plagen stopt wanneer de ontvangende partij het niet meer leuk vindt!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach joh een beetje plagen kan geen kwaad!
Bedankt baviaanquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Oke ik heb dit getest en dit werkt goed, ik wil dit graag met jullie delen zodat jullie ook eens wat slimmer beginnen te worden.
Idd geen dts snelheidquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:02 schreef Speedfight het volgende:
Wat is het stil hier trouwens, waarom zit niet steeds t topic al vol als ik eindelijk mijn tags zie?
Ik verwacht beter!!!!
Waarom staat dat topic in VER?quote:
Om de meeste hier te outsmarten is nou ook weer niet zoveel nodig en dat is het meest belangrijke!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Oke ik heb dit getest en dit werkt goed, ik wil dit graag met jullie delen zodat jullie ook eens wat slimmer beginnen te worden.
Waar anders ? Misschien dan ergens anders naar verplaatsen. Of bedoel je dat niet ?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom staat dat topic in VER?
Nee. Had wel gekund.quote:
Ha ha. In alles het tegenovergestelde met "mijn" Jan. Ben nu kapot moe. Trusten en tot merrege.quote:
Vuile oesterzwamquote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om de meeste hier te outsmarten is nou ook weer niet zoveel nodig en dat is het meest belangrijke!
Niet geklikt makker
Ik heb ervoor gekozen om het geen aandacht meer te geven.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:20 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik wil Jeroen zijn neus breken.
Hahatjes!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om de meeste hier te outsmarten is nou ook weer niet zoveel nodig en dat is het meest belangrijke!
Niet geklikt makker
Geniet ervanquote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Het wordt pasta met spinazie dus met tomaten, roomkaas, slagroom en basilicum. De salade net al gemacht: IJsbergsla, spinazie, rode ui en basilicum.
Nu een biertje. De eerste deze week.
Ik heb ook wel zin in bier, maar ik heb gisteren teveel gezopen, bijna halve fles wodka erdoorheen gejaagd.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Het wordt pasta met spinazie dus met tomaten, roomkaas, slagroom en basilicum. De salade net al gemacht: IJsbergsla, spinazie, rode ui en basilicum.
Nu een biertje. De eerste deze week.
Doe hem de groeten!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:26 schreef Rozevla het volgende:
Vandaag in Bigfoot gebied.
Denk dat ik hem wel tegen kom.
Neem hem/haar mee naar Nederland.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:26 schreef Rozevla het volgende:
Misschien kan hij rozevla meenemen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:36 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Neem hem/haar mee naar Nederland.
vraag hem om een footjobquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:26 schreef Rozevla het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |