quote:Op zondag 29 december 2024 10:59 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Die hamster wil ik ook gaan halen voor mijn vriendin. Er zitten er een paar bij die best schattig zijn. Ik moet alleen kijken waar ik ze ga halen. Ik schaam me altijd beetje als ik alles loop te scannen met de app.
quote:
Daar zeg je wat!quote:Op zondag 29 december 2024 12:01 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja, dan scan je de QR code en zie je welke mini erin zit.
Ik ga tzt wel even naar een Intertoys of zo. Even kijken voor die paar die ik wil.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:11 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daar zeg je wat!
Ik koop mijn Minifigures altijd via Vinted, omdat ik er meestal maar 1 of 2 leuk vind in een serie. Dan betaal ik liever iets meer voor de garantie dat ik meteen mijn favoriet krijg, in plaats van op goed geluk die zakjes/doosjes te kopen.
Nu met serie 27 zit ik op die hamster te wachten, maar zie ik vrijwel alleen de Wolfpack op Vinted voorbijkomen. Kennelijk heeft men besloten dat dit de meest lucratieve Minifigure is, en kopen ze deze gericht voor de doorverkoop met behulp van die app.
Irritante ontwikkeling wel.
De lokale Lego winkel pakt de zakjes gewoon uit zodat je kan kiezenquote:Op zondag 5 januari 2025 17:11 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daar zeg je wat!
Ik koop mijn Minifigures altijd via Vinted, omdat ik er meestal maar 1 of 2 leuk vind in een serie. Dan betaal ik liever iets meer voor de garantie dat ik meteen mijn favoriet krijg, in plaats van op goed geluk die zakjes/doosjes te kopen.
Nu met serie 27 zit ik op die hamster te wachten, maar zie ik vrijwel alleen de Wolfpack op Vinted voorbijkomen. Kennelijk heeft men besloten dat dit de meest lucratieve Minifigure is, en kopen ze deze gericht voor de doorverkoop met behulp van die app.
Irritante ontwikkeling wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Vanaf morgen zijn ze 3 voor ¤9 zelfs, voor wie er meerdere wil.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:48 schreef Da hopman het volgende:
Vandaag de app van Falconbrick getest in mijn zoektocht naar de minifig met steampunkthema. Bij kruidvat zijn de minifigs nu 3,49. Werkte prima. Medewerker vroeg wel wat ik aan het doen was en dacht dat ik bij Lego werkte.
Het is geluktquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm hier maar even vragen. Ik heb een grote kist gebouwd van Technic liftarms, alleen de klep is veel te zwaar voor het scharnier wat er nu op zit.
[ afbeelding ]
Hoe zou ik dit beter kunnen doen? Gewoon op meer punten vast zetten langs die achterwand? Of heel het scharnier op een andere manier uitvoeren?![]()
Ik zou er 2 of 3 van deze op gelijke onderlinge afstanden tussen kunnen zetten met friction pins 3 bijvoorbeeld![]()
[ afbeelding ]
Of moet/kan het beter helemaal anders?
Day onequote:
Wellicht moc van maken met gameboy hardware erinquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Day one
Al vraag ik me wel af hoe groot ie gaat zijn.
genoeg plek voor nog een paar plantjesquote:Op zondag 12 januari 2025 16:30 schreef Ama het volgende:
Ik kon het de laatste tijd toch niet laten en had zelf nog twee plantjes erbij gekocht. Ik heb ook nog een boeket om te maken.
[ link | afbeelding ]
En mijn Harry Potter treinset is af. Staat erg leuk.Nu nog meer van Harry Potter haha, naast die andere drie dingen die ik heb.
[ link | afbeelding ]
opzich wel, maar zo staat het ook niet onaardig, net hoe druk je het wil hebbenquote:Op zondag 12 januari 2025 17:04 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
genoeg plek voor nog een paar plantjes
In mijn geval zal dat zijn tot dat er niks meer bij past.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:57 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich wel, maar zo staat het ook niet onaardig, net hoe druk je het wil hebben
als het in mijn woonkamer zou zijn zou ik er denk ik max 2 van gelijk formaat bijzetten.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:00 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
In mijn geval zal dat zijn tot dat er niks meer bij past.
Ik vind het zo leuk staan op dit plankje, er hangt nog een poster en ik zit daar met de laptop dus het hoeft van mij ook niet mega druk te zijn boven mijn hoofd.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:00 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
In mijn geval zal dat zijn tot dat er niks meer bij past.
Een glazen vitrine kast? zit zelf ook rond te kijken voor een kast, maar die zijn nog relatief duur.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk staan op dit plankje, er hangt nog een poster en ik zit daar met de laptop dus het hoeft van mij ook niet mega druk te zijn boven mijn hoofd.
Naast mijn bureau heb ik nog een kast waar ook LEGO op staat.
Ik heb voor nu twee stellingkasten (moet er nog 1 in elkaar zetten en komt ook bij mijn bureau te staan) en een groot dressoir waar van alles op kan staan. Ooit wil ik die stellingkasten wel vervangen voor iets anders maar voor nu staat het wel oke (gelukkig is het frame zwart) en staat LEGO niet in de weg.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Een glazen vitrine kast? zit zelf ook rond te kijken voor een kast, maar die zijn nog relatief duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |