abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 oktober 2024 @ 14:35:17 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_215309742
Ronnie Gibbons, de voormalige aanvoerster van het eerste vrouwenteam van Fulham, zegt dat ze in 2000 twee keer seksueel is lastiggevallen door miljardair Mohamed Al-Fayed. Hij was destijds eigenaar van de Engelse voetbalclub.

Volgens de inmiddels 44-jarige Gibbons betastte Al-Fayed haar toen ze 20 jaar was, en probeerde hij haar te kussen toen ze op bezoek was in zijn warenhuis. ,,De club is diep geschokt door de ervaringen die voormalig aanvoerder van het vrouwenteam, Ronnie Gibbons, vandaag heeft verteld’’, zo reageerde Fulham in een verklaring. ,,Ze heeft onze diepste empathie en steun.’’

Al-Fayed, die vorig jaar op 94-jarige leeftijd overleed, is al door tientallen andere vrouwen beschuldigd van seksueel misbruik, voornamelijk vrouwen die werkten voor het warenhuis Harrods waarvan hij eveneens eigenaar was. De ervaringen van de vrouwen kwamen in september aan het licht in de door de BBC uitgezonden documentaire Al-Fayed: Predator at Harrods. Daarin zeggen vijf vrouwen verkracht te zijn en acht spreken van seksueel misbruik en poging tot verkrachting. Sindsdien heeft de Britse politie zeker veertig nieuwe meldingen van seksueel misbruik ontvangen.

Al-Fayed, tussen 1997 en 2013 eigenaar van Fulham, werd nooit vervolgd. ,,We benadrukken dat we elke vorm van misbruik ten zeerste veroordelen’’, zei Fulham. ,,We zijn nog bezig om te onderzoeken of iemand bij de club op enigerlei wijze is of zou zijn beïnvloed door Al-Fayed, zoals beschreven in recente rapporten.’’

Gibbons vertelde in een interview met The Athletic, onderdeel van The New York Times, dat ze twee keer naar het kantoor van Al-Fayed boven het warenhuis Harrods werd geroepen onder het voorwendsel dat ze met zijn kinderen over voetbal zou praten. Maar toen ze daar arriveerde was hij daar alleen.

Gekust
Volgens de speelster zou Al Fayed haar op schoot hebben getrokken, haar knie hebben gestreeld en haar krachtig op de lippen hebben gekust toen ze probeerde weg te gaan tijdens het bezoek. ,,Ik weet nog dat ik me ziek voelde, echt fysiek ziek, toen ik daar wegging’', herinnert ze zich.

,,Eindelijk mijn verhaal vertellen zal me hopelijk van de schaamte, verlegenheid en pijn afhelpen die ik jarenlang met me heb meegedragen’’, zei Gibbons, die op internationaal niveau voor Ierland speelde. ,,Als dit ook maar één persoon kan helpen om zich open te stellen en vrij te raken van dezelfde lasten, dan zal ik gelukkig zijn.’’

Mohammed Al-Fayed is de vader van Dodi Al-Fayed, die in 1997 samen met de Britse prinses Diana omkwam bij een auto-ongeluk in Parijs.

https://www.ad.nl/buitenl(...)r-al-fayed~adaf8c3a/

Je haalt wat op je hals met Oosters-buitenlands geld. Is er ooit een geslaagde combinatie geweest, met een goede afloop ? Chelsea, Vitesse, Fulham, Den Bosch.....etc.......

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 16:38:22 #2
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_215310637
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 15:53 schreef tong80 het volgende:

[..]
Door opmerkingen en figuren zoals jij durven vrouwen geen aangifte te doen. Familie van Johan Derksen toevallig ? Of met opzet.

In eerste instantie ben ik het met klaas* eens.

Want wat zij heeft gedaan is hem de gelegenheid geven om dit een 20+ jaar lang bij meer vrouwen te doen. Hier had ze dezelfde dag aangifte van moeten doen. En anders naar een The Sun ( :D ) stappen.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 17:30:22 #3
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215311054
Ronnie.

prachtige vrouwennaam
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 oktober 2024 @ 17:33:17 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_215311081
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 17:30 schreef RamboDirk het volgende:
Ronnie.

prachtige vrouwennaam
Mijn oom heette Bep en m'n tante Hennie. Had ook andersom gekund.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 17:34:19 #5
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215311085
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 17:33 schreef tong80 het volgende:

[..]
Mijn oom heette Bep en m'n tante Hennie. Had ook andersom gekund.

Bedankt voor deze info, Hermien.
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 oktober 2024 @ 17:37:43 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_215311106
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 17:34 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Bedankt voor deze info, Hermien.
Mijn vader heette Willie. Lustte geen wortels.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')