horse, bottom feeder, iedereen is papoea whaha!quote:
lekker pikkebaasquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:25 schreef tong80 het volgende:
Spareribs, aardappel gratin, geroosterde groenten. Laters............![]()
Bolk!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:25 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
horse, bottom feeder, iedereen is papoea whaha!
Zo beter?
Dat mag.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:04 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Meesterlijk is wel erg masculien, ik zou daar toch een ander woord kiezen mijn beste Chevy.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wij gaan straks vale gieren eten
Het was heerlijk.quote:
Waar kan ik die zien buiten Viaplay ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:19 schreef Abid-Meher het volgende:
@:chevycaprice klaar voor de race vanavond?
lekker maat, dat laat de spiertjes wel groeienquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:24 schreef Questular het volgende:
Vandaag kipburgers met cheddar en bacon
Poeh goeie wel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:24 schreef Questular het volgende:
Vandaag kipburgers met cheddar en bacon
Veel onvoldoendes?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, 2 toetsen nagekeken.
Maandag nog 1, en dan zit dat er ook weer op.
Nog 1 ding te doen de komende 3 dagen, en dat is een practicum bedenken voor een klas.
Vraag chat gptquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, 2 toetsen nagekeken.
Nog 1 ding te doen de komende 3 dagen, en dat is een practicum bedenken voor een klas.
Laat ze elkaar interviewenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, 2 toetsen nagekeken.
Meester heeft u de proefwerken al nagekeken?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, 2 toetsen nagekeken.
Mijn eigen klas 3. 5,2 alle 3.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |