Ik heb gewoon de bovenste helft van mijn top 1000 van mijn blog geplukt en gemaild. Inclusief opmaak enzo.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:06 schreef Tussle266 het volgende:
Hebben jullie je Excel al aangeleverd?
quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die tips waren van luisteraars overigens, niet m'n eigen smaak.
Ik hoop zelf dat eefje weer haar rentree maakt met scheef of de parade. En froukje zou ook niet misstaan.
We willen met MuMe o.a. deze nummers pushen:quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nope heb er moeite mee dit jaar. Is er misschien nog een stemactie om bij aan te sluiten?
Alle PrePush-tipsquote:Adele - Hometown Glory
Arcade Fire - Reflektor
Arcade Fire - Sprawl II
Archive - Collapse/Collide
Arctic Monkeys - 505
Arctic Monkeys - Do I Wanna Know?
Balthazar - Fifteen Floors
Big Thief - Not
Billie Eilish - Birds of a Feather
Blur - The Universal
Bon Iver - Skinny Love
Bran Van 3000 - Astounded
Burial - Archangel
Chappell Roan - Good Luck, Babe!
Charli XCX - guess featuring billie eilish
Charli XCX - the girl, so confusing version with lorde
Chromatics - Cherry
Coldplay - Amsterdam
Eefje de Visser - Bitterzoet
Eefje de Visser - De Parade
Eefje de Visser - Scheef
Fontaines D.C. - In the Modern World
Froukje - Ik Wil Dansen
Froukje - Niets Tussen
Green Day - Basket Case
Haddaway - What Is Love
Het Zesde Metaal - Het Langste Jaar
Het Zesde Metaal - Ploegsteert
Jessie Ware - Free Yourself
Jessie Ware - Wildest Moments
Kate Bush - Cloudbusting
Kim Wilde - Cambodia
Kristin Hersh - Your Ghost
MGMT - Kids
Massive Attack - Unfinished Sympathy
Nick Cave & the Bad Seeds - Into My Arms
Nick Drake - Northern Sky
Public Service Broadcasting - Go!
R.E.M. - Nightswimming
Robyn - Dancing on My Own
Röyksopp feat. Susanne Sundfør - Running to the Sea
Sam Cooke - A Change Is Gonna Come
Sia - Chandelier
Sufjan Stevens - Fourth of July
Tame Impala - The Less I Know the Better
The Antlers - Palace
The Beaches - Blame Brett
The Knife - Silent Shout
The Stone Roses - I Wanna Be Adored
Tim Hardin - How Can We Hang On to a Dream
Underworld - Born Slippy .NUXX
Wende - Deze Gin
Wende - Het Is Genoeg
Wolf Alice - The Last Man on Earth
Daar wil ik wel een nummertje of 17 van steunen (waarvan ik de meeste al heb staan).quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
We willen met MuMe o.a. deze nummers pushen:
[..]
Eentje van mij, smaakvol gezelschap.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
[..]
Alle PrePush-tips
Hozier - Francesca is ook geprepusht, maar volgens mij door een Orinoco-luisteraar die niet ook op MuMe zitquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Mume Hozier niet goed genoeg vindt stelt me overigens wel teleur, mijn andere nummers begrijp ik wel ivm te kitsch, meer dan genoeg noteringen van de plaat en te onbekend
Tim Hardin kwam ook uit mijn kokerquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hozier - Francesca is ook geprepusht, maar volgens mij door een Orinoco-luisteraar die niet ook op MuMe zit
Nu voor het eerst luisteren, klinkt niet slecht
Reflektor is een hele goeie, onbegrijpelijk dat die na 1 of 2 jaar in de lijst alweer eruit getyft is en alleen het middelmatige Everything Now is overgebleven van Arcade Fire. Heb ik wel een paar keer zonder resultaat geprobeerd terug te stemmen, maar wellicht zijn er met een extra boost van MuMe wat meer mogelijkheden.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
[..]
Alle PrePush-tips
Dit gaat over het pushen voor de V500 he, niet voor de uiteindelijke echte lijst der lijsten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Reflektor is een hele goeie, onbegrijpelijk dat die na 1 of 2 jaar in de lijst alweer eruit getyft is en alleen het middelmatige Everything Now is overgebleven van Arcade Fire. Heb ik wel een paar keer zonder resultaat geprobeerd terug te stemmen, maar wellicht zijn er met een extra boost van MuMe wat meer mogelijkheden.
Moet zeggen dat ik voor de rest weinig gouden tips zie op die lijst. Veelal muziek met óf al een mooie notering in de lijst, óf wat mij betreft niet voldoende boeiend. Met name Froukje vind ik een heel vreemde suggestie, die wordt al veel te veel gepusht op de gebruikelijke kanalen en is echt enorm overschat.
Eefje de Visser vind ik nog wel altijd een goede tip, al blijf ik erbij dat je echt samen tot consensus moet komen wélk nummer je van haar gaat pushen, want ze gaan er sowieso niet allemaal in komen.
Strandverbod?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:07 schreef Tussle266 het volgende:
Ik wil eerst even strandverbod zeggen, want dat is waarschijnlijk de enige keer ooit dat dat in deze reeks kan.
Oh haha. Al die lijsten ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit gaat over het pushen voor de V500 he, niet voor de uiteindelijke echte lijst der lijsten.
Voor de T2000 moeten we wat mij betreft voor de laatste artiest eensgezind pushen met 1 favoriet. 2024 is al het jaar van Eefje en dat mag het ook bij Radio 2 worden
Scheef natuurlijk, da's de enige die ook de V500 heeft gehaald.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit gaat over het pushen voor de V500 he, niet voor de uiteindelijke echte lijst der lijsten.
Voor de T2000 moeten we wat mij betreft voor de laatste artiest eensgezind pushen met 1 favoriet. 2024 is al het jaar van Eefje en dat mag het ook bij Radio 2 worden
Denk dat die achteraf toevoegingen aan de keuzelijst wel gewoon de vrije keuzes betreft die het meest worden ingetikt. Een Arriving.. scoorde al jaren Top 100 in die Facebook lijsten (hoogst van de vrije keuzes). Voor de Zwarte Parade werd al meerdere keren actie gevoerd in de emo hoek en The National scoorde bv. ook al jaren Top 10 in de Snob en zal standaard een stemschare van enkele honderden vertegenwoordigen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 08:09 schreef Tussle266 het volgende:
Eefje zou wel beter zijn dan Froukik. De grote vraag is natuurlijk vooral wat de redactie ertoe doet besluiten om een nummer wel of niet toe te voegen, anders dan die playlistwillekeurigheden. Ik snap nog steeds niet zo goed hoe 505 het twee jaar geleden zonder keuzelijst haalde en dat er in de afgelopen 5 jaar anderzijds een stuk of 15 wel achteraf zijn toegevoegd. Tellen ze dan mailtjes, trekken ze gewoon lootjes uit de hoge hoed, gaan ze af op bommeldingen?
Dat dacht ik ooit ook, maar dat heeft 505 dus wel behoorlijk onderuit gehaald. En vorig jaar werden er 6 toegevoegd 2 uur na de lancering van de keuzelijst. Als ik jullie was, dan zou ik een mailbombtactiek toepassen en allemaal op 29 november een mailtje sturen dat Eefje op de keuzelijst moet of anders komt Volkert nog even langs op het Mediapark.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Denk dat die achteraf toevoegingen aan de keuzelijst wel gewoon de vrije keuzes betreft die het meest worden ingetikt. Een Arriving.. scoorde al jaren Top 100 in die Facebook lijsten (hoogst van de vrije keuzes). Voor de Zwarte Parade werd al meerdere keren actie gevoerd in de emo hoek en The National scoorde bv. ook al jaren Top 10 in de Snob en zal standaard een stemschare van enkele honderden vertegenwoordigen.
En dan een Ha ha sukkel, we zenden vandaag uit vanuit beeld & geluid terugkrijgenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ooit ook, maar dat heeft 505 dus wel behoorlijk onderuit gehaald. En vorig jaar werden er 6 toegevoegd 2 uur na de lancering van de keuzelijst. Als ik jullie was, dan zou ik een mailbombtactiek toepassen en allemaal op 29 november een mailtje sturen dat Eefje op de keuzelijst moet of anders komt Volkert nog even langs op het Mediapark.
Ja maar we laten Bartje wel met rust, we moeten die keuzelijstsamenstellers hebben.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En dan een Ha ha sukkel, we zenden vandaag uit vanuit beeld & geluid terugkrijgen
Dit ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 08:09 schreef Tussle266 het volgende:
De grote vraag is natuurlijk vooral wat de redactie ertoe doet besluiten om een nummer wel of niet toe te voegen, anders dan die playlistwillekeurigheden.
Suzan & Freek, Dire Straits en Meat Loaf?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:13 schreef Gretzl het volgende:
Gisteren bij First Dates deed een jongedame mee die zichzelf muziekfreak noemde en 3 favoriete platen had meegenomen. Een typische Top 2000-smaak zou ik zeggen
1/3quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Suzan & Freek, Dire Straits en Meat Loaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |