Welke supermarkt is dat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:54 schreef Thaddeus het volgende:
Hier in de supermarkt zijn ze er nog gewoon. Vlakbij de deur.
Kartonnen verpakkingen zijn behoorlijk duur geworden, dus ik kan me indenken dat supermarkten het zelf inzamelen/inleveren tegen een vergoeding vanuit leveranciers? Kan ook te maken hebben met strengere wetgeving als het gaat om duurzaamheid/recyclen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:52 schreef stavromulabeta het volgende:
Waar zijn de legedozenkratten gebleven? Wanneer was het omslagpunt? Wat is de reden achter het verdwijnen ervan? Vragen, vragen, vragen.
Veel supers krijgen het tegenwoordig vanuit de dc's in meermalig fust, behalve de Lidl die laten veel in eenmalige dozen komenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:04 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Welke supermarkt is dat?
Ik heb hier 3 Albert Heijn's, 2 Jumbo's en een Plus. Maar geen enkele heeft het nog.
Ja dit. Bij de ingang staat een inpaktafel en daar liggen ze onder. Jumbo trouwens.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:54 schreef Thaddeus het volgende:
Hier in de supermarkt zijn ze er nog gewoon. Vlakbij de deur.
Poieszquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:04 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Welke supermarkt is dat?
Ik heb hier 3 Albert Heijn's, 2 Jumbo's en een Plus. Maar geen enkele heeft het nog.
Vergeten zekerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:28 schreef Ama het volgende:
Als ik eraan denk zal ik speciaal voor TS straks een foto maken.
Denk niet dat het helemaal opweegd tegen transportkosten al dat karton.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kartonnen verpakkingen zijn behoorlijk duur geworden, dus ik kan me indenken dat supermarkten het zelf inzamelen/inleveren tegen een vergoeding vanuit leveranciers? Kan ook te maken hebben met strengere wetgeving als het gaat om duurzaamheid/recyclen.
Of het verschil is platteland/stad. Waar wonen @Ama en @Thaddeus? Misschien zijn de m2-prijzen in de stad zodanig dat ze die m2's liever anders gebruiken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:58 schreef herverwijderd het volgende:
Nu je het zegt, ik kan geen een supermarkt hier (maastricht) bedenken die dat nog heeft. Misschien wegbezuinigd omdat ze de winkelruimte voor iets anders nodig hebben?
Dit is bij een Jumbo in Emmen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:09 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Of het verschil is platteland/stad. Waar wonen @:Ama en @:Thaddeus? Misschien zijn de m2-prijzen in de stad zodanig dat ze die m2's liever anders gebruiken.
Ik woon in ieder geval niet in een stad.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:09 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Of het verschil is platteland/stad. Waar wonen @:Ama en @:Thaddeus? Misschien zijn de m2-prijzen in de stad zodanig dat ze die m2's liever anders gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |