Met alles ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Een klein deel wel ja, mja het leven heeft gewoon risico's. Een houtkachel raakt veel dieper de menselijke ziel, we leefden in de prehistorie ook rond de warmte van een vuur. Dat zit zo in ons ingebakken. Voor je mentale gezondheid is een houtkachel echt fantastisch.
Alles moet zo klinisch mogelijk, welkom in de rubbertegelmaatschappij. Ze strippen echt de menselijkheid van ons af.
Ben momenteel bezig met het zoeken van een baan in het buitenland. Nog niet raak geschoten, maar ga dit pauperland echt verlaten in de toekomst.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met alles ja.
Bah. Blij dat ik niet in kutrech woon. Of een willekeurige andere beperkte wokejankplek.
Het progressief-linkse maakbaarheidsdenken; de totalitaire overheidsdwang op alle aspecten van de samenleving. Het lijkt erg veel op het communisme.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Een klein deel wel ja, mja het leven heeft gewoon risico's. Een houtkachel raakt veel dieper de menselijke ziel, we leefden in de prehistorie ook rond de warmte van een vuur. Dat zit zo in ons ingebakken. Voor je mentale gezondheid is een houtkachel echt fantastisch.
Alles moet zo klinisch mogelijk, welkom in de rubbertegelmaatschappij. Ze strippen echt de menselijkheid van ons af.
Slovenië, Kroatië etc voor 30k een huis lachwekkend eigenlijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ben momenteel bezig met het zoeken van een baan in het buitenland. Nog niet raak geschoten, maar ga dit pauperland echt verlaten in de toekomst.
Daar gaat het dan ook mis, er hoeft in een wijk maar 1 droplul te wonen die zijn bewerkte natte hout in de kachel gooit en iedereen heeft er last van.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:04 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk dat een barbecue, vuurkorf of in de stad wonen slechter is voor de gezondheid. Dat ruik je constant, en je zit constant in die rook. Bij een goede houtkachel met een goede schoorsteen is dat minimaal. Ik ruik echt niks van m'n houtkachel, alleen de eerste vijf minuten als ik 'm aansteek. En als je goed stookt is er ook echt nul rookontwikkeling.
Het gaat wel wat verder dan dat. Ik merk het ook op m'n eigen werk. Letterlijk elk minimaal risicootje moet ingedamd worden. We gebruikten echt jaren lang een stanleymesje voor iets. Iemand had zich gesneden, echt minimaal schrammetje. Boem, incidentenrapport, en twee weken later mogen we geen stanleymes meer gebruiken en is alles uit de roulatie. Nu een stompe schaar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:07 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het progressief-linkse maakbaarheidsdenken; de totalitaire overheidsdwang op alle aspecten van de samenleving. Het lijkt erg veel op het communisme.
Goede onderbouwingquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Aangedikt wc eend onderzoek van een minderheid schreeuwers.
[..]
Het is niet snugger om nog (optie tot) houtstook in een huis te installeren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hier gaan andere gemeenten natuurlijk achteraan.
Maat van me heeft zijn huis totaal verbouwd met houtstook optie. Die kan daar dan 10 jaar van genieten voordat den gestapo langskomt.
Kom dan, wc eend.quote:
Dat je niets ruikt wil niet zeggen dat het goed is. Zelfs een moderne houtkachel staat gelijk aan 750 vrachtwagens uit 2014. Rampzalig dus.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:04 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk dat een barbecue, vuurkorf of in de stad wonen slechter is voor de gezondheid. Dat ruik je constant, en je zit constant in die rook. Bij een goede houtkachel met een goede schoorsteen is dat minimaal. Ik ruik echt niks van m'n houtkachel, alleen de eerste vijf minuten als ik 'm aansteek. En als je goed stookt is er ook echt nul rookontwikkeling.
Onder welke omstandigheden? Zeker de meest voordelige voor de uitkomst voor de antibrigade.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat je niets ruikt wil niet zeggen dat het goed is. Zelfs een moderne houtkachel staat gelijk aan 750 vrachtwagens uit 2014. Rampzalig dus.
En goed stoken bestaat niet.
In België doen ze niet anders. Ook veel minder zonnepanelen dan hier. Belgen zijn niet gek die denken boete op terugleveren? Dan geen panelen. Zie ook veel pelletkachels daar trouwens bij mensen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het is niet snugger om nog (optie tot) houtstook in een huis te installeren.
Nee, natuurlijk niet, maar als je het ruikt is het per definitie in een veel grotere concentratie aanwezig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat je niets ruikt wil niet zeggen dat het goed is. Zelfs een moderne houtkachel staat gelijk aan 750 vrachtwagens uit 2014. Rampzalig dus.
En goed stoken bestaat niet.
Zo'n mening ook.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In België doen ze niet anders. Ook veel minder zonnepanelen dan hier. Belgen zijn niet gek die denken boete op terugleveren? Dan geen panelen. Zie ook veel pelletkachels daar trouwens bij mensen.
Sukkel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:41 schreef suijkerbuijk het volgende:
Deze winter ga ik lekker vuildiesel stoken als verwarming.
Diesel is oud geworden.
Dus even 150liter weg branden.
Zo heb ik.mijn verplichtingen weer gedaan voor vervuiling.
Geniet er van .
Zal je buiten de EU moeten gaan zoeken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ben momenteel bezig met het zoeken van een baan in het buitenland. Nog niet raak geschoten, maar ga dit pauperland echt verlaten in de toekomst.
Nee joh Slovenië Kroatië ofzo dikke primaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:44 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Zal je buiten de EU moeten gaan zoeken.
Deze achterlijkheid wat Nederland heeft komt van uit de EU.
Anderen landen zullen er ook aan moeten geloven vroeg of later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |