abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 21 oktober 2024 @ 13:11:59 #31
5428 crew  miss_sly
pi_215330407
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:07 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Dank voor je reactie.

Hoe gaat zo een proces te werk? Ik heb even iemand opgebeld, een advocaat, die rekent 250 euro ex btw en denkt dat mijn zaak ongeveer 10 tot 15 uur zal duren. Is dat redelijk? Ik heb geen kinderen en koophuis. Enige wat wij hebben is spaargeld en een auto die gedeeld moet worden.
Geen idee. Als er geen kinderen en koophuis zijn en je bent in gemeenschap van goederen getrouws, kun je volgens mij samen een en ander verdelen en op de gemeente je huwelijk laten ontbinden. Heb je geen advocaat voor nodig.

Ik klets onzin.
Verdeel de boel en laat de advocaat het verzoek tot scheiding indienden bij de rechtbank. Hoeft volgens mij geen 10-15 uur te duren. Je kunt ook nog wat andere advocaten vragen.

[ Bericht 10% gewijzigd door miss_sly op 21-10-2024 13:17:19 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:12:06 #32
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215330409
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:11 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Ja.
Met een kapotte binnenspiegel?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:12:07 #33
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215330410
Ik denk dat je vrouw een diagnose heeft. Soort van narcisme lijkt het. Ze kan en wil niks met jouw perceptie. Vroeg of laat zal deze relatie klappen. Met zo iemand valt niet samen te leven. Jij gaat jezelf steeds kleiner maken om haar maar te pleasen en de goede vrede te bewaren. Op een gegeven ogenlik is er niks meer van je over. En dan verlaat ze je omdat je geen man bent. Terwijl ze daar zelf de oorzaak van is. Maar dat ziet ze niet. Wegwezen!

Niet te doen dit.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_215330416
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:11 schreef Marsenal het volgende:
Zoals jij over haar make-up begint, dan ben je er nog niet aan toe om een vaste relatie te hebben, laat staan een huwelijk. En zoals zij reageert, laat haar maar lekker doodvallen.

Ga scheiden.
Je mag als partner toch je voorkeuren aangeven. Je kiest toch voor elkaar in een bepaalde hoedanigheid en als zij ineens anders gaat opmaken, dan mag ik toch aangeven dat dit er niet uitziet en of het een onsje minder mag.

Haar reactie, dat geweld, is dat te verhelpen? Moet ik daar tijd in steken als partner?
pi_215330418
Gewoon terug meppen en niet als een pussy je vader het op laten lossen.

Op bed gaan liggen na een ruzie over make up. :')
pi_215330426
quote:
7s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Geen idee. Als er geen kinderen en koophuis zijn en je bent in gemeenschap van goederen getrouws, kun je volgens mij samen een en ander verdelen en op de gemeente je huwelijk laten ontbinden. Heb je geen advocaat voor nodig.
Zij wil daar niet aan meewerken. Zij zegt als je wil scheiden, zie ik de brief van je advocaat wel verschijnen.
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:14:47 #37
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215330438
Dit was trouwens het vorige topic.

Lees en huiver.

R&P / Handen in het haar
pi_215330440
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:12 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]

Haar reactie, dat geweld, is dat te verhelpen? Moet ik daar tijd in steken als partner?
Ik zou er nog meer tijd insteken dan lezen we over 2 maanden wel weer wat je nu weer overkomen is en of je ouders nog steeds toeterend langs rijden. ^O^
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:16:30 #39
13462 BansheeBoy
pi_215330451
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:11 schreef Marsenal het volgende:
Zoals jij over haar make-up begint, dan ben je er nog niet aan toe om een vaste relatie te hebben, laat staan een huwelijk.
Waar slaat deze opmerking op? :?

Ik snap de meeste reacties echt niet. De beste man zit met een groot probleem en we stellen irrelevante vragen of geven hem de schuld. Daarvoor is hij niet hier gekomen met zijn verhaal.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_215330455
quote:

[..]
Je mag als partner toch je voorkeuren aangeven. Je kiest toch voor elkaar in een bepaalde hoedanigheid en als zij ineens anders gaat opmaken, dan mag ik toch aangeven dat dit er niet uitziet en of het een onsje minder mag.

Het is natuurlijk wel hoe je het brengt. Als iemand een smerige dot aan make up aanbrengt, doen zij dit niet omdat ze zo'n fris beeld van zichzelf hebben. Dat is pure onzekerheid. Heb je daar rekening mee gehouden, toen je er over begon? Dat elke woord er over haar waarschijnlijk al kwetst en haar kwetsbaarheden blootlegt? Want daarom reageert ze natuurlijk zo debiel, omdat ze zich keihard aangevallen voelt.

Dat ze dan gaat meppen en debiel gaat doen, dat is niet oke. Maar dat ga jij niet veranderen voorlopig, dasr kan momenteel alleen een buitenstaander mee helpen, iemand die er niet zo diep in zit.
-nee-
pi_215330457
quote:
15s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat je vrouw een diagnose heeft. Soort van narcisme lijkt het. Ze kan en wil niks met jouw perceptie. Vroeg of laat zal deze relatie klappen. Met zo iemand valt niet samen te leven. Jij gaat jezelf steeds kleiner maken om haar maar te pleasen en de goede vrede te bewaren. Op een gegeven ogenlik is er niks meer van je over. En dan verlaat ze je omdat je geen man bent. Terwijl ze daar zelf de oorzaak van is. Maar dat ziet ze niet. Wegwezen!

Niet te doen dit.

Nu wat jij zegt, zegt zij over mij. Ik zou haar niet waarderen, nooit hebben gezegd dat ze leuk eruit ziet, al een lange tijd geen bloemen heb gekocht. Ze wil continu iets ervoor terug als zij wat voor mij doet. Bijvoorbeeld als ik vrienden uitnodig, zij heeft dan gekookt, is ze de volgende dag sip. Ik vraag wat is er? Zegt ze, ik doe zoveel voor jou, maar jij neemt niet eens de moeite om rozen voor mij te kopen. Het gaat mij niet om de rozen, maar dat ze alles voor mij met tegenzin doet en pas gelukkig is als ze er iets voor terugkrijgt.
pi_215330468
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:14 schreef Lienekien het volgende:

Lees en huiver.

R&P / Handen in het haar
Dank voor je structurele bijdrage.
pi_215330469
quote:

Lees en huiver.

R&P / Handen in het haar
Ik wist wel dat dit mij bekend voorkwam. _O-

TS ga lekker alleen wonen man. Dit is Nederland, single zijn is geaccepteerd hier.
pi_215330472
quote:
15s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Waar slaat deze opmerking op? :?

Ik snap de meeste reacties echt niet. De beste man zit met een groot probleem en we stellen irrelevante vragen of geven hem de schuld. Daarvoor is hij niet hier gekomen met zijn verhaal.

Nou BansheeBoy, heb jij verkering? Want ik kan je vertellen, als jij graag een goede gelijkwaardige relatie voor lange termijn in stand wilt houden, kan ik je vertellen, dan besef je je in elk geval dat er 250 manieren zijn waarop je kritiek kan leveren. En als de uitkomst complete hysterie is, dan heb je niet de juiste manier gevonden.

Verder wil ik niet zeggen dat TS hier de grote mislukking is, want uiteindelijk is zij degene die mental gaat, dat lijkt me het grootste probleem.
-nee-
  Moderator maandag 21 oktober 2024 @ 13:18:30 #45
5428 crew  miss_sly
pi_215330474
quote:

[..]

Het ziet er niet uit en mag het een onsje minder is iets heel anders dan op een aardige manier aangeven dat voor jou die make-up niet zo nodig hoeft, en dat je haar zonder nog veel mooier vindt. Maar dat het natuurlijk helemaal prima is dat zij die make-up wel draagt als zij dat mooi vindt.
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:18:35 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215330475
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:17 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Nee, jij bedankt, want ik vermaak me weer prima.
pi_215330485
quote:

[..]
Ja en kap nu naar met die act, genoeg aandacht gehad weer, de herftstvakantie is nog een paar dagen
  Moderator maandag 21 oktober 2024 @ 13:19:45 #48
5428 crew  miss_sly
pi_215330486
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:13 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Zij wil daar niet aan meewerken. Zij zegt als je wil scheiden, zie ik de brief van je advocaat wel verschijnen.
Dat heeft ze van tv :')

Je maakt een nette (!) verdeling en stuurt haar een kopie met hoe jij denkt dat het eerlijk is (50/50) en of zij het anders ziet. En als je niets hoort dat je ervan uit gaat dat ze akkoord is en dat je het zo gaat laten vastleggen en indienen.
pi_215330488
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:16 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Het is natuurlijk wel hoe je het brengt. Als iemand een smerige dot aan make up aanbrengt, doen zij dit niet omdat ze zo'n fris beeld van zichzelf hebben. Dat is pure onzekerheid. Heb je daar rekening mee gehouden, toen je er over begon? Dat elke woord er over haar waarschijnlijk al kwetst en haar kwetsbaarheden blootlegt? Want daarom reageert ze natuurlijk zo debiel, omdat ze zich keihard aangevallen voelt.

Dat ze dan gaat meppen en debiel gaat doen, dat is niet oke. Maar dat ga jij niet veranderen voorlopig, dasr kan momenteel alleen een buitenstaander mee helpen, iemand die er niet zo diep in zit.
Ik heb daar ook aan gedacht, maar dat gaat niet helpen omdat zij weinig zelfreflectie heeft. Ze praat continu alsof alles mijn schuld is en ik als man deze relatie zo heb gevormd. Als wij een professioneel gaan inschakelen, dan is het wel belangrijk dat je reflectie toont, dat doet zij niet. Dan speelt ze mooi weer en zijn we na zo een sessie terug bij af.

Heel veel mensen wilden helpen. Zij heeft continu aan dat niemand ons kan helpen, behalve wij zelf. Zij staat niet open voor hulp vanuit buiten.
  Moderator maandag 21 oktober 2024 @ 13:20:49 #50
5428 crew  miss_sly
pi_215330497
quote:

Lees en huiver.

R&P / Handen in het haar
O, deze. Ja, ik vond het allemaal al heel bekend klinken.

Trekken aan een dood paard dit.
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:20:53 #51
13462 BansheeBoy
pi_215330498
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:16 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Nu wat jij zegt, zegt zij over mij. Ik zou haar niet waarderen, nooit hebben gezegd dat ze leuk eruit ziet, al een lange tijd geen bloemen heb gekocht. Ze wil continu iets ervoor terug als zij wat voor mij doet. Bijvoorbeeld als ik vrienden uitnodig, zij heeft dan gekookt, is ze de volgende dag sip. Ik vraag wat is er? Zegt ze, ik doe zoveel voor jou, maar jij neemt niet eens de moeite om rozen voor mij te kopen. Het gaat mij niet om de rozen, maar dat ze alles voor mij met tegenzin doet en pas gelukkig is als ze er iets voor terugkrijgt.
Ik ben allergisch voor hysterie. Als een vrouw tijdens een normaal gesprek al gaat gillen en slopen ben ik snel klaar. Zo los je niks op. Sterker nog, je begint met een een relatief klein probleem en het wordt juist gigantisch door dat soort gedrag.

Feit dat ze ook niet graag ziet dat je vrienden hebt is ook een teken van narcisme. Hoe kleiner jouw wereld hoe meer invloed ze kan uitoefenen op je.

Check Youtube. Met narcisten is alleen samen te leven als je je volledige ruggengraat laat omzetten in papier mache. Het is vechten tegen de bierkaai. Het gaat je niet lukken haar te veranderen. Ze ziet het niet.

pi_215330503
quote:

[..]
Nou, ik vind dat je dit wel even had kunnen vermelden.
Want hier krijg ik een completer beeld van.

Je trekt aan een dood paard, want zie jij jezelf over 5 jaar met haar kinderen hebben bijvoorbeeld?
Hell To The Liars
pi_215330506
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:20 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Ik heb daar ook aan gedacht, maar dat gaat niet helpen omdat zij weinig zelfreflectie heeft. Ze praat continu alsof alles mijn schuld is en ik als man deze relatie zo heb gevormd. Als wij een professioneel gaan inschakelen, dan is het wel belangrijk dat je reflectie toont, dat doet zij niet. Dan speelt ze mooi weer en zijn we na zo een sessie terug bij af.

Heel veel mensen wilden helpen. Zij heeft continu aan dat niemand ons kan helpen, behalve wij zelf. Zij staat niet open voor hulp vanuit buiten.
Oh man, Aziatisch of Oostblok, wat ik je brom.
-nee-
pi_215330508
Op wie zijn naam staat het huis?
Je zou kunnen blijven samenwonen tot een van beide een permanente oplossing heeft gevonden, of het hok te koop zetten.

Deze parodie op een huwelijk incl spullen en elkaar kort en klein slaan en een totaal gebrek aan wederzijds respect is zijn houdbaarheidsdatum al lang en breed overschreden.

Het is wachten tot een van beiden zichzelf en/of de ander serieus gaat verwonden. Stop hier mee en luister in hemelsnaam naar die ouwe van je (hij klinkt verstandiger dan jullie twee samen) .
blablablabla
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:23:55 #55
13462 BansheeBoy
pi_215330528
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:18 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Nou BansheeBoy, heb jij verkering? Want ik kan je vertellen, als jij graag een goede gelijkwaardige relatie voor lange termijn in stand wilt houden, kan ik je vertellen, dan besef je je in elk geval dat er 250 manieren zijn waarop je kritiek kan leveren. En als de uitkomst complete hysterie is, dan heb je niet de juiste manier gevonden.
Je mag je voorkeuren hebben en uitspreken. En welke aanleiding heb jij om te denken dat hij dit o peen onjuiste manier kenbaar heeft gemaakt?

Moderator maandag 21 oktober 2024 @ 13:24:21 #56
5428 crew  miss_sly
pi_215330532
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:20 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]

En volgens jou is het allemaal haar schuld.

Jullie halen het slechtste in elkaar naar boven en dit gaat niet veranderen, want dat willen en kunnen jullie beide niet.

Je maakt niet voor niks telkens een andere user aan om hetzelfde probleem te blijven voorleggen, want je gaat wel lekker op alle drama en de slachtofferrol. Zij waarschijnlijk idem.
pi_215330539
quote:
15s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je mag je voorkeuren hebben en uitspreken. En welke aanleiding heb jij om te denken dat hij dit o peen onjuiste manier kenbaar heeft gemaakt?

Zoals hij het in zijn post omschrijft, en hoe zij reageert, dan denk ik wel te weten hoe de vlag hangt.
-nee-
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:26:10 #58
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215330550
En hier nog een account, met een aantal topics van TS over zijn falende huwelijk.

R&P / Naar hotel?

Waaronder deze, over zijn vriendin die niet naar zijn moeder wilde zwaaien: R&P / Scheiden..
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:26:37 #59
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215330553
Op een gegeven moment is het gewoon klaar. En dat is het tussen jullie. Zet die scheiding in gang. Jullie hebben toch geld genoeg, waarom dan nu miepen over dat een advocaat duur is?
En haar ouders mag ze zelf inlichten.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215330576
Wat een vervelende situatie voor jullie!

Probeer ook een beetje naar beide kanten te kijken

Ze heeft gelijk dat het haar gezicht en keuze is. Echter is zo losgaan incorrect en ik vermoed dat je daar flink in mee gaat

Waarom niet even een time out (geen excuus om met een ander te vrijen btw) en dan alles te bespreken als iedereen weer rustig is.

Hebben jullie niet een gemeenschappelijke vriend die wil en die mediator kon spelen? Of dat jullie elkaar een respectvolle doch eerlijke brief aan elkaar schrijven?

Sterkte voor jullie beiden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')