Eigenlijk maar 1 echtequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien Lost kijken voor 2 aantrekkelijke juffies.
Treurigquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn eigen klas 3. 5,2 alle 3.
De andere nagekeken voor zieke collega. Ander vak. Geloof op 2 na allemaal onvoldoende.
Rousseau natuurlijkquote:
Zo dan dat is absurd, zou normaal denken aan een lekkage dan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
wtf waterverbruik afgelopen jaar is weer gestegen. 150L per dag ongeveer. Hoe dan
Het is niet anders.quote:
voor m'n gevoel ben ik juist zuinig :squote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo dan dat is absurd, zou normaal denken aan een lekkage dan.
jij zit in zo'n groter gebouw he? klinkt alsof je erbij genaaid wordt of zoquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor m'n gevoel ben ik juist zuinig :s
Dacht dat jij trouwens geen streamingdiensten hadquote:
ja heb geen tuin of zwembad ofzoquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij zit in zo'n groter gebouw he? klinkt alsof je erbij genaaid wordt of zo
150 p/d omhoog is erg veel toch?
Ik heb totaal geen idee. Om heel eerlijk te zijnquote:
Je laat zeker de kraan lopen tijdens het tanden poetsenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor m'n gevoel ben ik juist zuinig :s
Skin routine, je wast je gezicht te vaak.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
wtf waterverbruik afgelopen jaar is weer gestegen. 150L per dag ongeveer. Hoe dan
Loka heeft Netflix nooit opgezegd kennelijk. Wilde kijken of Dragonball Daima er al op stond.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat jij trouwens geen streamingdiensten had
Smiegd
Wtf hoeveel betaal je dan wel nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen idee. Om heel eerlijk te zijn
Kreeg 750 euro terug van vorig jaar, dat weet ik wel
hoeveel verbruik jij per dag?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je laat zeker de kraan lopen tijdens het tanden poetsen
Een hoop. 120 euro ofzoquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:46 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wtf hoeveel betaal je dan wel niet
Wtfquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen idee. Om heel eerlijk te zijn
Kreeg 750 euro terug van vorig jaar, dat weet ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |