook dat het een "waar twee vechten hebben twee schuld", ik heb het idee dat TS zelf (verbaal) ook flink losgaat. Het is een ongezonde relatie. Je kan het niet maken om je vrouw te vertellen wat ze wel/niet met d'r uiterlijk mag doen. Je kan het ook niet maken om daar non-verbaal op te reageren. Het klinkt heel erg dat die twee wringen waarin zij door fysiek te worden een stap te ver gaat

Die situatie is voor beiden niet goed... Dus de TT klopt in mijn oren wel...

Ingewikkelde casus waarin ik mezelf in advies volgens mij ook wel tegenspreek. Zeg gewoon alles wat ik denk hierover. Sorry
  maandag 21 oktober 2024 @ 14:56:41 #102
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215331350
@ChildoftheStars

Wat je benoemt, snap ik heel goed. Ben het met je eens.

Maar TS heeft hiervoor dus al vaker gepost over deze relatie/dit huwelijk en de geloofwaardigheid is imo twijfelachtig.

Alsnog kan dit een opening zijn voor TS om aan te snijden wat hier mogelijk werkelijk het probleem is.
pi_215331359
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 14:56 schreef Lienekien het volgende:
@:ChildoftheStars

Wat je benoemt, snap ik heel goed. Ben het met je eens.

Maar TS heeft hiervoor dus al vaker gepost over deze relatie/dit huwelijk en de geloofwaardigheid is imo twijfelachtig.

Alsnog kan dit een opening zijn voor TS om aan te snijden wat hier mogelijk werkelijk het probleem is.
^O^
pi_215331796
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:51 schreef Eerdmans020 het volgende:
Ik ben vervolgens naar huis gegaan, mijn ouders afgebeld en op bed gaan liggen. Na 10 min kwam zij ook naar huis en begon meteen de slaapkamerdeur kapot te trappen, schoenen naar mij te gooien en ook stoelen. Op dat moment kwam mijn vader ook langs, omdat die heeft gedacht, ze hebben afgebeld last minute, dus waarschijnlijk hebben ze weer ruzie. Hij zag dat alles kapot was en sommeerde mij om het huis te verlaten.
Het huis staat alleen op jouw naam of niet?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 21 oktober 2024 @ 15:42:53 #105
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215331832
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 15:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het huis staat alleen op jouw naam of niet?
Huurhuis.
pi_215331836
Hajoh, gewoon normaal gedrag toch? Wat stel je je aan TS?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_215331868
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:14 schreef Lienekien het volgende:
Dit was trouwens het vorige topic.

Lees en huiver.

R&P / Handen in het haar
Tjah, TS.
  Moderator maandag 21 oktober 2024 @ 17:06:28 #108
236264 crew  capricia
pi_215332505
Nou.. als je je partner uit je auto trapt, ergens langs een weg, zelf naar huis gaat en op bed gaat liggen..
Vind ik ook wel een vorm van geweld.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 21 oktober 2024 @ 18:29:17 #109
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_215333271
Oh, zo'n borderline-wijf.
Die kun je alleen maar het beste dumpen. Geen schip mee te bezeilen.
  maandag 21 oktober 2024 @ 18:31:13 #110
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_215333298
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 17:06 schreef capricia het volgende:
Nou.. als je je partner uit je auto trapt, ergens langs een weg, zelf naar huis gaat en op bed gaat liggen..
Vind ik ook wel een vorm van geweld.
En zij mag wel slaan onder het rijden? Moet dat wijf zelf ook maar normaal doen.
Alles wat vrouwen geflikt word is tegenwoordig grote schande maar al wat vrouwen zelf doen word verschoond en gepardonneerd.
  Moderator maandag 21 oktober 2024 @ 18:35:41 #111
5428 crew  miss_sly
pi_215333341
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 18:31 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
En zij mag wel slaan onder het rijden? Moet dat wijf zelf ook maar normaal doen.
Alles wat vrouwen geflikt word is tegenwoordig grote schande maar al wat vrouwen zelf doen word verschoond en gepardonneerd.
Zeker niet. Daarom zegt ook iedereen dat hij bij haar weg moet gaan. Dit was niks, is niks en wordt niks.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 21 oktober 2024 @ 18:45:09 #112
236264 crew  capricia
pi_215333437
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 18:31 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Kun je me aanwijzen waar ik schrijf dat zij dat wel mag?
Je bent wel snel met je conclusie naar mij toe.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 21 oktober 2024 @ 19:14:58 #113
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_215333771
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 18:45 schreef capricia het volgende:

[..]
Kun je me aanwijzen waar ik schrijf dat zij dat wel mag?
Je bent wel snel met je conclusie naar mij toe.
Niet als je ff doordenkt op het gebied van algehele veiligheid.
Er word iemand uit de auto gezet die de chauffeur slaat tijdens het rijden. Dat levert acuut levensgevaar op voor de inzittenden maar ook voor andere weggebruikers. Als ze bijvoorbeeld tegen een tegemoetkomende auto opknallen kan je meerdere lijkzakken laten komen. En daar ben jij dan kritisch over.

Nou, hulde dan voor degene die zo'n agressor de auto uitzet en thuis op bed gaat liggen. Die red hoe dan ook mensenlevens.

[ Bericht 6% gewijzigd door Joopklepzeiker op 21-10-2024 20:04:09 ]
pi_215334038
Waar ik ook mee zit is of ik dit gewelddadige gedrag van haar uitlok en/of haar zo ver heb gekregen dat zij zo reageert.

Of is dit haar karakter en vorming (manier van uiten).

Als het niet door al deze ruzies is gevormd, zou het mij geruststellen.
  Spellchecker maandag 21 oktober 2024 @ 19:37:41 #115
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215334108
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 19:33 schreef Eerdmans020 het volgende:
Waar ik ook mee zit is of ik dit gewelddadige gedrag van haar uitlok en/of haar zo ver heb gekregen dat zij zo reageert.

En dan wat?
  maandag 21 oktober 2024 @ 19:44:21 #116
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215334227
Laat je ballen eens indalen TS.

Wat wil jij zelf?
  maandag 21 oktober 2024 @ 19:45:22 #117
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215334245
Stuurloos topic; stuurloze TS.
  maandag 21 oktober 2024 @ 19:54:44 #118
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_215334401
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 19:33 schreef Eerdmans020 het volgende:

Lees dit eens even rustig door...

https://www.psyned.nl/bor(...)gTEDC5gaAnXmEALw_wcB
pi_215334587
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 19:54 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Lees dit eens even rustig door...

https://www.psyned.nl/bor(...)gTEDC5gaAnXmEALw_wcB
Ik herken bijna al symptomen bij haar. Ze is een dag heel gelukkig en doet leuk mee, de andere dag zit ze sip op de bank en zegt dat ik niks voor haar beteken terwijl zij zoveel voor mij zou doen.

Ze is ook heel negatief in relatie met anderen. Bijvoorbeeld mijn moeder zegt: 18:00 is te vroeg kom 18:30 bij ons eten. Zegt ze; je moeder is niet helemaal enthousiast dat wij komen. Mijn moeder zou nooit een etentje verplaatsen en super blij zijn als wij komen. Ik zeg dan dat mijn moeder gewoon fulltime werkt en die van jou niet. Gaat ze cynisch lachen en zeggen dat ik gelijk heb.

Omdat we continu ruzie hebben om niets. Zeggen wij ook heel veel afspraken af. Als vrienden of familie bij ons komen eten of wij gaan daarheen. Of zelfs verjaardagen. Dan hebben wij een discussie om niets die opeens heel naar wordt. Wij zeggen dan of gaan dan niet. Want zij gaat dan ineens uitkleden en in bed liggen of naar de supermarkt lopen.

Ik heb echt heel veel geduld gehad als ik het zo allemaal lees. En ik erken: ik ben dominant. Ik ben soms moeilijk benaderbaar, maar nooit onredelijk, vals of onrechtvaardig.
  maandag 21 oktober 2024 @ 20:06:17 #120
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_215334637
Een bekend truukje van borderliners is je een schuldgevoel geven. De omgekeerde wereld.

Afijn, Ik denk dat het hoe dan ook tijd wordt om de feiten onder ogen te zien en hulp van buitenaf in te roepen. De huisarts lijkt me een prima eerste stap om te beginnen. Als het niet voor haar is (als ze niet wil) dan in ieder geval voor jezelf om je uit deze situatie te halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')