Dat houden we net zo geheim als jij jouw juffie geheim houdt makkerquote:
Is er nog wat leuks te doen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:27 schreef Fok-it het volgende:
Nee ik heb mijn paspoort niet mee dus moet binnen de lijntjes blijven
Malaga
dit is geen veilige omgeving helaasquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat houden we net zo geheim als jij jouw juffie geheim houdt makker
Ben er pas net, zat hiervoor in Madrid. Wat echt een mooie stad is maar dat was alleen maar 1 grote regenval helaas.quote:
lekker hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben er pas net, zat hiervoor in Madrid. Wat echt een mooie stad is maar dat was alleen maar 1 grote regenval helaas.
En ik miste het strand, dus blijf hier wat langerVandaag naar Picasso museum geweest
Sowieso. Vind slecht weer ook niet erg af en toe.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
lekker hoor
en je bent toch vrij gewoon in de regen lopen
misschien nog lekker rustig ook
hm dat is wel jammerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso. Vind slecht weer ook niet erg af en toe.
Maar rustig is het nietDenk dat er vergeleken met vroeger niet echt meer een buiten het seizoen bestaat wanneer het op drukte aan komt rip
Hm ja kan misschien aan locatie liggen dan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hm dat is wel jammer
vond dat bizar in Stockholm, lekker zomerweer nog maar het was gewoon rustig overal, weinig rijen voor musea en zo
ja frankrijk italie spanje is wel heel heftig met toerismequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja kan misschien aan locatie liggen dan.
Spanje staat ook wel in top 3 van landen met meeste bezoekers over het hele jaar. Samen met Frankrijk
Ennn Murica of China gok ik
Ik vind buschauffers wel zo'n walgelijk ellendig volk. En het lijkt wel alsof ze allemaal hun rijbewijs bij een volle Jumbo spaarkaart hebben gekregen want het lijkt regelmatig alsof je bus door Zimbabwe rijdt ipv Nederlandquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:42 schreef FlippingCoin het volgende:
buschauffeurs mogen met vroegpensioen
ja dat zijn echt bottom feedersquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind buschauffers wel zo'n walgelijk ellendig volk. En het lijkt wel alsof ze allemaal hun rijbewijs bij een volle Jumbo spaarkaart hebben gekregen want het lijkt regelmatig alsof je bus door Zimbabwe rijdt ipv Nederland
Ze zitten er ook allemaal bij alsof ze tegen de eerste beste boom aan willen rijden
voel jij je aangesproken?quote:
ja dat snap ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:50 schreef Questular het volgende:
Zelfmoordcijfer onder buschauffeurs is volgens mij best hoog.
Mortaxx houdt niet van die top bottom gekkigheidquote:
Dat is bij tandartsen tochquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:50 schreef Questular het volgende:
Zelfmoordcijfer onder buschauffeurs is volgens mij best hoog.
is die misschien hermafrodietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mortaxx houdt niet van die top bottom gekkigheid
Missionaris met het licht uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |