Upsammy; Neerlands trots.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:06 schreef Maxerazzi het volgende:
... en dan zal ik vast nog iets missen.
Nieuwe Kendrick Lamar ook toch. Al valt dat niet helemaal onder indie denkquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:06 schreef Maxerazzi het volgende:
Drukke luisterdag vandaag: Jeff Parker, Father John Misty, Michael Kiwanuka, Bibio, en dan zal ik vast nog iets missen.
Verrek, inderdaad. Wist niet dat die in de pijpleiding zat. Ga ik straks eens goed voor zitten.quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nieuwe Kendrick Lamar ook toch. Al valt dat niet helemaal onder indie denk
Onaangekondigd, idd. Aangename verrassing. Gaat hier vandaag op repeat.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:16 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Verrek, inderdaad. Wist niet dat die in de pijpleiding zat. Ga ik straks eens goed voor zitten.
Die hebben een album eerder ook al een review gedaanquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:29 schreef EP3 het volgende:
[..]
Upsammy; Neerlands trots.
Zelfs P4K kan er niet meer omheen.
Z, was jij al op de hoogte dat er vrijdag een nieuwe The Innocence Mission komt? Ik niet in ieder geval - tot vijf minuten geleden.quote:Op maandag 25 november 2024 10:10 schreef Z het volgende:
Ik belandde afgelopen zaterdag geheel toevallig in de Patronaat bij Johan. Leuk concert. Allemaal oudjes natuurlijk maar dat was op een bepaalde manier ook wel een verademing. Ik heb geen telefoon gezien tijdens het concert! Dat is doorgaans wel anders. Ik wordt ben oud.
Dat was ik niet! Is wel een beetje een oude liefde ondertussen. Maar de pareltjes blijven schitterend natuurlijk.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:33 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Z, was jij al op de hoogte dat er vrijdag een nieuwe The Innocence Mission komt? Ik niet in ieder geval - tot vijf minuten geleden.
Hele fijne van Father John. Veel minder theatraal dan de voorganger.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:06 schreef Maxerazzi het volgende:
Drukke luisterdag vandaag: Jeff Parker, Father John Misty, Michael Kiwanuka, Bibio, en dan zal ik vast nog iets missen.
Volgens mij las ik laatst iets over een cd en vinyl uitgave.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:48 schreef Z het volgende:
Op #1 een plaat die nauwelijks te koop is. Dat is old school PF niveau zeg ik jelui.
Veel dat me niets zegt eigenlijk dit jaar, normaal zijn hun lijstjes wat voorspelbaarderquote:Op dinsdag 3 december 2024 15:47 schreef Z het volgende:
PF heeft z'n jaarlijstjes online staan.
[..]
Deze moet ik nog even bestuderen.
https://pitchfork.com/features/lists-and-guides/best-albums-2024/
Veel verder dan godspeed en fievel is glauque kom ik ook niet in die lijstquote:Op dinsdag 3 december 2024 17:20 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Veel dat me niets zegt eigenlijk dit jaar, normaal zijn hun lijstjes wat voorspelbaarder
Bladee op #7 ook.. iemand die daar iets mee kon? Ik voel me daar echt te oud voor volgens mij
Bij Charli XCX bekruipt me ook het gevoel dat ik rijp ben voor de schommelstoel het vliesdekentje en de pijp.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:20 schreef Gehenna het volgende:
Bladee op #7 ook.. iemand die daar iets mee kon? Ik voel me daar echt te oud voor volgens mij
Fleece niet vliesquote:Op dinsdag 3 december 2024 17:46 schreef EP3 het volgende:
[..]
Bij Charli XCX bekruipt me ook het gevoel dat ik rijp ben voor de schommelstoel het vliesdekentje en de pijp.
En die staat notabene op #2.
Kan me wel vinden in de #1. Maar het zou fijn zijn als ik daarvoor niet afhankelijk ben van YT.
Zal ik doenquote:Op maandag 9 december 2024 15:47 schreef EP3 het volgende:
Absoluut, Bb. Heerlijke plaat.
Ik vind de vorige plaat van ze zelfs nog iets beter. Dus geef die ook zeker n luisterbeurt.
[ afbeelding ]
Wat een tijdstip om dit te posten, Gehenna. Moest je eruit voor de kleine?quote:
Haha, Nee die tijd is gelukkig even geweest. (In feb. komt pas de tweedequote:Op donderdag 12 december 2024 07:04 schreef Maxerazzi het volgende:
Wat een tijdstip om dit te posten, Gehenna. Moest je eruit voor de kleine?
Beetje pretentieus vind ik eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 12 december 2024 08:50 schreef Maxerazzi het volgende:
Die plaat van Cameron Winter, frontman Geese, is trouwens bijzonder zeg. Ik moet 'm nog wat vaker luisteren, maar weet zich met gemak te onderscheiden van andere singersongwriterplaten. Op de valreep nog jaarlijstjemateriaal.
Bekijk deze YouTube-video
Vind je? Heb er zelf geen last van.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Beetje pretentieus vind ik eerlijk gezegd.
quote:Op donderdag 12 december 2024 07:04 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Wat een tijdstip om dit te posten, Gehenna. Moest je eruit voor de kleine?
In ander nieuws: de nieuwe van Jeff Parker staat nu in z'n geheel op de streamingdiensten. Echt een héle fijne plaat geworden. Nala Sinephro, Jasmine Myra, Jeff Parker, het was een uitstekend jazzjaar.
Waar beginnen we toch aan met zijn allenquote:Op donderdag 12 december 2024 08:01 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Haha, Nee die tijd is gelukkig even geweest. (In feb. komt pas de tweede)
Gewoon domweg niet kunnen slapen![]()
Svaneborg Kardyb.quote:Op zaterdag 14 december 2024 07:58 schreef Norrage het volgende:
[..]zeker. Hele fijne plaat. Nog meer jazztips? Ik hou het niet meer goed bij
Charles Lloyd heeft een fijne plaat uitgebracht ook. Wel te lang (anderhalf uur), dus helemaal uitzitten is moeilijk.quote:Op zaterdag 14 december 2024 07:58 schreef Norrage het volgende:
[..]zeker. Hele fijne plaat. Nog meer jazztips? Ik hou het niet meer goed bij
Die titelsong is echt fenomenaal.quote:Op maandag 9 december 2024 15:47 schreef EP3 het volgende:
Absoluut, Bb. Heerlijke plaat.
Ik vind de vorige plaat van ze zelfs nog iets beter. Dus geef die ook zeker n luisterbeurt.
[ afbeelding ]
Zeker goed!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |