Toen ik alleen woonde, had ik ook veel nodig hoor. Veel goedkoper om bulk te kopen tijdens aanbiedingenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:29 schreef herverwijderd het volgende:
Zoals het een fokker betaamt woon ik alleen en een mandje is dus genoeg.
Veel dingen zijn debiel om voor de normale prijs te kopen inderdaad, maar je gaat ook weer niet élke keer dat je naar de supermarkt gaat 20 flessen shampoo, bussen deo en tubes tandpasta kopenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Toen ik alleen woonde, had ik ook veel nodig hoor. Veel goedkoper om bulk te kopen tijdens aanbiedingen
neuhh, maar elke 2/3 weken zijn er weer dingen om in bulk te kopen. Ik kocht altijd heel veel blikken bonen/linzen in blikken/potten als die weer 1+1 waren, of 1x per jaar een lading tandpasta/wc papier/shampoo etc.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Veel dingen zijn debiel om voor de normale prijs te kopen inderdaad, maar je gaat ook weer niet élke keer dat je naar de supermarkt gaat 20 flessen shampoo, bussen deo en tubes tandpasta kopen
Waarom 6 kratten bier per week? Een week heeft toch 7 dagen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
neuhh, maar elke 2/3 weken zijn er weer dingen om in bulk te kopen. Ik kocht altijd heel veel blikken bonen/linzen in blikken/potten als die weer 1+1 waren, of 1x per jaar een lading tandpasta/wc papier/shampoo etc.
diepvriespizza's, pastasaus, oude kaas, drinken, vis/vlees altijd in bulk omdat we ook een grote koelkast/vriezer hadden.
En natuurlijk ook de 6 kratten bier per week van het merk dat die week 1+1 was
MikeyTT waste daar hun haar mee.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:07 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Waarom 6 kratten bier per week? Een week heeft toch 7 dagen?
Ik doe daar niet aan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Toen ik alleen woonde, had ik ook veel nodig hoor. Veel goedkoper om bulk te kopen tijdens aanbiedingen
Met de verplichte winkelwagentjes bij Corona ben ik er achter gekomen dat ik met een winkelwagentje geen gevoel heb bij hoeveel ik gekocht heb, waarna het vervolgens niet meer in mijn fietstassen past. Een mandje stelt een mooie limiet voor wat ik nog mee naar huis krijg.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:22 schreef capricia het volgende:
Sinds corona geen muntje meer nodig voor een winkelkar.
Dat is best wel fijn.
vriend van mij ook. Heeft een 20 jaar oude c1000 winkelwagen thuis staan en woont 30 meter naast AH.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:59 schreef DjVero het volgende:
Wij hebben er zelfs één in de tuin (wonen pal achter een Jumbo), how 'bout that?
Grote boodschappen breng ik altijd weg.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:34 schreef Mikeytt het volgende:
Grote boodschappen laat ik gratis bezorgen. Doe alleen 'aanvullingen' vintage in de AH, dus heb dan alleen een mandje nodig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |