SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:28 schreef Crack_ het volgende: Ramses Shaffy doet me soms aan Karzai denken, weet niet waarom
zwemmenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:49 schreef bitterbal het volgende:
Wordt nog wel spannend als het lang hard gaat regenen. Vanmiddag hadden we een korte heftige bui en veel stukken liepen al gelijk onder water
"Heehoi, ik heb een opening, heb jij zin?"quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:24 schreef Crack_ het volgende:
Moet een openingszin bedenken, iemand ideeën?
Ik denk aan 'heehoi, wat een lelijk snor, dat is echt prachtig'
Klinkt als mijn straat.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:49 schreef bitterbal het volgende:
Wordt nog wel spannend als het lang hard gaat regenen. Vanmiddag hadden we een korte heftige bui en veel stukken liepen al gelijk onder water
is dat grappig?quote:
ik wil nu een groupietourquote:
'ja best wel'quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Heehoi, ik heb een opening, heb jij zin?"
Ja grappig misschien niet maar vond de vergelijking ineens grappig maar dat is niet het woord wat ik eigenlijk zoek.quote:
ohquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja grappig misschien niet maar vond de vergelijking ineens grappig maar dat is niet het woord wat ik eigenlijk zoek.
Wil je er nog een?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dat grappig?![]()
[..]
ik wil nu een groupietour
[..]
'ja best wel'
haha ik niet xD
?
ik ben meer ditquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:58 schreef Crack_ het volgende:
Hij doet me ook onwijs aan mn moeder denken maar die is gewoon groot ramses fan
ahahahahahahahahahahaaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |