Ja, dat snap ik ook niet. Je moet toch eerst een reling over.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:39 schreef roos94 het volgende:
Sow dat is een hoop drugs. Nu ben ik geen kenner en ik snap dat je dan compleet van de wereld bent, maar toch vraag ik mij af hoe je het voor elkaar krijgt om bewusteloos te zijn en dan van een balkon te vallen?
Ik lees nergens of hij alleen was?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 07:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet. Je moet toch eerst een reling over.
Hij is gevonden met o.a. zijn tas en pet. Kans dat hij er vandoor wou ivm politie is best aannemelijk. Helaas gaan de foto's van zijn lichaam rond op Twitter.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:14 schreef vencodark het volgende:
Hij was alleen.
Hij zal wel heel erg onder invloed zijn geweest, misschien voelde hij zich niet lekker worden, is bij zijn balkon gaan staan (voor frisse lucht?) en raakte toen buiten bewustzijn en kieperde over de reling.
Hij wilde toch in een zwembad springen waar hij eerder was weggestuurd?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:14 schreef vencodark het volgende:
Hij was alleen.
Hij zal wel heel erg onder invloed zijn geweest, misschien voelde hij zich niet lekker worden, is bij zijn balkon gaan staan (voor frisse lucht?) en raakte toen buiten bewustzijn en kieperde over de reling.
Neequote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij wilde toch in een zwembad springen waar hij eerder was weggestuurd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |