Zo heerlijk NOS hč.quote:De Verenigde Staten voerden de belangrijkste sancties tegen het eiland in tijdens de Cubacrisis van 1962, in de Koude Oorlog. Toen Obama president was (2009-2017), werden er stappen gezet om het handelsembargo op te heffen, maar president Trump (2017-2021) draaide die maatregelen terug.
In november 2023 stemde de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties voor het opheffen van de Amerikaanse blokkade van Cuba. 187 landen stemden voor, alleen de Verenigde Staten en Israël stemden tegen. De resolutie van de VN is niet bindend en de VS gaf er geen gehoor aan.
Ja de journalistiek in dit land is van een bedroevend niveauquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo heerlijk NOS hč.
In de eerste alinea gebruiken ze de namen van de president om ze Obama te prijzen en Trump te bashen.
En in de laatste alinea vermijden ze de naam Biden
Ik ga de stoute schoenen aantrekken en jou een beasted tip geven.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lekker fascistisch gerechtje! HAHAHA
[ afbeelding ]
Hopelijk verdwijnt de NOS. Liever gister dan vandaag.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja de journalistiek in dit land is van een bedroevend niveau
Wat vind jij dan een goed nieuwsmedium?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk verdwijnt de NOS. Liever gister dan vandaag.
Ik ben best wel redelijk in het koken. Mijn specialiteit zijn tex-mex enchilada's.quote:
Eiwitten makker.quote:
Leg dat eens uit? Jij bent een vies PVV-flikkertje toch?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk verdwijnt de NOS. Liever gister dan vandaag.
Niels is al lekker aan het drinken zo te lezenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Leg dat eens uit? Jij bent een vies PVV-flikkertje toch?
Ik dacht dat hij FvD was.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Leg dat eens uit? Jij bent een vies PVV-flikkertje toch?
Weet niet of ik moet drinken papa Questular, wat denk jij?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:11 schreef Questular het volgende:
[..]
Niels is al lekker aan het drinken zo te lezenlekker man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |