SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
yes!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik geniet van het uitzicht naar boven.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:33 schreef Lovely het volgende:
Nog steeds niet ingehaald door @:aardappelschotel
Leuk rokje heb je aan!![]()
Zie je ook de skisokken en omaonderbroek?
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Precies mijn fetishes!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Zie je ook de skisokken en omaonderbroek?![]()
Alsof @Lovely het weet!quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Geluktquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Tweede links en dan bij de rotonde rechtdoor!♡♡♡♡![]()
Haaii.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Sow! Dat was geniaal lekker! Wat een complexe smaak je in een stuk vleesch kunt stoppen! Lijkt wel whisky! Vanmorgen al de bbq aangestoken en vanavond 9uur pas gegeten, maar uiteindelijk was het dat wel waardWat een smaak!
![]()
![]()
![]()
Op een broodje met coleslaw (ook vers gemaakt) en frietjes![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Zo dan! Genietonquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Sow! Dat was geniaal lekker! Wat een complexe smaak je in een stuk vleesch kunt stoppen! Lijkt wel whisky! Vanmorgen al de bbq aangestoken en vanavond 9uur pas gegeten, maar uiteindelijk was het dat wel waardWat een smaak!
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sow, nu wel moe na zo'n dag...!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Fijn dat t zo geslaagd wasquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:07 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]♡♡♡♡![]()
Wow, ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:07 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat het je smaken![]()
@loveyoulongtime
Mede dankzij @loveyoulongtime inderdaadquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Wow, ziet er goed uit!
Laat het je smaken![]()
@:loveyoulongtime
Zo ongeveer.quote:
Ook wel wat intensief. En heel veel buiten geweest vandaag.
Buiten is lekker!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Zo ongeveer.
Ook wel wat intensief. En heel veel buiten geweest vandaag.![]()
![]()
![]()
En my boy!quote:
Maar nu vooral al fris... En een gloeigezicht nuquote:
Lekker zo in een warm bedjequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar nu vooral al fris... En een gloeigezicht nu![]()
![]()
Jij scheurt liever een zak tuinaarde openquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zou ik zelf niet doen maar goed![]()
![]()
Jij bent mij niet iddquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zou ik zelf niet doen maar goed♡♡♡♡![]()
Ja en als de inhoud op de vloer komt maak ik het wel gelijk schoonquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij scheurt liever een zak tuinaarde openUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wel verstandig jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en als de inhoud op de vloer komt maak ik het wel gelijk schoon![]()
![]()
Ik heb de maan gezien. Was nog best groot.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Weet je wat pas groot is?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb de maan gezien. Was nog best groot.![]()
De zon?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Weet je wat pas groot is?![]()
De zon, dus dat we steeds zonnetje noemen slaat eigenlijk nergens opquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Weet je wat pas groot is?Uw ADH vitamine Worst
Nee, want ik let eigenlijk meestal niet op de groottequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Weet je wat pas groot is?
Behalve bij de maan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, want ik let eigenlijk meestal niet op de grootte![]()
![]()
Soms maak ik een uitzonderingquote:
Enorm inderdaad. Ik was daar gisteren, bijna een uur gelopen voordat ik mijn ruimteschip weer gevonden had!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb de maan gezien. Was nog best groot.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Goed nieuws!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, want ik let eigenlijk meestal niet op de grootte![]()
Maar nu ben ik wel benieuwd waar @AardappelSchotel op doelde.
Je mag het ook in DM zeggen, al dan niet voorzien van beeldmateriaal
Major Tom, ben jij het?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Enorm inderdaad. Ik was daar gisteren, bijna een uur gelopen voordat ik mijn ruimteschip weer gevonden had!Cause there is always a wrong to your right 🎶
Smoothquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar nu ben ik wel benieuwd waar @:AardappelSchotel op doelde.
Je mag het ook in DM zeggen, al dan niet voorzien van beeldmateriaal![]()
![]()
Ik weet het niet, daarom vroeg ik het aan jouquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar nu ben ik wel benieuwd waar @:AardappelSchotel op doelde.
Je mag het ook in DM zeggen, al dan niet voorzien van beeldmateriaal![]()
Wel geparkeerd op de aangewezen plekken? Straks krijg je nog een prent van de gemeentequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Enorm inderdaad. Ik was daar gisteren, bijna een uur gelopen voordat ik mijn ruimteschip weer gevonden had!Uw ADH vitamine Worst
Daar zit ik al ffquote:![]()
Ik vond mezelf ook wel slimquote:
Werkt helaas niet op Schotie![]()
De Rover staat op de afgesproken plek. Daar kun jij morgen gewoon mee wegkarrenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel geparkeerd op de aangewezen plekken? Straks krijg je nog een prent van de gemeente
Die is heel trouw hequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vond mezelf ook wel slim
![]()
![]()
Vooruit dan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De Rover staat op de afgesproken plek. Daar kun jij morgen gewoon mee wegkarren
♡♡♡♡![]()
Ground Control to Major Tomquote:
Your circuit's dead,
there's something wrong
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ground Control to Major Tom
Your circuit's dead,
there's something wrong
Misschien weet @JustinK het?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik weet het niet, daarom vroeg ik het aan jouCause there is always a wrong to your right 🎶
Ik ben een natuurtalent in het missen van hintsquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vond mezelf ook wel slim
![]()
Waanzinnig goed nummer!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ground Control to Major Tom
Your circuit's dead,
there's something wrong
Zou die nog steeds draaien op de Tesla Roadster die Elon naar de zon geschoten heeft?
John, please come in
John, we're still waiting on an update
Are you there? Over
Copy guys, sorry
Static on the line
That's the case when you're in space
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Uw ADH vitamine Worst
Vind ik ook jaquote:
Dit was geen hint meerquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben een natuurtalent in het missen van hints![]()
Nahquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jep, dan is het feest voorbij
♡♡♡♡![]()
Ow ik ook.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben een natuurtalent in het missen van hints
Dat kan nog wel eens problematisch worden
Waanzinnig goed nummer!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
John, please come in
John, we're still waiting on an update
Are you there? Over
Copy guys, sorry
Static on the line
That's the case when you're in space
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case
Space case, space case![]()
![]()
Oh, dat had ik niet meegekregen. Ben geen fan van Musk, maar dat heeft ie dan wel weer leuk gedaan.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Toen was ie nog enigszins 'normaal'quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dat had ik niet meegekregen. Ben geen fan van Musk, maar dat heeft ie dan wel weer leuk gedaan.![]()
Dat kan, maar dat landen van zo'n enorme booster of het naar de zon schieten van zijn eigen Tesla (want ze moesten een ballast van 1000kg hebben voor de toelating) is toch fucking geniaal?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dat had ik niet meegekregen. Ben geen fan van Musk, maar dat heeft ie dan wel weer leuk gedaan.
Maar waar haal ik zo'n richtingaanwijsman vandaan? (als ik al niet eens weet hoe dat heetquote:)
Op bepaalde vlakken is ie ook geniaal, maar je weet dat genialiteit en gestoord heel dicht bij elkaar zitten?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat landen van zo'n enorme booster of het naar de zon schieten van zijn eigen Tesla (want ze moesten een ballast van 1000kg hebben voor de toelating) is toch fucking geniaal?![]()
![]()
Dat is ook zo, en ik zou ook zeker niet voor hem willen werken, want dat schijnt nogal gekkenhuis te zijn. Maar alles wat die gast vastpakt lijkt in goud te veranderen. Het is op dat gebied een van de grootste pioniers van onze tijd. Wie bedenkt dit soort dingen nu en laat het ook nog eens slagen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Op bepaalde vlakken is ie ook geniaal, maar je weet dat genialiteit en gestoord heel dicht bij elkaar zitten?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Hij is nu wel redelijk naar de verkeerde kant doorgeslagen in ieder gevalquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Op bepaalde vlakken is ie ook geniaal, maar je weet dat genialiteit en gestoord heel dicht bij elkaar zitten?![]()
Ja dat is wel opvallend, kan niet ontkennen dat hij wel geniaal is. Maar ook wel een beetje raar en hij lijkt me niet echt aardig.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is ook zo, en ik zou ook zeker niet voor hem willen werken, want dat schijnt nogal gekkenhuis te zijn. Maar alles wat die gast vastpakt lijkt in goud te veranderen. Het is op dat gebied een van de grootste pioniers van onze tijd. Wie bedenkt dit soort dingen nu en laat het ook nog eens slagen?Cause there is always a wrong to your right 🎶
mm goede vraag! Schiphol misschien?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar waar haal ik zo'n richtingaanwijsman vandaan? (als ik al niet eens weet hoe dat heet)
![]()
Nogal jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hij is nu wel redelijk naar de verkeerde kant doorgeslagen in ieder geval![]()
Tja, die gast werkt 80 of 100uur in de week en verwacht dat ook van anderen. Maar ik denk dat ze bij Boeing of Blue Origin (Jef Bezos) wel hun ogen uitkrabben nuquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat is wel opvallend, kan niet ontkennen dat hij wel geniaal is. Maar ook wel een beetje raar en hij lijkt me niet echt aardig.![]()
Baanverkeersleider is het!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
mm goede vraag! Schiphol misschien?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Zijn twitter-berichten (en dan vooral de hoeveelheid hiervan) en zijn game-historie laten zien dat hij absoluut geen 80-100 uur in de week werkt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja, die gast werkt 80 of 100uur in de week en verwacht dat ook van anderen. Maar ik denk dat ze bij Boeing of Blue Origin (Jef Bezos) wel hun ogen uitkrabben nu![]()
![]()
Meer?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zijn twitter-berichten (en dan vooral de hoeveelheid hiervan) en zijn game-historie laten zien dat hij absoluut geen 80-100 uur in de week werkt.
Nah, ik weet waar je op doelt, maar ik wil het hier nu niet over zijn politieke voorkeuren of zelfs carrière hebben. Dat levert alleen maar discussies op
Bill Gates?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Jammer wel, want de wereld had wel een niet megalomane miljardair kunnen gebruiken.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ja dat willen we nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Meer?
Nah, ik weet waar je op doelt, maar ik wil het hier nu niet over zijn politieke voorkeuren of zelfs carrière hebben. Dat levert alleen maar discussies op![]()
![]()
Ik heb het nu niet eens over zijn politieke voorkeur, maar over het feit dat ie momenteel rond de 100 tweets per dag verstuurd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Meer?
Nah, ik weet waar je op doelt, maar ik wil het hier nu niet over zijn politieke voorkeuren of zelfs carrière hebben. Dat levert alleen maar discussies op![]()
Waarvan het merendeel complotten of andere onwaarheden zijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb het nu niet eens over zijn politieke voorkeur, maar over het feit dat ie momenteel rond de 100 tweets per dag verstuurd.![]()
Maar ja, hij is zo lekker anti-woke he.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waarvan het merendeel complotten of andere onwaarheden zijn![]()
Volg jij hem?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb het nu niet eens over zijn politieke voorkeur, maar over het feit dat ie momenteel rond de 100 tweets per dag verstuurd.
Ik ga de was ophangen en in bed eindigen
Als je maar niet je bed ophangt en in de was eindigtquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga de was ophangen en in bed eindigen
Uw ADH vitamine Worst
IIk kom zoquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga de was ophangen en in bed eindigen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een spoiler, want F1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Het is goed gegaan!quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je maar niet je bed ophangt en in de was eindigtal eindig ik indirect ook wel in de was nu, morgen weer bed verschonen
Is goed, ik merk het wel als de kwali afgelopen isquote:
Dat kanquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:26 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben niet van het racen, zo haastig allemaal![]()
Ik ben ook niet van het racen - op de gewone weg
Het moet ook allemaal maar snel snel snel in de huidige maatschappij
Hmja, dat is ook weer waar.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Het moet ook allemaal maar snel snel snel in de huidige maatschappij
Morgen heb ik een luie dag. Even nixxen.
Op twee wielen wel, op vier nietquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat kan![]()
Ik ben ook niet van het racen - op de gewone weg
Uw ADH vitamine Worst
Oh jij boefjequote:Op zondag 20 oktober 2024 00:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op twee wielen wel, op vier niet
Precies, alles langer dan 1 minuut is zonde van de tijdquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Het moet ook allemaal maar snel snel snel in de huidige maatschappij![]()
...en nog een bolkje.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Iedereen stappen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Fuck.
En weer Sjors.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Pfoh, net op tijd vertrokken op de borrel. Uurtje langer blijven en ik had in de sloot gelegen denk ik. *hips*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Met of zonder halfnaakte dame?quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pfoh, net op tijd vertrokken op de borrel. Uurtje langer blijven en ik had in de sloot gelegen denk ik. *hips*Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pfoh, net op tijd vertrokken op de borrel. Uurtje langer blijven en ik had in de sloot gelegen denk ik. *hips*![]()
![]()
![]()
Ben je gek, nu ik eenmaal veilig thuis ben trek ik er nog eentje open! Hahaatjes!quote:![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dan had je net zo goed kunnen blijvenquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben je gek, nu ik eenmaal veilig thuis ben trek ik er nog eentje open! Hahaatjes!
♡♡♡♡![]()
proostquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben je gek, nu ik eenmaal veilig thuis ben trek ik er nog eentje open! Hahaatjes!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen ik vertrok heb ik geen halfnaakte dame gezien en toen ik thuis aankwam ook niet. Hoezo? Had je iets georganiseerd soms?quote:
Nee, want dan was het risico op slootliggen exponentieel toegenomen. Nu is het grootste risico 'bankliggen'. Da's toch andersquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed kunnen blijven
Wel een naakte?quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen ik vertrok heb ik geen halfnaakte dame gezien en toen ik thuis aankwam ook niet. Hoezo? Had je iets georganiseerd soms?![]()
Twee!quote:
Slootliggen was grappigerquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, want dan was het risico op slootliggen exponentieel toegenomen. Nu is het grootste risico 'bankliggen'. Da's toch anders♡♡♡♡![]()
Wel slechter voor je gezondheidquote:
Waarschijnlijk lag ze al in de sloot.quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen ik vertrok heb ik geen halfnaakte dame gezien en toen ik thuis aankwam ook niet. Hoezo? Had je iets georganiseerd soms?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zondequote:Op zondag 20 oktober 2024 01:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lag ze al in de sloot."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het grootste risico dat ik nu loop is dat het hier nog uren gezellig blijft en ik dan pas om 6 uur ga slapen
Ik vond het een rustige zaterdagnacht hier, maar misschien dat het nu gezellig blijft.quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het grootste risico dat ik nu loop is dat het hier nog uren gezellig blijft en ik dan pas om 6 uur ga slapen![]()
![]()
En niet onder water gaan liggen pitten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je moet de kikkers ook niet eten"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik dacht dat je zou zeggen dat je bang bent nuchter te worden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het grootste risico dat ik nu loop is dat het hier nog uren gezellig blijft en ik dan pas om 6 uur ga slapenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Marsepein is echt zoiets wat je niet puur moet eten. Vinnik dan hè. Wat snippers ervan over een nagerecht of een baksel is prima. Maar echt pure marsepein? Neinquote:
Hmquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En niet onder water gaan liggen pitten.♡♡♡♡![]()
Mij een beetje kennende, hoe groot schat je die kans in Killem?quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zou zeggen dat je bang bent nuchter te worden.
Ik houd er ook niet van hoor. Inderdaad ergens in verwerkt prima, maar niet teveel.quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Marsepein is echt zoiets wat je niet puur moet eten. Vinnik dan hè. Wat snippers ervan over een nagerecht of een baksel is prima. Maar echt pure marsepein? Nein![]()
Nog nooit op trouwens, kikker.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mij een beetje kennende, hoe groot schat je die kans in Killem?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Lekker pronken dosten toch?quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mij een beetje kennende, hoe groot schat je die kans in Killem?![]()
Wecht el!quote:
Heul ff vapen op het bolkon."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Kolk!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Daar kwamen wij nooit toen ik nog een kleine panter was, bij restaurants die dat serveerden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgens mij heel vroeger wel kikkerbilletjes![]()
En nu is het volgens ook echt bijna niet meer te krijgen in NL."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Laat @Homijn het maar niet zien. Die is echt fel tegen holken!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laat @:Homijn het maar niet zien. Die is echt fel tegen holken!![]()
![]()
"Klaar nu!"quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:
Er schijnt dus echt helemaal niemand meer wakker te zijn in mijn vleugel van het complex. Alles donker.![]()
Of ze zijn buitenshuis aan het feesten, dat kan natuurlijk ook.
quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
Vleugelquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er schijnt dus echt helemaal niemand meer wakker te zijn in mijn vleugel van het complex. Alles donker.![]()
Of ze zijn buitenshuis aan het feesten, dat kan natuurlijk ook.
Complex?♡♡♡♡![]()
Appertementencomplex, kleintje. Kan je mooi op het bolkon gaan staan en ff kijken waar er nog licht brandtquote:![]()
Meestal toch wel hier en daar maar nu is het overal pikdonker."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het is een complot. Straks komen ze allemaal tegelijk tevoorschijn.quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Of ze zijn buitenshuis aan het feesten, dat kan natuurlijk ook.![]()
![]()
![]()
Anderhalve straat verderop is er wel een gigantische NL-talige party bezig, zouden ze daar allemaal zitten?quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is een complot. Straks komen ze allemaal tegelijk tevoorschijn.![]()
T leken meer vrouwen..quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Never skipped a single leg day. Wat een baas.♡♡♡♡![]()
Zo zou ik mijn punkmetalband noemen als ik er één op zou richten.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Als ze verstandig zijn niet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Anderhalve straat verderop is er wel een gigantische NL-talige party bezig, zouden ze daar allemaal zitten?![]()
Ik denk niet dat ze verstandig zijn.quote:
Stond te zweten als een otter op de borrel. Was bij een maat van me in de kelder. Daar is het altijd best aangenaam qua temperatuur, tot je uren lang met 15+ man binnen staat, dan wordt het een saunaquote:
Dit is wel het slechtere gedeelte wat ze daar draaienquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:36 schreef Shii het volgende:
Alhoewel, niet alles wat Nederlandstalig is, is slecht.
Met 15 man in de kelderquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Stond te zweten als een otter op de borrel. Was bij een maat van me in de kelder. Daar is het altijd best aangenaam qua temperatuur, tot je uren lang met 15+ man binnen staat, dan wordt het een sauna
Oké..♡♡♡♡![]()
Voordeel is wel dat je lawaai kan maken wat je wil, horen de buren toch niet.quote:
Ik denk nu vanallesquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je lawaai kan maken wat je wil, horen de buren toch niet.♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Stond te zweten als een otter op de borrel. Was bij een maat van me in de kelder. Daar is het altijd best aangenaam qua temperatuur, tot je uren lang met 15+ man binnen staat, dan wordt het een sauna
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Het was meer 'when your forehead starts to drip'.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
EL Koeneloen!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Immer tochquote:
Ja zeg!quote:
Nee.quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:44 schreef Koen66 het volgende:
iemand nog leuke plannen voor de zondag?![]()
Uitslapen tot en met, en waarschijnlijk döner bestellen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:44 schreef Koen66 het volgende:
iemand nog leuke plannen voor de zondag?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Vullen!!!!!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Neequote:Op zondag 20 oktober 2024 01:44 schreef Koen66 het volgende:
iemand nog leuke plannen voor de zondag?♡♡♡♡![]()
dat is wel een strak planquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uitslapen tot en met, en waarschijnlijk döner bestellen.Same shit, different day
SC hopper present
Forum Opties Forumhop: Hop naar: