Vet, maar wat een kitscherige hoezen zegquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:10 schreef Gehenna het volgende:
Shoegaze van eigen bodem
Bekijk deze YouTube-video
Die Ex is al uit en is weer primaquote:Op donderdag 10 april 2025 18:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Er komt ook een nieuwe death in Vegas aan in juni
En ook een nieuwe the ex
Krijg er iig dorst van:quote:Op donderdag 17 april 2025 11:19 schreef Z het volgende:
De nieuwe plaat heet Pink Elephant. Refereert dat nog ergens aan?
Deze blijft ook geniaal:quote:Op zondag 20 april 2025 21:02 schreef EP3 het volgende:
De muziek is ms niet baanbrekend, maar de videos van OK GO blijven toch wel heel indrukwekkend:
UR Cobotsquote:Op zondag 20 april 2025 21:02 schreef EP3 het volgende:
De muziek is ms niet baanbrekend, maar de videos van OK GO blijven toch wel heel indrukwekkend:
Dat vond ik al van Reflektorquote:
Reflektor stonden nog wel een paar leuke nummers op vind ik. Sinsdien wordt het met het album slechter, pretentieuzer, pompeuzer.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:05 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat vond ik al van Reflektor![]()
Denk dat ik deze ook maar oversla
Ik heb van dit album vooral de indruk dat er veel te lang over is nagedacht.quote:Op zondag 13 april 2025 22:46 schreef Vatta het volgende:
Kolere de nieuwe nummers van Car Seat Headrest zijn werkelijk fantastisch.
Ja maar als de muziek er niet beter van wordt kun je dat concept beter weglaten.quote:
oh shit dan al, haha. zat nog te dubben of ik weer heen wilde, en had in mijn hoofd dat dit concert pas over maanden zou zijnquote:
Moet 'm nog een paar keer luisteren. Vond hun debuutplaat bij vlagen heel mooi, maar deze is voor mij op 't eerste gehoor iets te emo.quote:
aj, het leken me juist zo'n stabiele band, qua output en qua live-beleving (heb ze 2 keer gezien nu, maar dat was beide steengoed). Maar die hebben dus ook wel eens een mindere dagquote:Op maandag 2 juni 2025 11:51 schreef Z het volgende:
Stereolab viel een beetje tegen helaas. Wisselvallig concert. Was in 2022 veel beter.
Puike plaat hoor.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:10 schreef Gehenna het volgende:
Poah, de nieuwe Swans
Elke keer dat ik denk dat de band nu wel een keer klaar is, en ik het wel gehoord denk te hebben. Raken ze je net op een andere manier. Deze plaat klinkt voor hun doen behoorlijk hoopvol zelfs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |