Begreep ook niet wat ze ermee bedoelde.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:34 schreef Pvt.Webster het volgende:
Saskia tweet wel iets dat er verschil van inzicht is tussen rechtbank en OM over moord/doodslag.
OM ging toch voor moord?
Ik krijg altijd zo'n wrange bijsmaak als men smartengeld gaat eisen..quote:Op woensdag 27 november 2024 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
De biologische vader heeft ook smartengeld gevraagd..
Nou nu dus smartengeld, affectieschade en shockschadequote:Op woensdag 27 november 2024 10:53 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zo'n wrange bijsmaak als men smartengeld gaat eisen..
Oh ik niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:53 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ik ook niet, terecht dat dit wordt uitgekeerd. Het (financiële) leven van mensen wordt (voorgoed) op z'n kop gezet.quote:
nou ja in deze situatie sowieso.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:53 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ik niet. Heeft grote impact en ook dat kost geld.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:53 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ik vind het terecht hoor, bij veel zaken, zeker als het ook om letsel gaat. Maar hier wordt geëist en dat klinkt zo "hebberig"...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |