quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
En het was nog lang onrustig in Zaltbommel
Dan reken je FOK! hopelijk niet meequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:28 schreef herverwijderd het volgende:
Je bevindt je in goede kringen, dat is duidelijk.
Ik mag niet klagen. Leuke vrienden, bekenden en familie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:28 schreef herverwijderd het volgende:
En tijdje terug ook een vriend van je toch?
Je bevindt je in goede kringen, dat is duidelijk.
Ook paar "echte" vrienden aan overgehouden. Sommige ken ik al irl vanaf begin deze eeuw.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:30 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dan reken je FOK! hopelijk niet mee
Het "grappige" is dat ik 15 jaar in het eerste heb gespeeld. Nog steeds topscorer in jeugd ben, vanaf 1998 columns voor m'n club schrijf, maar hij met de eer gaat strijken. Hoewel, ik sta in een interviewboek met markante Bommelaren.quote:
Dennis Bergkamp - mijn held - zal zeker trots op je zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het "grappige" is dat ik 15 jaar in het eerste heb gespeeld. Nog steeds topscorer in jeugd ben, vanaf 1998 columns voor m'n club schrijf, maar hij met de eer gaat strijken. Hoewel, ik sta in een interviewboek met markante Bommelaren.
Een oudje van me........quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:42 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dennis Bergkamp - mijn held - zal zeker trots op je zijn
God-ver-domme JAquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een oudje van me........
Herken je dit euforische gevoel ?
Dat je even boven de aarde zweeft, je buiten je zelf treedt, niet meer beseft waar je bent, geen notie hebt van wie er in je buurt is, het kippenvel op je armen strijdt met het haantjes gedrag op je blozende hoofd, je dronken van geluk bent als geheel onthouder, op je knieën valt het goddelijke aanbiddend, je onbewust, de almachtige zender van het intense geluk in je armen sluit, je intens een oerkreet uit het diepste van je keel laat weerkaatsen, je eenmaal teruggekeerd van het zweven boven de aarde, pas echt beseft wat je hebt gezien, je onmiddellijk weet dat je bij iets historisch aanwezig bent geweest, je het koud en warm tegelijk krijgt, je rondom je heen kijkt, omdat je het gelukzalige gevoel wil delen, je de tranen bij anderen in de ogen ziet en weet dat je niet de enige bent, je beseft dat je bevoorrecht bent, niet alleen maar om het te hebben gezien, maar ook omdat het mooie aanvallende voetbal op het hoogste podium wordt bekroond door één van de geniaalste doelpunten ooit, je beseft dat je bevoorrecht bent een Nederlander te zijn, een trotse Nederlander, waar vaak het meewarige negativisme heerst, nu er geen houden meer aan is voor de positivo's, je de emoties niet de baas was, om dat er een baas was die misschien de basis had gelegd, op een bazen-toernooi voor de eerste wereldtitel van het kleine, grote landje aan de Noordzee, dat de euforie kortstondig was, maar voor eeuwig in je geheugen gegrift staat, in gouden gekrulde letters, zoals de bal van Dennis ongeëvenaard in de bovenhoek krulde, onder begeleiding van het commentaar van de eeuw, de schreeuwende, hartstochtelijke, emotionele, gruwelijk intense, dramatisch betrokken, meelevende, uitgelaten, bevlogen Jacques van Gelder, samen met Dennis de Menice, voor altijd de belichaming van de intense euforie, het ultieme genot, de bevrijding van de geest, de inspiratiebron van het optimisme, de oneindige tunnel, waar je op het eind het felle licht ziet, een flits die langer duurt dan je bij het einde van het wonder zou vermoeden, het wonderdoelpunt verstevigde de band tussen de liefhebbers, zelfs de leken en onwetenden begrepen wat er was gebeurd, het eeuwige licht zou blijven stralen in de gedachten van de universele mens, het leven was compleet, dankzij Dennis en Jack, die ons deelgenoot maakten van iets dat groter is dan de som der delen, de tijd stond even stil, en ik vond het tijd om er nu even bij stil te staan.
[ afbeelding ]
Van harte met de verering van je broertjequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 05:52 schreef tong80 het volgende:
'Van kinds af aan ben ik al verbonden met voetbalclub #vvnivosparta
Na mijn briljante voetballoopbaan ben ik betrokken gebleven door allerlei vrijwilligers taken. Leider, trainer, coördinator bij de jeugd, beheerder, barman en o.a. kassier. Dit heb ik altijd met liefde gedaan en zal ik ook blijven doen.
Vanavond werd ik op de ALV enorm verrast met de benoeming Lid van verdienste. Hier heb ik het allemaal niet voor gedaan maar stiekem zo trots als een pauw.
Dankjewel voor de waardering Nivo-Sparta'
[ afbeelding ]
Door de Gall&Gall zeker?!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 05:52 schreef tong80 het volgende:
'Van kinds af aan ben ik al verbonden met voetbalclub #vvnivosparta
Na mijn briljante voetballoopbaan ben ik betrokken gebleven door allerlei vrijwilligers taken. Leider, trainer, coördinator bij de jeugd, beheerder, barman en o.a. kassier. Dit heb ik altijd met liefde gedaan en zal ik ook blijven doen.
Vanavond werd ik op de ALV enorm verrast met de benoeming Lid van verdienste. Hier heb ik het allemaal niet voor gedaan maar stiekem zo trots als een pauw.
Dankjewel voor de waardering Nivo-Sparta'
[ afbeelding ]
Klopt, ik moest je nog de groeten doen van Dirk. Die is wél goed terecht gekomen en werkt nu bij de vestiging in Bommel. Hij vroeg of ik je af en toe wat te eten wilde brengen onder de brug.quote:
Dat zal Dirck 3 wel zijn, de slijterij afdeling waar maandelijks de helft van je uitkering heen gaatquote:Op donderdag 7 november 2024 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt, ik moest je nog de groeten doen van Dirk. Die is wél goed terecht gekomen en werkt nu bij de vestiging in Bommel. Hij vroeg of ik je af en toe wat te eten wilde brengen onder de brug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |