Zondequote:Op zondag 20 oktober 2024 23:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand gepijpt
Alleen per ongeluk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij wel zeker vieze bloedworstvorst
Je komt dapper over voor iemand die RozeVla heet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja precies.
Log je lekker uit tief je lekker op.
Ja hèquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je komt dapper over voor iemand die RozeVla heet.²
Ik vind het wel een leuke nickname. Moet alleen niks hebben van die fancy lifestyle. Ik hoor de stem van Jos Brink als ik je berichten lees.quote:
Een lekkere Jos brinkie is niet verkeerd.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke nickname. Moet alleen niks hebben van die fancy lifestyle. Ik hoor de stem van Jos Brink als ik je berichten lees.²
Zoek een andere scquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke nickname. Moet alleen niks hebben van die fancy lifestyle. Ik hoor de stem van Jos Brink als ik je berichten lees.²
Mensen die naar 3e wereldlanden gaan en dan altijd gaan vertellen over goed goedkoop het er wel niet is lmaoquote:Op maandag 21 oktober 2024 06:23 schreef Rozevla het volgende:
800 gram tenderloin steak gehaald, 7,92$![]()
En getankt voor 0,71 cent de liter.
Wat een land.
Ja dat. Ik heb weinig ervaring met de VS/Canada. Toch bijzondere landen. Het intrigeert me hoe dingen geregeld zijn.quote:
Ik was 5 maanden gestationeerd op Congo. Pointe Noire om precies te zijn. lul niet, was flink duurder een brood.quote:Op maandag 21 oktober 2024 06:31 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Mensen die naar 3e wereldlanden gaan en dan altijd gaan vertellen over goed goedkoop het er wel niet is lmao
Ik kocht laatst een heel brood in congo voor 4 cent 😱😱😱
Ik heb er 7 jaar gewoondquote:Op maandag 21 oktober 2024 06:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik was 5 maanden gestationeerd op Congo. Pointe Noire om precies te zijn. lul niet, was flink duurder een brood.
Heeft Capuchon nu ook al een kloon?quote:Op maandag 21 oktober 2024 06:37 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Maar goed, ik moet naar de fabriek om hondenbrokken in te pakken
Doei doei
Werkse maat, ik neem vandaag maar een dagje vrij.quote:Op maandag 21 oktober 2024 06:37 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Maar goed, ik moet naar de fabriek om hondenbrokken in te pakken
Doei doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |