Een zoentje en even een slinger eraan gegeven in de wc.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:46 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ze zijn all-the-way gegaan. Dat weet ik zeker.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:29 schreef marko24 het volgende:
Hoe dan ook, ze is een avond gegaan met die gast maar er is vrij weinig gebeurd. Ze hebben vooral gepraat en dan in het naar huis gaan hebben ze nog even gezoend en heeft hij haar nog even 'bevredigd'. Maar dat was het dan dus de schade viel mee.
Er kwam inderdaad schuim uit alle gaten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:01 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Denk dat dit een eufemisme is voor "volledig afgekit"
Even voor de goede orde: als zij over een week aangeeft dat ze weer een man is tegengekomen met wie het goed klikte en ze heeft alleen maar zichzelf laten bevredigen, valt dan de schade mee?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:29 schreef marko24 het volgende:
Woohoo zoveel reacties omg.
Even een update waar blijkbaar iedereen op zit te wachten. En nogmaals dit is echt gebeurd, niet verzonnen ofzo.
Hoe dan ook, ze is een avond gegaan met die gast maar er is vrij weinig gebeurd. Ze hebben vooral gepraat en dan in het naar huis gaan hebben ze nog even gezoend en heeft hij haar nog even 'bevredigd'. Maar dat was het dan dus de schade viel mee.
Toen ze thuis kwam was het dikke ruzie uiteraard, dus toen ben ik in de auto gestapt en een rondje gaan rijden om tot bedaren te komen en dat is gelukt, daarna hebben we het rustig uitgepraat en kreeg ik (uiteraard en zeer terecht) het verwijt dat ik hetzelfde had gedaan en het nu haar kwalijk nam.
Maargoed lang verhaal kort, het lijkt weer enigszins ok op dit moment. We hebben na dat moment zelfs eens veel meer en heftigere seks gehad dus misschien komen we er zelfs wel sterker uit.
Maar ik ben er wel even ziek van geweest. Ik stond echt op het punt om er een punt achter te zetten. Ik was enorm gekwetst dat ze met een ander was gegaan. Ik sta niet bekend als een jaloers type, maar zoenen is bij mij enorm intiem. En ik had niet verwacht dat het met zo zou raken. Ik was er toch een paar dagen ziek van.
Maar uiteindelijk hebben we afgesproken dat we onze verlangens gewoon eerlijk delen. Ook al is dat dus seks met een ander en daar gewoon open over praten. Dus geen stiekem gedoe meer.
Hoe dat af gaat lopen geen flauw idee, de tijd zal het leren.
Laat me asjeblieft hopen dat dit een onzin verhaal is. Met je de schade viel mee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:29 schreef marko24 het volgende:
Haha en jij gelooft dat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:29 schreef marko24 het volgende:
Woohoo zoveel reacties omg.
Even een update waar blijkbaar iedereen op zit te wachten. En nogmaals dit is echt gebeurd, niet verzonnen ofzo.
Toen ze thuis kwam was het dikke ruzie uiteraard, dus toen ben ik in de auto gestapt en een rondje gaan rijden om tot bedaren te komen en dat is gelukt, daarna hebben we het rustig uitgepraat en kreeg ik (uiteraard en zeer terecht) het verwijt dat ik hetzelfde had gedaan en het nu haar kwalijk nam.
Maargoed lang verhaal kort, het lijkt weer enigszins ok op dit moment. We hebben na dat moment zelfs eens veel meer en heftigere seks gehad dus misschien komen we er zelfs wel sterker uit.
Maar ik ben er wel even ziek van geweest. Ik stond echt op het punt om er een punt achter te zetten. Ik was enorm gekwetst dat ze met een ander was gegaan. Ik sta niet bekend als een jaloers type, maar zoenen is bij mij enorm intiem. En ik had niet verwacht dat het met zo zou raken. Ik was er toch een paar dagen ziek van.
Maar uiteindelijk hebben we afgesproken dat we onze verlangens gewoon eerlijk delen. Ook al is dat dus seks met een ander en daar gewoon open over praten. Dus geen stiekem gedoe meer.
Hoe dat af gaat lopen geen flauw idee, de tijd zal het leren.
Wat een leuke rubriek, dit compleet ongeloofwaardige verhaalquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:29 schreef marko24 het volgende:
er is vrij weinig gebeurd.
Ze hebben vooral gepraat en
even gezoend en heeft hij haar nog even 'bevredigd'.
dus de schade viel mee.
dikke ruzie uiteraard
ik ben er wel even ziek van geweest. Ik stond echt op het punt om er een punt achter te zetten. Ik was enorm gekwetst dat ze met een ander was gegaan.
Maar uiteindelijk hebben we afgesproken dat we onze verlangens gewoon eerlijk delen. Ook al is dat dus seks met een ander
Whut?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:21 schreef De_Pel het volgende:
Ze is dus gewoon helemaal tot het randje afgevuld en wordt vanaf nu waarschijnlijk met regelmaat volledig uitgewoond door een andere potige negert terwijl jij als cuck de restjes kan opslobberen.
Hoeren zoenen om die reden toch ook niet?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:14 schreef Samhain het volgende:
Zoenen is intiem maar klaarkomen niet?
Hoeren zoenen helemaal wel?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoeren zoenen om die reden toch ook niet?
Okay.quote:
Het ligt er voor mij toch wel een beetje te dik bovenop dat TS zijn aandacht wilt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Vind dit toch wel een vermakelijk topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |