abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 februari 2003 @ 13:17:46 #1
43626 ElCondor
Geluk is Onmisbaar
pi_8581051
Ik zie nog geen draadje over belevingswereld.nl

iemand deze site al eens bekeken? Ik heb de Atlas van de Belevingswereld afgelopen zaterdag gekocht en ik moet zeggen, het is een erg leuk boek. goed om eens door te nemen.
In het kort, het brengt het leven in beeld door middel van landkaarten. Het is een niet bestaand gebied waarin allerlei begrippen die deel uit maken van het leven een geografische plaats hebben gekregen. Dat is op zo'n manier gebeurd, dat het in de meeste gevallen ook nog logisch is ook. Zo zijn er Bergen van Werk, een Zee van Rust, het Eiland van Geheim en een rivier die de Stroom van Ideeën heet.
zo zitten er nog veel meer van die leuke dingetjes in. Verder is het een leuk boek om wat over jezelf te ontdekken en wellicht wat antwoorden voor jezelf te vinden.

Op de site kun je ook je eigen kaarten laten maken en die na binnen een week thuis aan de wand hebben hangen.

Ik heb uit betrouwbare bron dat ze binnenkort een tweede deel gaan uitbrengen onder de titel "Cartografie der Liefde".

Lijkt me ook weer een leuk boek.

Er zitten 365 dagen in een jaar en er zijn 366 redenen om te feesten (Boliviaans spreekwoord)
pi_8581504
Lijkt me ook weer een beetje spam.

Slotje dus.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')