nu gaat het komen...quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Omdat het de NOS is en ze een politieke agenda hebben.

Als ik meedoe aan kerst ben ik dan hetzelfde bezig als de paus?quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Waarom precies?
In Turkije heb je alleen politieke invloed als je als persoon zeer mild tot zeer streng in de leer bent.
Stel dat er 'iemand' zou bestaan die als atheist in Turkije politieke invloed zou willen; dan heb je misschien wat stemmen van een groepje studenten, maar je potentie haal je niet. Laat staan dat je ooit een land kan verbinden in iets progressiefs.

En welke politieke agenda hebben ze? En waaruit blijkt dit?quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Omdat het de NOS is en ze een politieke agenda hebben.

Is gewoon een standaard riedeltje. En velen trappen er in. Het is ook nutteloos er op in te gaan. Zelfs harde cijfers tellen niet. De NPO is een links bolwerk.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:33 schreef Origami94 het volgende:
[..]
En welke politieke agenda hebben ze? En waaruit blijkt dit?

Alles wat niet in mijn bubbel past is links.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is gewoon een standaard riedeltje. En velen trappen er in. Het is ook nutteloos er op in te gaan. Zelfs harde cijfers tellen niet. De NPO is een links bolwerk.![]()

Politieke invloed krijgen en behouden is iets anders dan wel of geen boompje in de woonkamer zetten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als ik meedoe aan kerst ben ik dan hetzelfde bezig als de paus?

negatief zijn over een groep minderheden, maar positief zijn over miljardairs en hogere categorie miljonairs, is natuurlijk ook wel precies de kern van alle problemen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:46 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Alles wat niet in mijn bubbel past is links.
Danny ook, die schreef laatst iets positiefs over asielzoekers

Want?quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:01 schreef Harvest89 het volgende:
RIP.
Jammer dat het hem niet gelukt is om Erdogan te verslaan.

Volgens mij stond Gulen tot Erdogan als Aids tot Builenpest.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:01 schreef Harvest89 het volgende:
RIP.
Jammer dat het hem niet gelukt is om Erdogan te verslaan.

Dit. Putin is kut, dus zal Navalny top zijn. Erdogan is kut, dus zal gulen top zijn. Navalny zat ook te juichen toen Putin de Krim had overgenomen. Vijand van mijn vijand is mijn vriend.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:24 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hij was zelf net zo goed een dictator type.![]()
Weer dat typische Westerse beeld wat wij van iemand hebben die strijdt tegen een dictator. Navalny is ook zo'n held voor ons terwijl dat net zo goed een nationalistische racist is.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |