Zeg je me dat nu alleen om me te plezieren en er vanaf te zijn, of heb je daadwerkelijk effe wat rondgebladerd, G.? Ik vind het bijzonder verdacht.quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:30 schreef Gellius het volgende:
Ik heb es effe wat rondgebladerd en het is inderdaad "Een weekend in Oosteinde", JAM.
quote:Een ober slofte op hen toe, de man droeg dikke, sombere schoenen met dikke gummizolen, die een piepend geluid maakten als hij de even liet schuren over het zand. Natuurlijk hield de routinier met zijn neus van vader op zoon stil voor de stoel van Camonier, en die bestelde zonder stemverheffing en met even zichtbaar cirkelende hand witte wijn en twee gebakjes. Dat zette de ober bijna in draf, hij haalde zelfs nog even een tafeltje en snelde heen en weer alsof alles hem tot een eer was geworden.
Er is mij een schaap verscheurdquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:46 schreef sigme het volgende:
Bericht uit de provincie.
Er is mij een schaap verscheurd.
BIJ12 (wie kent het niet?) heeft laten weten dat is vastgesteld dat de boosdoener gebruik heeft gemaakt van wolfspeeksel. Vandaag stuurden zij mij een besluitbrief. Er is een tegemoetkoming toegekend. Met aftrek op de standaardwaarde van een schaap wegens provincialiteit van betreffende schaap.
Nee dan moet je in Raad-je-Plaatje zijn.quote:Op maandag 30 juni 2025 16:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is het nog steeds de bedoeling om lang niet te reageren in dit topic?
Ik wist niet eens dat het na 'door het lijden dat men vreest' nog verder ging! Dat heb ik toch maar weer geleerd vandaag..quote:Op maandag 30 juni 2025 18:35 schreef sigme het volgende:
waarbij moet worden aangetekend dat ik onlangs in Hoogeveen (of all places) door een spreker kreeg toegeworpen
"De mens lijdt het meest......"
De zaal mocht antwoorden en hield zorgvuldig de waffel gesloten, dus toen heb ik het rijmpje maar afgemaakt, maar wel met wat meer regels dan verwacht. Tot god aan toe.
Vandaag zocht liefste naar de bron van het rijmpje en stuitte op nog meer dichtregels, maar die vind ik van te hoog sinterklaasgehalte om te gaan onthouden.
En dan nog wel voor een volle zaal!quote:Op maandag 30 juni 2025 18:49 schreef sigme het volgende:
Dat weet vrijwel niemand, LXIV, dus dat is een schot voor open doel voor een volleerd betweter als ik.
Hoe is het verder gesteld met de land en tuinbouw in het Hoge Noorden? De vorst de grond al uit?quote:Op maandag 30 juni 2025 18:53 schreef sigme het volgende:
Nou nou, dat nou ook weer niet hoor.
Het was een soort promotiedagje voor https://www.aofondsrijk.nl en dat een is leutig uitstapje als je de collega's wel een dagje kan missen, maar meer moet je je er niet van voorstellen. Dus zeg 20 man (m/v) in een bioscoopzaal.
Een mooitje inderdaad. Maar niet vergeten ook nog wat tijd&aandacht aan je geliefde te geven!quote:Op maandag 30 juni 2025 20:32 schreef sigme het volgende:
Geen idee, LXIV. Alle tijd en aandacht wordt opgeslokt door Mooitje.
[ afbeelding ]
Wolfspeekselquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:46 schreef sigme het volgende:
Bericht uit de provincie.
Er is mij een schaap verscheurd.
BIJ12 (wie kent het niet?) heeft laten weten dat is vastgesteld dat de boosdoener gebruik heeft gemaakt van wolfspeeksel. Vandaag stuurden zij mij een besluitbrief. Er is een tegemoetkoming toegekend. Met aftrek op de standaardwaarde van een schaap wegens provincialiteit van betreffende schaap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |