Limburgers hebben op zich al genoeg in de Top 2000, daarom wordt die geskipt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Alles en iedereen met een ode aan z'n streek of stad is enorm vermoeiend ja. Straks krijgen we ook nog Benny Neyman met z'n ode aan Maastricht in de lijst. Die staat ook al in de Evergreen lijst
Er zal ook een factortje keuzelijst in meegespeeld hebben, gok ik. Ik weet niet precies hoe de keuzelijst van de Top 2000 er toen uitzag, behoudens dat hij maar een kwart was van wat hij nu is. Maar er zullen vast geen 30 Cats-platen op hebben gestaan toen. Maar dat is slechts een vermoeden van matchfixing, ik heb er geen bewijzen voor.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoewel ik er zelf niet op aandring er iets aan te doen, is het ergens wel vreemd dat de Cats behoudens een aantal jaar in de jaren ‘00 nooit zo heel populair zijn geweest in de Top 2000. Als je kijkt hoe dat gaat in de Evergreenlijst.
Ik vind het nog wel aardig als ze de Pogues of Los Lobos nadoen, met het verschil dat Los Lobos wel verstaanbaar zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sws liever Purple Hezze dan Rowwen Haze
Dus nog een week of 5 tot het stemmen op platen die je nooit op Tiktok hoort?quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohja: nog 10 weken tot week 53, mensen
Da's een mooi ruim aanbod; ik hoor alle platen niet op TikTokquote:Op maandag 21 oktober 2024 10:56 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dus nog een week of 5 tot het stemmen op platen die je nooit op Tiktok hoort?
Net Sebastian genot bij Arrow helaas wel direct gevolgd door Jon Boviquote:Op maandag 21 oktober 2024 10:18 schreef Tussle266 het volgende:
Ik dacht dat die Kink vandaag al begon. Blijkt niet zo te zijn. Ik twijfel er sterk over om die lijst van Arrow Crappy Rock te luisteren, maar al die nummers komen de komende weken nog 30 keer in lijsten. Lastig.
Dit jaar, maar het was niet zo'n optocht als bij Sam Klepper.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Was Steve Harley nu dit jaar nog gaan hemelen of was dat al vorig jaar?
Is wel zo'n beetje de grootste naam dit jaar. En dat zegt vooral iets over hoe weinig grote muzikanten zijn overleden in 2024quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Was Steve Harley nu dit jaar nog gaan hemelen of was dat al vorig jaar?
Die luisterde ik altijd in de auto met ivo op weg naar de v500, heerlijke nostalgiequote:Op maandag 21 oktober 2024 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerst de Kink 1500 en de Evergreen (die de laatste 5 uur overlapt, dan mis ik toch weer 7 nummers van de Cats)
Ze brengen het alsof het goed nieuws is...quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
https://www.ad.nl/show/ru(...)po-radio-2~ad70570e/
Zo'n beetje vergelijkbaar met Kris Kristofferson, Melanie, John Mayall, Duane Eddy en Eric Carmen denk ik, qua grootte.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is wel zo'n beetje de grootste naam dit jaar. En dat zegt vooral iets over hoe weinig grote muzikanten zijn overleden in 2024
Patrick Kicken begon al te speculeren over z'n opvolging maar niet meer nodig danquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
https://www.ad.nl/show/ru(...)po-radio-2~ad70570e/
Oh ja, Melanie. Dat is al 2 slots weg bij mij.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zo'n beetje vergelijkbaar met Kris Kristofferson, Melanie, John Mayall, Duane Eddy en Eric Carmen denk ik, qua grootte.
Ik werd helemaal down van de radiofora de laatste tijd. Al die users willen de zogenaamde vrijkomende plekken laten invullen door Daniel Lippens.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Patrick Kicken begon al te speculeren over z'n opvolging maar niet meer nodig dan
Ahja, ik wist dat ik er 1 vergeten was. Misschien wel groter dan Steve Harley.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:03 schreef Tussle266 het volgende:
Sergio Mendes staat met die erwtjes op de keuzelijst, dat komt zijn DAB vast ten goede. Alle anderen zullen toch vooral op november moeten mikken? Behalve die ene uit de directie dan...
En toen Stenders zich vorige week had ziekgemeld bij Veronica kwamen ook meteen weer de geruchten dat hij in gesprek was om naar Radio 2 te gaanquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik werd helemaal down van de radiofora de laatste tijd. Al die users willen de zogenaamde vrijkomende plekken laten invullen door Daniel Lippens.
Rot nou een end op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |