En Tim op zn broek dan?quote:Op woensdag 6 november 2024 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geruchten (Kicken) gaan, dat Morad vanaf januari weer van 20-22 mag gaan doen. Wat betekent dat we Daniel Lippens iig niet tijdens Christelijke uren gaan horen
Als die al naar 2 gaat, is dat nog niet in januari, dus mag nog niet warmdraaien in week 53quote:
Waaaaaaat.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:17 schreef Gretzl het volgende:
Ik ga de FOK! stats wel enorm missen in december
Met Corona is de klad er wel een beetje ingekomen bij jou hoorquote:Op woensdag 6 november 2024 17:28 schreef Dagoduck het volgende:
Nog maar even mijn dagrecords opgezocht en veiliggesteld.
Mijn top 3, en enige keren boven de 1300:
30-12-2017 1304
30-12-2019 1500
30-12-2020 1350
Allemaal op 30 december
Leeftijd. En onverschilligheid.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Met Corona is de klad er wel een beetje ingekomen bij jou hoor
Ja fatsoenlijke speakers kunnen (tot op bepaalde hoogte) echt flink verschil uit makenquote:Op donderdag 7 november 2024 23:33 schreef PzKpfw het volgende:
Ben benieuwd welke nummers me deze editie weten te verassen. Heb afgelopen jaar afscheid genomen van m'n oude tafelradio en geïnvesteerd in een leuke stereo-installatie. Wat een verschil maakt dat voor bepaalde nummer, zoveel detail.. Viel me daardoor bijvoorbeeld nu pas op dat je bij Otis Redding - Sitting on the dock of the bay de branding op de achtergrond hoort.
De dialectplaag is lastig uit te roeien blijkbaarquote:Op woensdag 13 november 2024 10:08 schreef Tussle266 het volgende:
Om eraan toe te voegen dat de ellende officieel begonnen is voor dit jaar: https://www.noordhollands(...)-ander/26394694.html
Er staat ook: niet de een voor de ander. Met andere woorden, het is nog maar een kwestie van tijd voor je naast ABBA- en Queen-lijstjes ook Lochem- en Arnemuiden-lijstjes krijgt?quote:Op woensdag 13 november 2024 10:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De dialectplaag is lastig uit te roeien blijkbaar
Die lijkt me volledig kansloos. Net als een Sweet Victory een jaartje geluk gehad met timing en achtergrond.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:50 schreef Tussle266 het volgende:
Ik hoorde vandaag voor het eerst (en waarschijnlijk voor het laatst) Astronomy in een andere context dan de Top 2000. Die zijn we toch zeker ook kwijt als stokkenseizoen begint over 2 weken?
Radio 2 mag er wel iets van een filter op zetten. Ede Staal of Neet Oet Lottum hebben nog wel iets van een brede regionale achterban, maar met een beetje pech staat binnenkort elke Jan Doedel erin die een paar honderd stemmers kan mobiliseren.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:15 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er staat ook: niet de een voor de ander. Met andere woorden, het is nog maar een kwestie van tijd voor je naast ABBA- en Queen-lijstjes ook Lochem- en Arnemuiden-lijstjes krijgt?
Die hoofdletter S doet vermoeden dat je Drukwerk als dialectpop ziet, wat het natuurlijk niet is. Net zoals Guus dat niet is.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die dialectbagger mag wel per direct opflikkeren, maar ik vrees dat er gewoon weer een Slinger aan gegeven wordt.
Ik vind Drukwerk wel anders dan, zeg, André Hazes.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die hoofdletter S doet vermoeden dat je Drukwerk als dialectpop ziet, wat het natuurlijk niet is. Net zoals Guus dat niet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |