abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215300821
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 18:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Een klein deel wel ja, mja het leven heeft gewoon risico's. Een houtkachel raakt veel dieper de menselijke ziel, we leefden in de prehistorie ook rond de warmte van een vuur. Dat zit zo in ons ingebakken. Voor je mentale gezondheid is een houtkachel echt fantastisch.

Alles moet zo klinisch mogelijk, welkom in de rubbertegelmaatschappij. Ze strippen echt de menselijkheid van ons af.
Met alles ja.
Bah. Blij dat ik niet in kutrech woon. Of een willekeurige andere beperkte wokejankplek.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215300831
Ik denk dat een barbecue, vuurkorf of in de stad wonen slechter is voor de gezondheid. Dat ruik je constant, en je zit constant in die rook. Bij een goede houtkachel met een goede schoorsteen is dat minimaal. Ik ruik echt niks van m'n houtkachel, alleen de eerste vijf minuten als ik 'm aansteek. En als je goed stookt is er ook echt nul rookontwikkeling.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 18:06:26 #78
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_215300849
Allemaal leuk en aardig, maar moderne middelen als warmtepompen e.d. als alternatief werken uiteindelijk minder effectief dan gedacht en zijn geldverslinders.

Totdat ze eindelijk opnieuw ontdekken dat de straks verboden houtkachel inderdaad geweldig functioneert, daarnaast gas uit voorhanden zijnde gasvelden en fossiele brandstoffen ook vrijwel het beste werken i.t.t. allerhande krampachtig geïmplementeerde ''schone methodes'' die verplicht opgelegd worden voor 2030.

Ter illustratie: TATA en andere zware industriële complexen, waar kolencentrales vooralsnog streng in de ban moeten, uiteindelijk gewoon verder laten gaan met gebruik fossiele brandstoffen.
En eventueel importeren van goedkope Russische kolen daarbij als mogelijkheid doen gelden.

Bv. ook wederom Groningse putten heropenen tot levering van het aloude gas tot de mogelijkheden laten behoren, en gaan met die banaan. Andere gasvelden (verderop in het NL-se kustgebied) snel gebruiksklaar maken en activeren. Da's dan pech hebben voor Groningse contreien of elders, men moet nu eenmaal verder in relatief onzekere tijden van nu.

Scjvb
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_215300852
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 18:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Met alles ja.
Bah. Blij dat ik niet in kutrech woon. Of een willekeurige andere beperkte wokejankplek.
Ben momenteel bezig met het zoeken van een baan in het buitenland. Nog niet raak geschoten, maar ga dit pauperland echt verlaten in de toekomst. O+
pi_215300864
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 18:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Een klein deel wel ja, mja het leven heeft gewoon risico's. Een houtkachel raakt veel dieper de menselijke ziel, we leefden in de prehistorie ook rond de warmte van een vuur. Dat zit zo in ons ingebakken. Voor je mentale gezondheid is een houtkachel echt fantastisch.

Alles moet zo klinisch mogelijk, welkom in de rubbertegelmaatschappij. Ze strippen echt de menselijkheid van ons af.
Het progressief-linkse maakbaarheidsdenken; de totalitaire overheidsdwang op alle aspecten van de samenleving. Het lijkt erg veel op het communisme.
pi_215300884
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 18:06 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ben momenteel bezig met het zoeken van een baan in het buitenland. Nog niet raak geschoten, maar ga dit pauperland echt verlaten in de toekomst. O+
Slovenië, Kroatië etc voor 30k een huis lachwekkend eigenlijk :')
  Forum Admin vrijdag 18 oktober 2024 @ 18:10:04 #82
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215300896
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 18:04 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk dat een barbecue, vuurkorf of in de stad wonen slechter is voor de gezondheid. Dat ruik je constant, en je zit constant in die rook. Bij een goede houtkachel met een goede schoorsteen is dat minimaal. Ik ruik echt niks van m'n houtkachel, alleen de eerste vijf minuten als ik 'm aansteek. En als je goed stookt is er ook echt nul rookontwikkeling.
Daar gaat het dan ook mis, er hoeft in een wijk maar 1 droplul te wonen die zijn bewerkte natte hout in de kachel gooit en iedereen heeft er last van.

Vuurkorven worden sowieso bijna altijd verkeerd gebruikt :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_215300904
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 18:07 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Het progressief-linkse maakbaarheidsdenken; de totalitaire overheidsdwang op alle aspecten van de samenleving. Het lijkt erg veel op het communisme.
Het gaat wel wat verder dan dat. Ik merk het ook op m'n eigen werk. Letterlijk elk minimaal risicootje moet ingedamd worden. We gebruikten echt jaren lang een stanleymesje voor iets. Iemand had zich gesneden, echt minimaal schrammetje. Boem, incidentenrapport, en twee weken later mogen we geen stanleymes meer gebruiken en is alles uit de roulatie. Nu een stompe schaar. :')

En je kan het zo gek nog niet bedenken. Zo gedraagt de overheid zich ook.
pi_215301038
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 17:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Aangedikt wc eend onderzoek van een minderheid schreeuwers.
[..]
Goede onderbouwing :')
pi_215301056
Het is een feit van algemene bekendheid dat vooral tokkies hier van genieten. En dan niet eens zozeer om de besparing, want dat valt reuze mee.

Prima maatregel dus om dit domme volk te heropvoeden.
pi_215301060
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 17:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
Hier gaan andere gemeenten natuurlijk achteraan.

Maat van me heeft zijn huis totaal verbouwd met houtstook optie. Die kan daar dan 10 jaar van genieten voordat den gestapo langskomt.
Het is niet snugger om nog (optie tot) houtstook in een huis te installeren.
pi_215301073
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 18:20 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Goede onderbouwing :')
Kom dan, wc eend.
1947-2016
pi_215301087
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 18:04 schreef Discombobulate het volgende:
Dat je niets ruikt wil niet zeggen dat het goed is. Zelfs een moderne houtkachel staat gelijk aan 750 vrachtwagens uit 2014. Rampzalig dus.
En goed stoken bestaat niet.
pi_215301113
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 18:23 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Dat je niets ruikt wil niet zeggen dat het goed is. Zelfs een moderne houtkachel staat gelijk aan 750 vrachtwagens uit 2014. Rampzalig dus.
Onder welke omstandigheden? Zeker de meest voordelige voor de uitkomst voor de antibrigade.

Hier pak aan, heb je een getalletje.
1947-2016
pi_215301120
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 18:22 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Het is niet snugger om nog (optie tot) houtstook in een huis te installeren.
In België doen ze niet anders. Ook veel minder zonnepanelen dan hier. Belgen zijn niet gek die denken boete op terugleveren? Dan geen panelen. Zie ook veel pelletkachels daar trouwens bij mensen.
pi_215301187
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 18:23 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Nee, natuurlijk niet, maar als je het ruikt is het per definitie in een veel grotere concentratie aanwezig.
pi_215301206
Tja, Utrecht. Laat die mensen lekker Amsterdam na-apen, er zijn nog genoeg mooie steden in Nederland om te wonen.
pi_215301217
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 18:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
In België doen ze niet anders. Ook veel minder zonnepanelen dan hier. Belgen zijn niet gek die denken boete op terugleveren? Dan geen panelen. Zie ook veel pelletkachels daar trouwens bij mensen.
Zo'n mening ook.
Extremistje.
1947-2016
pi_215301311
Boel onderbuikgeroeptoeter hier :')
pi_215301315
Deze winter ga ik lekker vuildiesel stoken als verwarming.
Diesel is oud geworden.
Dus even 150liter weg branden.

Zo heb ik.mijn verplichtingen weer gedaan voor vervuiling.
Geniet er van .
pi_215301338
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 18:41 schreef suijkerbuijk het volgende:
Deze winter ga ik lekker vuildiesel stoken als verwarming.
Diesel is oud geworden.
Dus even 150liter weg branden.

Zo heb ik.mijn verplichtingen weer gedaan voor vervuiling.
Geniet er van .
Sukkel.
pi_215301347
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 18:34 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zo'n mening ook.
Extremistje.
Rustaaagh sta aan jouw kant maat. Belgjes geven geen fuck om klimaat waanzin en woke
pi_215301351
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 18:06 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Zal je buiten de EU moeten gaan zoeken.

Deze achterlijkheid wat Nederland heeft komt van uit de EU.
Anderen landen zullen er ook aan moeten geloven vroeg of later.
pi_215301398
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 18:44 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Zal je buiten de EU moeten gaan zoeken.

Deze achterlijkheid wat Nederland heeft komt van uit de EU.
Anderen landen zullen er ook aan moeten geloven vroeg of later.
Nee joh Slovenië Kroatië ofzo dikke prima
pi_215301583
Begrijp ik nou goed dat de gezondheidsverneukers het land gaan verlaten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')