SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
goed bezigquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:31 schreef Ama het volgende:
Ik heb heel hardcore twee crackers met kaas gegeten net.
(Want had nog ook vrij recent al kibbeling gegeten)
Wat is er hardcore aan crackers met kaas eten?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:31 schreef Ama het volgende:
Ik heb heel hardcore twee crackers met kaas gegeten net.
(Want had nog ook vrij recent al kibbeling gegeten)
Niks.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er hardcore aan crackers met kaas eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Niks.waarom nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maak ik zelf wel uitBaby darling doll face honey
tis de KSC.... alles aan eten is hardcorequote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er hardcore aan crackers met kaas eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat Crack zegtquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
wat kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Oh ja, moet nog een beetje inkomenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis de KSC.... alles aan eten is hardcore
Dus dat ding ligt nu in de kattenbakquote:
Wachten op de winterversiequote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heyhoihallohee
Ik voel mij leeg nu B&B afgelopen is
(ja nog steeds)
Automaat dus je kon geen gas meer geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ben erg benieuwdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu?
Baby darling doll face honey
Schakel en neequote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Automaat dus je kon geen gas meer geven?
tijd voor een nieuwequote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus dat ding ligt nu in de kattenbak
Ja, nu heb ik het niet meer gehadquote:
Jawohlquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stukje overleden zalm neem ik aan?
Oeh, ja graagquote:
heb nog wel 17.000 in een oude sok....quote:
oh, nou beter? Hopelijk was dit het en zat er gewoon eventjes iets fout, ofzo. Als dat kanquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik het niet meer gehad![]()
Dat is privacygevoelige infoquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb nog wel 17.000 in een oude sok....
Stomme automatische linkquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelfs voor 's Hertogenbosch kun je naar koudblauw
Ja, ik hoop echt van harte dat dit het is, ze hebben alles grondig onderzocht en niets wees op problemenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, nou beter? Hopelijk was dit het en zat er gewoon eventjes iets fout, ofzo. Als dat kan
uiteraard... maar een papiertje met inkt er op zegt weinigquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is privacygevoelige info
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schakel en nee![]()
En daarvoor had ik een soort roadrage met een hitlermobiel (zo'n stom petje in een Golf) gehad, dus dubbel feest.
kloptquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Stomme automatische link
die kans lijkt me klein, waarom zou je dit logischer vinden dan 'er is iets aan de hand maar we kunnen het niet vinden'. Het kost tijd en geld en is niet leukquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik hoop echt van harte dat dit het is, ze hebben alles grondig onderzocht en niets wees op problemen
Dacht echt van: ja, zo meteen denken ze, ja daar komt dat mens weer aan met verzonnen problemen![]()
Ik zou willen dat ik dat ding van de weg af kon beuken, maar dat is zonde van de schoen.quote:
Ja, ik maak niet voor de lol een afspraak iddquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die kans lijkt me klein, waarom zou je dit logischer vinden dan 'er is iets aan de hand maar we kunnen het niet vinden'. Het kost tijd en geld en is niet leuk
nou datquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik maak niet voor de lol een afspraak idd
Ramses is dood gegaan toen ik op vakantie was op Gran Canariaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:48 schreef Crack_ het volgende:
Ramses Shaffy was ook nog voor mijn moeders tijd, dat klinkt echt heel oud![]()
Met een Panzerkampfwagenmaus VI Ausführung E Tiger I is dat een peulenschilletje.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat ding van de weg af kon beuken, maar dat is zonde van de schoen.
Mag ik hem vrijdag even lenen?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een Panzerkampfwagenmaus VI Ausführung E Tiger I is dat een peulenschilletje.
looking goodquote:
Tuurlijk, legt kussentjes op de stoelquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik hem vrijdag even lenen?
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuurlijk, legt kussentjes op de stoel
ahwquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ramses is dood gegaan toen ik op vakantie was op Gran Canaria
dat hij pas in 2009 is overleden dus ook uit jouw tijd is.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahw
of wat vond je daar van
of wat wil je zeggen
ik weet niet wat ik kan reageren
ja nee niets daar van... nog 15 dagenquote:
dat is niet wat er bedoeld wordt met 'uit jouw tijd'quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat hij pas in 2009 is overleden dus ook uit jouw tijd is.
mwa niet veel bijzonders
dan zeg ik vaak gewoon.... Oke
ow ja... hij was al ver heenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:55 schreef Crack_ het volgende:
Zat er best aan te komen dat ie snel ging overlijden toen toch
je zei dat hij van voor je moeders tijd was alsof hij in jouw tijd er niet meer toe deedquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is niet wat er bedoeld wordt met 'uit jouw tijd'
dat deed ie ook niet echtquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
je zei dat hij van voor je moeders tijd was alsof hij in jouw tijd er niet meer toe deed
heus wel alleen niet in jouw kringenquote:
Jonge moeder dusquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:48 schreef Crack_ het volgende:
Ramses Shaffy was ook nog voor mijn moeders tijd, dat klinkt echt heel oud![]()
Moederquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja nee niets daar van... nog 15 dagen
precies, in de kringen met oudere mensen welquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
heus wel alleen niet in jouw kringen
wil je bij de revue?quote:
Die musical (en TV serie, die ik niet helemaal heb gezien) wasquote:
blijkbaar is wachten op de pizza een reden om anderen met half naakte vrouwen te overladenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik vraag me beetje af wat er vandaag met Karzai is
wel meer dingen vandaag die langskomen waarvan ik denk 'kan het niet volgen' en niet zoals gebruikelijk zeg maarquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar is wachten op de pizza een reden om anderen met half naakte vrouwen te overladen
Laat hem gewoon zijn eigen gang gaan....quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik vraag me beetje af wat er vandaag met Karzai is
die ligt denk ik al nu ze niet meer eetquote:
want dat doe ik niet?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Laat hem gewoon zijn eigen gang gaan....
Sinds de chocomelk niet meer gemeld?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
die ligt denk ik al nu ze niet meer eet
een referentie naar Ramsesquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:10 schreef Crack_ het volgende:
of is dit een referentie?
de verwarring
volgens mij ben jij zelf niet helemaal helder ofzoquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:10 schreef Crack_ het volgende:
of is dit een referentie?
de verwarring
ik had de sjokomel gemist maar zag idd een opmerking over niet meer etenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:10 schreef Xilia het volgende:
[..]
Sinds de chocomelk niet meer gemeld?
De drankfles staat naast de pizza op de foto maar niet groot of duidelijk genoeg?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wel meer dingen vandaag die langskomen waarvan ik denk 'kan het niet volgen' en niet zoals gebruikelijk zeg maar
maar als hij het naar zn zin heeft en het goed gaat, dan is het goed. Dus dat hoop ik
ohjaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
een referentie naar Ramses![]()
ik doe niet aan sarcasme en al helemaal niet via internet, of ik moet weten dat iemand vaak aan sarcasme doetquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij ben jij zelf niet helemaal helder ofzo
Dat ook maar de chocomelk was niet helemaal goed gevallen ofzo.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had de sjokomel gemist maar zag idd een opmerking over niet meer eten
Het was toch ook Vegan chocomelk??quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:12 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dat ook maar de chocomelk was niet helemaal goed gevallen ofzo.
Dan moet je het wel zwaar hebben in de KSCquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja
[..]
ik doe niet aan sarcasme en al helemaal niet via internet, of ik moet weten dat iemand vaak aan sarcasme doet
quote:
de laatste posts van balliequote:
Op je pik getrapt?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De drankfles staat naast de foto maar niet groot of duidelijk genoeg?
hahaha, denk dat laatste voornamelijkquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan moet je het wel zwaar hebben in de KSCOf 70% gaat gewoon aan je voorbij, dat kan ook
95 kan ookquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan moet je het wel zwaar hebben in de KSCOf 70% gaat gewoon aan je voorbij, dat kan ook
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het was toch ook Vegan chocomelk??
krek kan wel wat hebbenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wilde nog een beetje aardig zijn en doen alsof ze niet vrijwel alles mist.
Voor ons.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha, denk dat laatste voornamelijk![]()
weet niet of dat voor mij vermoeiender is of voor jullie
Ah, naja dan zal ze wel slapen.quote:
Die zal al wel op haar kussen liggen kwijlen ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:15 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ah, naja dan zal ze wel slapen.
Niks voor haar om dat niet aan te kondigen.
Liggggg op mn kussen stil te kwijlen..... blablablaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die zal al wel op haar kussen liggen kwijlen ja.
ik gisteren en vandaagquote:
koetsie koetsiequote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar je kunt toch veel beter luisteren en lezen als je moeite hebt met mensen begrijpen?
quote:
wat goed van jouquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meende ik nog best lief hoor.
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben de kwaadste nog niet al zeg ik dat zelf graag 10.000 keer.
quote:
*Helptquote:
ik snap niet dat je er nog energie aan verspiltquote:
thanks bibiquote:
doe ik dan ook nietquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snap niet dat je er nog energie aan verspilt
TR gezet, dit gedrag ben ik klaar meequote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snap niet dat je er nog energie aan verspilt
dit is een goed voorbeeld van een post waar ik echt onwijs van kan genietenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
TR gezet, dit gedrag ben ik klaar mee
Je blijft anders zelf ook heel erg janken.....quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit is een goed voorbeeld van een post waar ik echt onwijs van kan genieten
Dat continue gejank over zn eigen ban is echt heerlijk
van geluk? dat zijn de bestequote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:25 schreef mangalie het volgende:
[..]
Je blijft anders zelf ook heel erg janken.....
al op en al besprokenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:25 schreef essnhills het volgende:
Wat gaan jullie zo eten?
Karzai doet pizza zag ik
Ohquote:
zalm spruitjes aardappeltjes uitjes en spekjesquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
zalm spruitjes aardappeltjes uitjes en spekjes
is ookquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]voor mijn gevoel is dit echt 10 keer voorbij gekomen
quote:
hoeft ook nietquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:28 schreef essnhills het volgende:
Ik heb toch geen energie om alles terug te lezen
Er komt geen toets over alle posts van vandaag?quote:
nee notulen was een idee maar heeft niemand zin in @Niznoquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er komt geen toets over alle posts van vandaag?
Notulen maken is echt matig.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee notulen was een idee maar heeft niemand zin in @:nizno
niemand heeft zin in niznoquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee notulen was een idee maar heeft niemand zin in @:nizno
oh ik vind het wel chill om te doen en vind dat andere het vaak belabberd doenquote:
Met Zing je Sterk vorig jaar was Zing vecht huil bid 1 van die liedjes die we moesten zingen. Maar als je zo ziek bent en met een groot deel van de mensen met ademproblemen was die zin voor een deel te lang. Dus als het niet lukte om de hele zin te doen moest je maar 'lach, werk' weglaten om adem te halenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:32 schreef Crack_ het volgende:
Oh, nu ben ik samen met mama in Ramses Shaffy mood
Maar het is ook een beetje onzinnigquote:
quote:
ik zou bid weglaten en lach weer doenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met Zing je Sterk vorig jaar was Zing vecht huil bid 1 van die liedjes die we moesten zingen. Maar als je zo ziek bent en met een groot deel van de mensen met ademproblemen was die zin voor een deel te lang. Dus als het niet lukte om de hele zin te doen moest je maar 'lach, werk' weglaten om adem te halen
Goede keuze wel voor een liedje
gaffer dat is dus echt superranzig spul...quote:
Hahahahahaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaffer dat is dus echt superranzig spul...
ik pak wel een stuk komkommer met fetakaas
Is er wat spannends gebeurd?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:28 schreef essnhills het volgende:
Ik heb toch geen energie om alles terug te lezen
Lang niet gehad.quote:
als ik zin heb ergens aan te lurken heb ik nog wel een onderdeel van de penquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahahahaja maar het hield mij wel bezig opzich
Zalm spruitjes en aardappelwokblokjesquote:
Klinkt, eehm, bijzonder en uniekquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zalm spruitjes en aardappelwokblokjes
Dat is wat @Nizno heeft gegetenquote:
was al ongezien naar bed gesneakt maar nu weer wakker.quote:
Hoe is het met de chocomel afgelopen?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was al ongezien naar bed gesneakt maar nu weer wakker.
Ik luister nu naar : Symphony from the frogs vol.1
Anti peristaltisch terug gekomen?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe is het met de chocomel afgelopen?
ja is gezakt. Toen ben ik gaan eten en toen was ik zo vol dat ik in een vlaag van verstandsverbijstering heb geroepen dat ik nooit meer ging etenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe is het met de chocomel afgelopen?
Het heeft wel geholpenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaffer dat is dus echt superranzig spul...
ik pak wel een stuk komkommer met fetakaas
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was al ongezien naar bed gesneakt maar nu weer wakker.
Ik luister nu naar : Symphony from the frogs vol.1
Hmm, wat raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vind je dat lekker?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Lang niet gehad.Krijg nu ook vet random zin in een potje salmiak.
wilde zeggen dat dat niet goed is voor je tanden, maar vraag me nu af of zoethout dat dan wel zou zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik zin heb ergens aan te lurken heb ik nog wel een onderdeel van de pen
en sindsdien niet meer gegeten?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is gezakt. Toen ben ik gaan eten en toen was ik zo vol dat ik in een vlaag van verstandsverbijstering heb geroepen dat ik nooit meer ging eten
Hoe moet ik me zalmspruitjes voorstellen?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is wat @:nizno heeft gegeten
Ze lezen hier meequote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:57 schreef bitterbal het volgende:
nu zijn ze er ineens allemaal mee gestopt![]()
Wat is dat toch met die beesten, dat ze zo a la minute ineens kunnen stoppen
ik kauw er niet op.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vind je dat lekker?
[..]
wilde zeggen dat dat niet goed is voor je tanden, maar vraag me nu af of zoethout dat dan wel zou zijn
Wat gek, dat heb je nou nog nooit eerder gedaanquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is gezakt. Toen ben ik gaan eten en toen was ik zo vol dat ik in een vlaag van verstandsverbijstering heb geroepen dat ik nooit meer ging eten
daar stond een spatie tussen vriendquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe moet ik me zalmspruitjes voorstellen?
Is de schoen je aan het verradenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Het was geen Engelse ziekte maar een ontbrekende kommaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe moet ik me zalmspruitjes voorstellen?
Klinkt heel erg ongeloofwaardigquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat gek, dat heb je nou nog nooit eerder gedaan
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zijn weer begonnen. Misschien namen ze even een slokje water
Gelukkig wisten we dat dit toch nooit zou gaan gebeurenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tis een deel van een pen... het tussenstuk... en nee zuigen... net of je aan een peuk zuigt... maar dan zonder vuur rook en smaakquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ik weet niet wat een pen lurken issoort sabbelen?
Waarom geen komma?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar stond een spatie tussen vriend
nou ja was wel echt serieusquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig wisten we dat dit toch nooit zou gaan gebeuren
ik vind dit er niet beter op wordenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis een deel van een pen... het tussenstuk... en nee zuigen... net of je aan een peuk zuigt... maar dan zonder vuur rook en smaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdatquote:
Die maken zich klaar om de hele avond te seksen met zijn allen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zijn weer begonnen. Misschien namen ze even een slokje water
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind dit er niet beter op worden
stop maar
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:01 schreef bitterbal het volgende:
heb vandaag trouwens een slang gezien![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
en nee niet dat kline witte klikknopjedingenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]het witte gedeelte hier van nadat ik het gesloopt heb (mijn pen heeft dat deel zwart maar dat terzijde)
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:01 schreef bitterbal het volgende:
heb vandaag trouwens een slang gezien![]()
Is Etto daar toevallig op vakantie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
is dit echt een alternatief van je voor roken?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]het witte gedeelte hier van nadat ik het gesloopt heb (mijn pen heeft dat deel zwart maar dat terzijde)
Dan ga je toch dood, gekkiequote:
nee ze zijn aan het zingen toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die maken zich klaar om de hele avond te seksen met zijn allen.
Ik vind salmiak echt heerlijk maar eet dat best wel weinig.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vind je dat lekker?
[..]
wilde zeggen dat dat niet goed is voor je tanden, maar vraag me nu af of zoethout dat dan wel zou zijn
oooohquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind salmiak echt heerlijk maar eet dat best wel weinig.
Minder snel welquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gaat ze dat nu niet meer?
wow waaaaaaat
nee dit was destijds in april, (zie @LTVDK een komma!! ) mei een methode om de vervelingsgewoontesoortvanbeweging af te bouwen zonder te gaan vretenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dit echt een alternatief van je voor roken?
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ooooh
stop het in je melk, dat vind je ook echt heerlijk![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ooooh
stop het in je melk, dat vind je ook echt heerlijk![]()
Bij kikkers werkt dat net een beetje anders.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze zijn aan het zingen toch?
quote:
ohhh, maar slim! Als het werkt, kei fijnquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dit was destijds in april, (zie @:LTVDK een komma!! ) mei een methode om de vervelingsgewoontesoortvanbeweging af te bouwen zonder te gaan vreten
quote:
koud mag ook, soort milkshake maar dan andersquote:
kibbeling met salmiak dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:04 schreef Ama het volgende:
Maar ik vind zoveel lekker en ik zou het meeste toch niet door mijn melk heen willen doen eigenlijk.
Hou op.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
koud mag ook, soort milkshake maar dan anders
[..]
kibbeling met salmiak dan?
ohquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij kikkers werkt dat net een beetje anders.
tis gelukt dus ja...quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:05 schreef Crack_ het volgende:
ohhh, maar slim! Als het werkt, kei fijn
Vinnik raarquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:07 schreef essnhills het volgende:
Leuk (matig) weetje: In het Engels noemen ze het uithalen van je haakwerk frogging. Verbasterd van 'rip it, rip it' naar 'ribbit' en dat zeggen kikkers in het Engels.
rabbit rabbitquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:07 schreef essnhills het volgende:
Leuk (matig) weetje: In het Engels noemen ze het uithalen van je haakwerk frogging. Verbasterd van 'rip it, rip it' naar 'ribbit' en dat zeggen kikkers in het Engels.
Ik zal het even noteren.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:07 schreef essnhills het volgende:
quote:
je hebt toch ook drop met melk enzoquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:06 schreef LTVDK het volgende:
Salmiak in melk?Dat is toch alleen lekker in drop
quote:
daar kun je haai van worden toch?quote:
Ohja, dat lijkt me lastigquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis gelukt dus ja...
heb nu gewoon alleen zo nu en dan ineens zin in een peuk
maar die zin kan ik inmiddels weerstaan... geen idee hoe het is als er iemand in de buurt is die wel rookt want daar heb ik nog geen last van gehad
van wie moet datquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:06 schreef Ama het volgende:
We moeten stoppen met alles maar willen te combineren.
Drop met melkquote:
Van @Amaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dat lijkt me lastig
Wil je forever nooit meer roken of vind je het oke om ooit nog iets te roken?
[..]
van wie moet dat
ik weet dat als ik ooit iets rook dat ik dan meteen weer fulltime rook en nee dat geld kan ik beter bestedenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dat lijkt me lastig
Wil je forever nooit meer roken of vind je het oke om ooit nog iets te roken?
[..]
van wie moet dat
Chocolade met salmiak lijkt me heel vreemdquote:
lokken we haar naar duitsland dan is ze toch misselijk en is ze nog makkelijker te verslaanquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die kun je makkelijk in elkaar slaan heb ik gehoord
Oh, nou in dat geval lekker alles blijven combineren danquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh, ja dat is dan niet echt een optiequote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik weet dat als ik ooit iets rook dat ik dan meteen weer fulltime rook en nee dat geld kan ik beter besteden
Venco had geloof ik wel van die ballen met drop en chocolaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chocolade met salmiak lijkt me heel vreemd
ja, eensquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chocolade met salmiak lijkt me heel vreemd
Liukquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, eens
je hebt ook ijs met drop tegenwoordig toch
en kunnen wij feestje vieren in duitslandquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
lokken we haar naar duitsland dan is ze toch misselijk en is ze nog makkelijker te verslaan
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, nou in dat geval lekker alles blijven combineren dan
je had ook popcorn met dropsmaakquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Venco had geloof ik wel van die ballen met drop en chocola
de nicotineverslaving heb ik geen centje pijn aan gehad... maar gewoon het idee dat als je een kwartiertje op de bus moet wachten of iets dergelijks dat je dan je gaat vervelen....quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh, ja dat is dan niet echt een optie
Ik wil stoppen met plantjes roken dit jaar, of volgend jaarik merk dat ik er aan toe ben maar vind het zo lastig om van routines af te stappen, fysieke verslaving in mindere mate last van
Ja die heb ik nooit durven kopen, zelfs niet toen ze gedumpt werden omdat ze niet verkochtenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Venco had geloof ik wel van die ballen met drop en chocola
Ja, datquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
de nicotineverslaving heb ik geen centje pijn aan gehad... maar gewoon het idee dat als je een kwartiertje op de bus moet wachten of iets dergelijks dat je dan je gaat vervelen....
nizno ik moest me zo inhouden om niet ook random verhalen te posten vandaag met alle random shit die voorbij is gekomenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:13 schreef Nizno het volgende:
Alle Tony's Chocolonely smaken op een rij
Melk: rood
Melk Hazelnoot: donkergroen
Melk Karamel Zeezout: oranje
Melk Noga: geel
Melk Coffee Crunch: paars met groen
Melk Kaneelbiscuit: lila
Melk Shortbread Karamel: rood met blauw
Donkere Melk: lichtblauw
Donkere Melk Pretzel Toffee: paars
Puur Amandel Zeezout: lichtgroen
Puur Pecan Kokos: zeeblauw
Puur Meringue Kers: lichtblauw met roze
Puur: donkerblauw
Wit: wit
Wit Framboos Knettersuiker: roze
Wit Straciatella: zeeblauw met blauw en geel
Wit Kandijkoek Kers: zeeblauw met roze
snaai ergens een reclamepen vandaan en zuig daar een kwartier aan voor je gaat slapenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat. Nouja, dat specifieke voorbeeld speelt hier niet maar je snapt het. Misschien ga ik wel eerst sigaretten roken om te stoppen met plantjes
![]()
Het is hier echt routine voordat ik ga slapen
jaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nizno ik moest me zo inhouden om niet ook random verhalen te posten vandaag met alle random shit die voorbij is gekomen
echt zo zo zo mn best gedaan
ben je trots? pls zeg ja
hahahahaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
snaai ergens een reclamepen vandaan en zuig daar een kwartier aan voor je gaat slapen
quote:
Oh dacht dat je mij mocht.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
flikker op zouthout is ranzigquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahahaja bedankt voor de tip
vond mijn zoethout tip ook wel goed, gewoon iets in je mond hebben
ik doe er hard mijn best voorquote:[..]![]()
ik vind jou soms zo grappig
Mij in elkaar laten slaan?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien vind ik dat wel super leuk om te doen
hoho, rustig. Wat heeft zoethout jou ooit aangedaan dat je zo agressief reageert?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
flikker op zouthout is ranzig
[..]
ik doe er hard mijn best voor
ben je nu ook trots op mij?
Ik kan mij voorstellen dat @Ama hier een wat minder grotr voorstander van isquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien vind ik dat wel super leuk om te doen
nee ze slaat zelfquote:
t smaakt smerigquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoho, rustig. Wat heeft zoethout jou ooit aangedaan dat je zo agressief reageert?![]()
Ik vind zoethout een goed idee voor mij![]()
nadruk op misschien, maar ja, kan tochquote:
Sorry, ik spreek geen Friesquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:17 schreef UitStraling het volgende:
Sökkerpaek, oukouk en sjuumke trekke, oukouk, oukouk doog 't in de flesj en klotsj, klotsj, klotsj
wij doen hier niet aan kinkshamen, alles is welkomquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat @:ama hier een wat minder grotr voorstander van is
niet alles hoeft lekker te zijnquote:
als vervanging van een verslaving???quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wij doen hier niet aan kinkshamen, alles is welkom
[..]
niet alles hoeft lekker te zijn
ja want sigaretten smaken echt heerlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
als vervanging van een verslaving???
euh
lijkt me wel
dat niet maar daar zitten stofjes in voor je hersentjes...quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja want sigaretten smaken echt heerlijk![]()
![]()
ja, weet nietquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat niet maar daar zitten stofjes in voor je hersentjes...
als je dat vervangt door vies zoethout dan denkt je hersenpan... ja dikke doei doei ik ga dat niet leuk vinden en maakt je sjago en kribbig en irriterend... tot je eindelijk weer een joint neemt
ja prostitués vinden dat ookquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, weet niet![]()
ik vind het maar hoerig hoe je hersenen daarmee een loopje met je kunnen nemen
fuck jou 2quote:
quote:
Dingenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:25 schreef Crack_ het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/p/3208466/ledfiguur/
wat vinden we hiervan?
welke elf heeft met de kerstman geneukt?quote:
wat voor dingenquote:
huh, hoezoquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
welke elf heeft met de kerstman geneukt?
dat ziet er uit als een elf die met de kerstman heeft geneukt en een kind heeft gekregenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |