Das wel een goed idee van stellinkasten ja,quote:Op zondag 12 januari 2025 18:21 schreef Ama het volgende:
Maar mooie vitrinekasten (voor LEGO) zijn wel prijzig ja. Heb wel eens zitten kijken. Maar ziet er wel clean uit allemaal in een vitrine.
@LeonardoDaVinciquote:
Ik heb de ijsvogel en het vogelhuisje, beide zijn erg mooi geworden, ook het boeket rozen is erg aan te bevelenquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat zijn jullie favoriete sets onder de pak hem en beet 50 euro?
Tienermeisjes kunnen dit niet betalen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:33 schreef FlyingFish het volgende:
Daar zijn ze wel erg laat mee, alle tienermeisjes die dat leuk vonden zijn dat al lang en breed ontgroeid.
Ik vind hem wel geinig alleen heb ik ook weer niet oneindig veel plek dus ik weet het nog niet.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:48 schreef Viv het volgende:
[..]
Tienermeisjes kunnen dit niet betalen.Ze mikken hiermee op mensen die inmiddels meer te besteden hebben, en uit nostalgie zoiets zouden willen aanschaffen.
net als die lotr set: mooie voor de fan waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:25 schreef Ama het volgende:
Het duurt nog even en er is er ook nog geen officiële foto maar rond Black Friday dit jaar komt er een Star Trek set uit van de USS Enterprise D. Prijs nog niet bekend, 3600 stukjes en 9 poppetjes.
(Zelf heb ik niks met Star Trek maar dacht deel het toch even.)
Ja eens maar voor de fan is het wel leuk dat er een keer iets van Star Trek komt in plaats van alleen maar Star Wars.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:25 schreef mschol het volgende:
[..]
net als die lotr set: mooie voor de fan waarschijnlijk.
zelf koop ik em niet
Ben ook geen lotr fan maar heb hem wel gekocht omdat ik het 1 vd vetste builds vind.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:25 schreef mschol het volgende:
[..]
net als die lotr set: mooie voor de fan waarschijnlijk.
zelf koop ik em niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 04-02-2025 08:57:42 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
nice, welk setje staat daar in de hoek verlicht te zijn?quote:Op zondag 19 januari 2025 20:42 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Batman Tumbler!
Harry Potter kasteel volgens mijquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
nice, welk setje staat daar in de hoek verlicht te zijn?
https://www.lego.com/nl-n(...)le-and-grounds-76419quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:09 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Harry Potter kasteel volgens mij
Series 4 is vrij matig imo, series 5 (Thieves of Tortuga en Transylvania) en series 6 (Sequoia) zijn daarentegen wel erg tof.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:09 schreef bleiblei het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd, nig iemand die op een bepaalde bricklink series 4 set zit te azen? Die gaan komende week in de verkoop.
Zelf wordt ik er niet heel enthousiast van dus sla over (denk ik).
wild west treinquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:09 schreef bleiblei het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd, nig iemand die op een bepaalde bricklink series 4 set zit te azen? Die gaan komende week in de verkoop.
Zelf wordt ik er niet heel enthousiast van dus sla over (denk ik).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |