22quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:54 schreef CofyFerkeert het volgende:
18, geloof ik
Hoe oud was je toen het millennium begon??
0 jaar uiteraard.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:38 schreef TLC het volgende:
[..]
22
Hoe oud was je toen je je eerste kus (op de mond ) kreeg ?
Een jaar of zes. Maar natuurlijk niet toegeven aan mijn ouders, bang dat ik dan misschien minder cadeautjes zou krijgen.quote:Op zondag 3 november 2024 00:34 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
0 jaar uiteraard.
Hoe oud was je toen je besefte dat Sinterklaas maar een verzinsel is?
Jaar of 11, denk ik. Ik besefte toen dat profvoetballer worden niet haalbaar was.quote:Op zondag 3 november 2024 09:45 schreef knoopie het volgende:
[..]
Een jaar of zes. Maar natuurlijk niet toegeven aan mijn ouders, bang dat ik dan misschien minder cadeautjes zou krijgen.
Hoe oud was je toen je besefte dat je helemaal niet alles kan worden als je maar je best doet, omdat sommige dingen nu eenmaal niet weggelegd zijn voor sommige mensen?
Nog nooit en ik ben 56.quote:Op zondag 3 november 2024 11:58 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Jaar of 11, denk ik. Ik besefte toen dat profvoetballer worden niet haalbaar was.
Hoe oud was je toen je voor het eerst een spork vasthield?
0quote:Op zondag 3 november 2024 12:42 schreef Ramptourist het volgende:
[..]
Nog nooit en ik ben 56.
Hoe oud was je toen je voor het eerst geboren werd?
12, paasvakantie 1979 naar Tunesië.quote:Op zondag 3 november 2024 13:06 schreef Fok-it het volgende:
Je bent nooit klaar met studeren
Hoe oud was je toen je voor het eerst in een vliegtuig zat?
15/16, nokia3310quote:Op zondag 3 november 2024 13:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
12, paasvakantie 1979 naar Tunesië.
Hoe oud was je toen je je eerste mobiele telefoon had?
Ik kom niet verder dan een sterretje. Als dat telt denk ik dat ik 6 was ofzo.quote:Op zondag 3 november 2024 13:35 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
15/16, nokia3310
Hoe oud was je toen je voor het eerst prachtig vuurwerk afstak?
7quote:Op zondag 3 november 2024 15:18 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan een sterretje. Als dat telt denk ik dat ik 6 was ofzo.
Hoe oud was je toen je voor het eerst op Fok postte?
15quote:Op zondag 3 november 2024 16:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
35
Hoe oud was je toen je voor het eerst alleen met de trein reisde?
20quote:Op zondag 3 november 2024 20:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
15
Hoe oud was je toen je voor het eerst in een Restaurant met een Michelinster uit eten ging?
3quote:Op zondag 3 november 2024 20:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
20
Hoe oud was je toen Lady Di overleed?
Net 4, zijwieltjes konden er wel na een paar uur afquote:Op zondag 3 november 2024 20:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
3
Hoe oud was je toen je leerde fietsen
6 denk ik, woonden achter een basisschoolquote:Op maandag 4 november 2024 12:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Net 4, zijwieltjes konden er wel na een paar uur af
Hoe oud was je toen je voor het eerst alleen naar school ging?
12, was een speciaal project waarbij we 2 dagen een PC in de klas kregen met 2 educatieve spellen, 1 ken je wellicht, Lemonade Stand! De andere was een truc spel, maar dat was dus helemaal tekst based.quote:Op maandag 4 november 2024 13:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
6 denk ik, woonden achter een basisschool
Hoe oud was je toen je voor het eerst een computer gebruikte?
19quote:Op maandag 4 november 2024 13:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
12, was een speciaal project waarbij we 2 dagen een PC in de klas kregen met 2 educatieve spellen, 1 ken je wellicht, Lemonade Stand! De andere was een truc spel, maar dat was dus helemaal tekst based.
Op mijn 13e kochten we een Commodore wat veel geld voor ons was, ik ben daar ook gelijk op gaan programmeren, eerst Basic, later Assembly, dit was in 1986 ongeveer.
Hoe oud was je toen je je eerste "echte" salaris kreeg?
17quote:Op maandag 4 november 2024 16:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
19
Hoe oud was je toen je op jezelf ging wonen (op kamers telt ook mee)?
23quote:Op maandag 4 november 2024 17:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
17
Hoe oud was je toen je hart gebroken werd.
14 ofzo???quote:Op maandag 4 november 2024 18:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
23
Hoe oud was je toen je voor het eerst zelfstandig kleding ging (of mocht) kopen?
In 2005 was ik 27 jaarquote:Op maandag 4 november 2024 18:10 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
14 ofzo???
Hoe oud was je toen je je registreerde op dit prachtige forum?
Ik denk 12 of 13, brugklas. Zus gaf een feestje, ouders niet thuis. Over de dakpannen gekotst uit mn slaapkamerraam, overbuurvrouw had het gezien, leverde grote, grote problemen op.quote:Op maandag 4 november 2024 21:59 schreef Laugh het volgende:
17 jaar
Hoe oud was je toen je voor het eerst dronken was?
Als kind, voor mijn moeder, ik denk jaar of 15. In de liefde volgens mij pas vrij laat. Ik denk 35 ofzo, want mijn eerste partner gaf niet om bloemen.quote:Op maandag 4 november 2024 22:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik denk 12 of 13, brugklas. Zus gaf een feestje, ouders niet thuis. Over de dakpannen gekotst uit mn slaapkamerraam, overbuurvrouw had het gezien, leverde grote, grote problemen op.
Hoe oud was je toen je voor het eerst een boeket voor iemand kocht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |